Skocz do zawartości

Majewski61

Pasjonat
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Majewski61

Informacje

  • Imię
    Władysław
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Majewski61

  1. Aby zdemontować tylny zderzak w audi a4 b9 sedan trzeba między innymi odkręcić podobno dwie śruby które są od wewnętrznej strony bagażnika pod plastikową osłoną tylnego pasa. Pytanie czy tę osłonę wystarczy podważyć i pociągnąć do góry i wyskoczy z zaczepów czy ma też jakieś inne mocowanie. Próbowałem podważać ale jakoś strasznie mocno siedzi i boję się użyć większej siły aby czegoś nie uszkodzić.. Podważałem oczywiście na górze tej osłony przy zamku Prośba o podpowiedź jak powinno to się zrobić.
  2. Byłbym wdzięczny za informację najlepiej w postaci filmu jak demontuje się tylny zderzak w Audi A4 B9 sedan z 2018 roku. Kolega Muskel1 zamieścił taki materiał, ale dotyczy on wersji avant. Z góry dziekuję
  3. Kolega Muskel1 napisał o takiej pełnej wersji fabrycznej czyli najlepszej ale najpewniej drogiej. ale myślałem również o wersji tańszej i prostszej z dwoma radarami doklejanymi od wewnętrznej strony tylnego zderzaka bez wiercenia. z brzeczykiem i dwoma diodami sygnalizacyjnymi montowanymi od wewnątrz auta tuż przy przednich słupkach. Takie zestawy są dostępne podobno już od tysiąca złotych w górę. Może ktoś montował taki system i podzieli się informacjami i wrażeniemi z jego uźytkowania.Podpowie jakiej firmy zestaw kupić. Taki system o ile się zorientowałem montuje się bez ingerencji w oprogramowanie samochodu.Wymagane jest tylko podłączene do zasilania.po zapłonie i bodajże do niektórych rodzajów świateł z tyłu pojazdu by uzyskać właściwe sygnały do sterowania.Diody sygnalizacyjne nie są jak w oryginale w lusterkach tylko na zewnàtrz przy przednich słupkach.
  4. Mam Audi A4 z 2018 roku sedan silnik DLVA 2,0TFSI benzyna 140 KW i myślę o zamontowaniu systemu asystenta martwego pola bo auto takiej fabrycznej instalacji nie. Czy warto takie doposażenie wykonać a jeśli tak to jakiej firmy?
  5. W ostatnich dniach jeszcze to testowałem. Niestety mimo że ustawiam na wyświetlaczu listę połączeń telefonicznych to przy prawie każdym połączeniu z Android Auto wyświetlacz uparcie przełącza się na książkę adresową. Trzeba ręcznie poprzez przyciski z prawej strony kierownicy ponownie przełączać na listę połączeń
  6. Chciałbym zapytać jaki jest prawidłowe postępowanie z wymianą rozrządu. Chodzi o przebieg i czas. W książce obsługi niestety nie ma informacji na ten temat. Samochód ma obecnie 43 tys. kilometrów przebiegu. Został wyprodukowany w 2018 roku ale sprzedany przez dealera i użytkowany przeze mnie od zerowego przebiegu dopiero od lutego 2020 roku. To Audi A4 B9 TFSI 2.0 sedan nadwozie 8W2, silnik o oznaczeniu DLVA. W szczególności czy to prawda że już po pięciu latach niezależnie od przebiegu należy rozrząd wymienić? W takiej sytuacji muszę to od razu zrobić, bo auto od daty produkcji ma już 5 lat.
  7. No właśnie zawsze jest domyślnie widok ksiązki adresowej a nie ostatnich połaczeń
  8. Jeśli nie jest uruchomiony moduł Android auto to na wyświetlaczu z zegarami mam pośrodku ustawione wyświetlanie listy ostatnio wykonywanych i odebranych połączeń telefonicznych. Tymczasem jeśli uruchomię Android auto to w tym samym miejscu na sztywno wyświetla się książka adresowa. Aby wejść w wykaz ostatnich połączeń to muszę w menu Android auto wybrać opcjè telefon i wariant ostatnie rozmowy. Wówczas ich wykaz pojawi się ale nie na ekranie obok zegarów tylko na ekranie głównym centralnym. Czy można to zmienić by ostatnie rozmowy pokazywały się także obok zegarów.Samochód to audi a4 b9 z 2018 roku 190 KM 2.0 TFSI silnik DLVA.Wersja sedan.
  9. Podłączyłem zamiast s20fe 5g inny telefon starszy samsunga s9 i o dziwo wszystko hula. Za każdym razem bez problemu android auto bezprzewodowo pojawia się na ekranie samochodu. Z tego chyba wniosek że powinienem kupić adapter innej generacji chociaż te które testowałem.były to nowe zakupy i nigdzie nie spotkałem się z informacją że nie będą współpracowały z najnowszymi telefonami.
  10. Ok może dobry pomysł. Jeszcze dzisiaj spróbuję
  11. Testuje już czwarty adapter, który zamienia przewodowy android auto w bezprzewodowy i ciągle mam ten sam problem. Telefon bez problemu łączy się z adapterem. Pojawia się na telefonie komunikat, że android auto jest uruchomiony. Natomiast w samochodzie na ekranie nic się nie pojawia. Trzeba wejść w menadżera połączeń, w nim w interface smartphone i kliknąć aby połączył się z telefonem. Tylko co jakiś czas, co kilka nieudanych połączeń, wszystko odbywa się automatycznie. Nie mogą ustalić, co jest tego przyczyną i co sprawia, że jednak co jakiś czas mam połączenie automatyczne, czy;li takie które powinno być regułą. Może Koledzy spotkali się z taką sytuacją i mają jakąś radę. Na razie zamówiłem piąte urządzenie - adapter. Ale zdaje się, że problem nie jest w adapterze, ale w ustawieniach samochodu albo telefonu. Samochód to Audi A4 B9 z 2018 roku 2,0 TFSI 190 KM. Silnik DLVA. Telefon to Samsung S20FE 5G. Samochód ma zainstalowany przez autoryzowany serwis przewodowy Android Auto, bo tylko taki fabrycznie występuje w tym modelu.
  12. Proszę o informację jaki kolor (wartość) powinien mieć bezpiecznik pompy paliwa w Audi A4 B9 2018 rok sedan silnik 2,0 TFSI 190 KM. Bezpiecznik ten jest zamontowany w skrzynce obok nóg kierowcy w sekcji bodajże brązowej pozycja nr 16. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...