Skocz do zawartości

marcin904

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin904

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin904

0

Reputacja

  1. A i cały osprzęt poszedł od 2.0 alternator wspomaganie i kompresor. Koło pasowe. I teraz chodzi na jednym pasku ogólnie wszysko działa silnik odpala błedów nie ma tylko ten wentylator się kręci nawet jak wyjmę kluczyki że stacyjki
  2. Witam szukam pomocy robię snapa a6 c5 po lift silnik 2.0 alt a wkładam 1.8t awt, wentylatory i pas przedni został z 2.0 a awt miał wiskoze i cała wiązka i komputer poszedł z awt jak podłaczyłem pas przedni to wentylator kręci się cały czas na maxa oczywiście wiązka pasa przedniego nie ruszana została z 2.0 i teraz pytanie czy wystarczy zmienić komputer i dołożyć kable od czujnika temperatury czy trzeba wymieniać cała wiązkę silnika czy może da się ogarnąć na tym co jest?? Pozdrawiam
  3. Wiem ze twój soft jest inny więc nawet bym go nie wygrał bo mam sterownik z końcówka dc i mam do swojego softa xdf Wiem jak logować auto i wiem jakie parametry powinna trzymać przepławka oraz lambda wiem gdzie są stuki wiem jak zmienić mape doładowania ale na przykład nie wiem która to mapa zapłonu i co mogę tam zmienić wiem ze powoli dojdę do tego a twój soft chciałem aby mieć jakieś odniesienie co do zmian w mapach pozdrawiam
  4. Logi już się otwieraj A twój zmodyfikowany plik pomogł by mi stworzyć własny nie to że chce gotowca pozdrawiam
  5. Pinokio 1700 nie otwiera sie zaden z logów a czy jest mozliwośc abyś wysłał zmodifikowany plik na emaila z tego passata ?? [email protected] .Pozdrawiam
  6. Witam własnie też mam passata awt wywaliłem kata i czekam na pompe paliwa bo moja już na serio przy 4 tys nie wyrabia i blokowało mnie to aby co kolwiek robić z softem będę wdzięczny za wskazówki ? pozdrawiam.
  7. Myślę że wszyscy co są zainteresowani to pomogą ja też powoli daje sobie radę lecz stoję na rozpracowaniu programu do checksum na win 7 a nie chce uwalić sterownika bo potrzebuje tego auta do pracy ogólnie mam bardzo mało czasu ale będę zdawał relacje i obserwowł temat pozdro ?
  8. DZIEKUJE za plik lecz jak mówiłeś awt moze miec wiele pików xdf ale udało sie znaleść na nefmoto plik xdf o moim numerze sterownika 4b0 906 018 DC mam malo czasu ale powoli ucze sie narazie wywaliłem kata i chciał bym zrobic prosta mape usunać 2 sąde moze pompe sai z twoich postów wiem jak obliczyć mape doładowania ale moze coś napiszesz jeszcze o paliwie zapłonie limiterach i które mapy poruszyć do podstawowego softu pozdrawiam.i bede wspierał
  9. Witam ja też bym poprosił i będę wdzięczny. Pozdrawiam A4 b6 WAUZZZ8EZ1A017025
  10. witam jestem nowy do dziś wszystkie problemy udało sie rozwiązywać za pomocą forum ,konto założyłem dziś bo nie mogę znaleść rozwiązania problemu .a mianowicie nie mogę połaczyć się vcdsm z sterownikiem kierownicy i centralnym zamkiem a z mk się łaczy nie ma żadnych błędów mk lecz jak się łączę z modułem kierownicy ,16, to słychać przekażnik w mk i miga światło centralne kabel ma z viaken zielony wcześniej sie łaczyłem robiłem kodowanie tempomatu i pełnego fisa z centralnym tez się łączyłem wymieniałem sterownik silniczka szyby od kierowcy bo nie działało zamykanie z pilota od kierowcy reszta się zamykała . ma ktoś jakiś pomysł???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...