
Michal_Fragger
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Michal_Fragger

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Łódzkie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHH
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Michal_Fragger obserwuje zawartość Prośba o analize logów , Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5? , Wymiana płynu hamulcowego w Audi A4 B8 i 2 innych
-
Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
Michal_Fragger odpowiedział(a) na szmekot temat w Audi A4 B5
@Dev Dzień dobry Panie Dev Ze względu, iż Pan raczej stara się odpowiadać w miarę krótko to mam tutaj taki spis głównie Pana porad których Pan udzielił w paru ostatnich latach (+ też parę osób przy okazji podawało pomocne informacje). Oczywiście duży tych wpisów dlatego też chciałbym dopytać czy coś pominąłem lub mogło się zmienić na przestrzeni lat. (Głównie pogubiłem się z tymi smarami, oringi/uszczelki nie wiem jakie wymiary dobrać) ? Naprawa/Regenracja zacisku na tył: (Audi A4 B5 1.9Tdi Sedan->Zgodnie z danymi w profilu) Zestawy: 1. AutoFren D4468 (tłoczek fi38) 2. Zestaw naprawczy od golfa IV (Ze względu na lepszy oring oraz zewnetrzne uszczelnienie) | Alterantywa 3. Frenkit 238022 Dodatkowe: 1. Smar do tłoczka zastosować syntetyczny marki Wurth lub ATE 2. Korek do węża użyć m10x1 lub m12x1 3. Gumki do tłoczków: Ate TRW AutoFren Frenkit (W zestawie mogą być cieńsze) 4. Szczypce Segering długie proste. 5. Linka od ręcznego gdy nie odbija lub się zacina 6. Inne elementy typu łożyska, tarcze, klocki, ABS pompa itd 7. Sworznie i pod gumki użyć smaru PFG110 lub Textar Cera Tec Porady: 1. Tylne prowadnice zacisków smarujemy ale przednich nie (smar Bosch Superfit lub Ate) 2. Wkład tłoczków zostawiamy bo się nie zużywa. 3. Trzpień w razie korozji dobrać z złomu jakiś. 4. Tylny tłoczek jest wkręcany z przodu się tylko wciska tłoczki. 5. Do odpowietrzania użyć wężyka 0.3m+ i włożyć go do małego słoiczka z płynem hamuclowy żeby nie zaciągło powietrza. 7. Można wcisnąć raz pedał i płyn nie wyleci tylko trochę. 8. Warto zwrócić uwagę na dźwigienkę od ręcznego gdyż czasem nie cofa się i łapie powietrze do układu hamulcowego. 9. Zacisk w razie awari można dobrać do [A4 B5] z "A6 C5" napęd na przód lub "b5 lift" albo "passta b5" Historia: Auto stało już dłuższy czas w garażu odpalone od czasu do czasu. Przed postoje to chyba ponad rok temu było podczas jazdy prawe tylne koło zaczęło piszczeć jak w tramwaju, jedynie na łuku przestawało (Niby coś o oponach było gdy są starsze, źle zmontowany zacisk, zapieczenie) Dlatego nie wiem czy tu czasem cały remont nie będzie potrzebny. Pan Dev wspominał o przegrzaniu łożyska oraz okolicznych elementów przy jeździe na zapieczonym tłoczku. Bicie przy hamowaniu również występuje. Wycieków nie zaobserwowałem po za gorącą felgą oraz problemie poruszenia kołem. Dzięki za pomoc ! -
Wymiana płynu hamulcowego w Audi A4 B8
Michal_Fragger odpowiedział(a) na andrzej19 temat w Audi A4 B8
Dokładnie może ten odpowietrznik -
Drgająca wskazówka prędkości oraz odcięcie turba
Michal_Fragger odpowiedział(a) na Michal_Fragger temat w 1.9TDI
Dziękuje za odpowiedź Zobacze sterownik i sprawdze pozostałe elementy wokół. Jak coś udam mi się zdziałać dam znać Pozdrawiam -
Witam! Pod koniec marca po kilku jazdach w których zegary nie działały i braku mocy samochodu postanowiłem sprawdzić czy sterownik nie posiada błędów, otrzymałem ich w liczbie 3. Turbo: Jeden z błędów wskazywał na turbo tak, jak można było odczuć podczasz jazdy do 1/4 pedału gazu samochód miał moc, ale dalsze wciśniecie nie dawało żadnego efektu lub co najwyżej zwiększone spalanie. Dodatkowe informacje: Podczas robienie logów turba nie odcieło, zegary działały, logi dynamiczne i statyczne. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Zegary: Żaden z błędów nie wskazywał bezpośrednio na zegary, które zazwyczaj po przekręceniu kluczyka padają, a wskazówka od obrotów drga, jak na nagraniu (1). 2.2.mp4 Nie raz uda się po kilku próbach przekręcenia kluczyka na pozycje off-on sprawdzić aby działały, oczywiście prędkościomierz z tego co wywnioskowałem zaniża o ok:. 10km/h W dodatku zdarza się że gdy zegary padną samochód traci moc tak ja opisałem u góry. Nagrania zostały zrobione podczas testu zegarów. Filmik (1) został zrobiony podczas błędu zegarów, a na drugim (2) ten błąd nie wystąpił. 1.1.mp4 Prosiłbym o pomoc, gdyż nigdy nie obchodziłem się z vagiem, a zegary to już dla mnie czarna magia.Z góry bardzo dziękuję !
-
Prośba o analize logów statycznych i dynamicznych (brak mocy) 1.9tdi
Michal_Fragger opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam ! Zrobiłem logi (003,011,013) ponieważ wyskoczył mi błąd(00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 Control Difference-Intermittent) z tego co znalazłem ten błąd należy do turba. Dodatkowe informacje: Samochód pozwalał jedynie na użycie 1/4 pedała gazu, podczas robienie logów turba nie odcieło. Link: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Link: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Prosił bym o pomoc ponieważ nigdy nie miałem doczynienia z vagiem, a tymbardziej z tworzyonymi przez niego logami. Z góry bardzo dziękuje -
Witam ! Zrobiłem logi (003,011,013) ponieważ wyskoczył mi błąd(00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 Control Difference-Intermittent) z tego co znalazłem ten błąd należy do turba. Dodatkowe informacje: Samochód pozwalał jedynie na użycie 1/4 pedała gazu, podczas robienie logów turba nie odcieło. Link: http://vaglogi.pl/log-003_s0d29k.html Link: http://vaglogi.pl/log-011_VbI9B.html Link: http://vaglogi.pl/log-013_1W9aY.html Prosił bym o pomoc ponieważ nigdy nie miałem doczynienia z vagiem, a tymbardziej z tworzyonymi przez niego logami. Z góry bardzo dziękuje