Skocz do zawartości

Shoovee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Shoovee

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Shoovee

0

Reputacja

  1. Mapa na 150 KM to chyba nie jakieś mistrzostwo świata ? Ze 130 wypluwają bez zmiany pompek i turbin po 190 i jakoś nikt się nie dziwi. Mapa robiona ponad 5 lat temu i wszystko grało. Dużo znajomych lata po wirusie w tym warsztacie i nikomu nic się złego nie dzieje. Możliwe, że z tą przepływką jest coś nie halo, bo obserwując w czasie jazdy są momenty, że pokazuje duże odstępstwa od żądanego, chociaż jest to sporadyczne. Są też momenty, że auto ciągnie jak dawniej, na 3 spokojnie przyczepność zrywa... Ale zazwyczaj jest tak, że zamułka przy ruszaniu, potem kopnięcie turbiny, zmiana biegu i znowu sekunda, dwie zamula.... W weekend trzeba będzie chyba rozebrać wszystkie węże, gumowe, połączenia turbo, intercooler itd i szukać.. Póki co w tygodniu ciężko z czasem trochę, żeby się za to zabierać . Dzięki za pomoc. Może wspólnymi siłami coś znajdziemy ?
  2. Ok, dzięki jutro sprawdzę? Póki co, czekam na dalsze sugestie i podpowiedzi. Burza mózgów mile widziana ?
  3. Czyli odłączyć cały odcinek podciśnienia od EGR, tak? I zostawić tylko podciśnienie turbiny?
  4. EGR zaślepiałem, zero poprawy, przepływomierz odpinałem i robił się wtedy muł straszny, map sensor wyczyszczony. Czyli do pomiaru podciśnienia jeszcze wężyki sprawdzę ?
  5. Ok ,dzięki za podpowiedź.Postaram się jak najszybciej zrobić pomiar.Vacum zmieniałem jakieś pół roku temu (fakt ,na używkę ),przy okazji swapa hamulców ale różnicy w kwestii turbo wtedy nie odczułem...ale sprawdzić nie zaszkodzi.a co do logów,to widzisz coś niepokojącego?
  6. Synchro skacze chwilami na -0,6.Ustawiane było jakieś pół roku temu,bo było na poziomie ok .+ 3,5 do + 4.0 i silnik ciężko zapalał.Wartości na gruszce nie sprawdzałem.Dziś podpiąłem się dużą strzykawką pod gruszkę i ramię chodzi lekko, w zakresie ok 1,5 cm .Gdzieś tam na "chłopski rozum" podejrzewam ,że podciśnienie może być za słabe i dlatego turbo długo się "budzi".Czym sprawdzić wartość podciśnienia na gruszce i jaka powinna być wartość?
  7. Witam. Mój pacjent to 1.9 avb po wirusie na ok 150 KM i 380Nm. Auto jeździło jak rakieta,pedał w podłogę i rwało aż miło. Od jakiegoś czasu jakby straciło moc. Główne objawy to : późna reakcja na dodanie gazu-potrzeba 1-2 sekundy,żeby było czuć w ogóle jakie takie przyspieszenie.W miarę dobrze zbiera się dopiero od ok 2300-2500obr. Po podpięciu pod komputer zero błędów.Auto odpala bez problemu na zimnym jak i na ciepłym.Nie dymi wcale.Filtry wymienione,brak wycieków,ostatnio poprawione wtyczki pompek,bo przerywał na 1-szym cylindrze i w tej kwestii jest ok.Turbina była czyszczona ok 15.000 km temu.Zrobiłem dziś na szybko logi dynamiczne lecz nie do końca załapałem się w obrotach-start od ok 1800 obr.Kąt synchronizacji wałka na 0.Korekty dawek paliwa chyba w normie ,BIP-y w sumie chyba też ujdą (skany w załącznikach).Dołączam moje logi dynamiczne ( przepraszam z góry za ich nie do końca dokładność pomiarową-postaram się wykonać dokładniejsze).Poszę o jakąś analizę logów i ewentualne wnioski i porady. Logi: VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Pozdrawiam
  8. Witam wszystkich Forumowiczów i audimaniaków. Mam nadzieję ,że będę mógł pomóc swą skromną wiedzą a i sam pewnie nieraz skorzystam z dobrych porad. Na co dzień jeżdżę i dłubię a4 b6 avant 1.9 tdi avb z wirusem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...