tidek1507
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O tidek1507
Informacje
-
Imię
Maciek
-
Miasto
Ciechostowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia tidek1507
0
Reputacja
-
Obym mógł komuś pomóc i samemu odnaleźć pomoc ;d
-
Witam. Borykam się z ciekawym problemem. Dwa silniczki wyrzucały mi błędy. Kupiłem używanych silników. Podmieniałem silniki, potencjometry na wszystkie możliwe sposoby. Wynik? Jeden silnik udało się zaadaptować... na tydzień. Drugiego nie udało się nawet na moment. Obecnie nie da się wykasować błędu adaptacji. Po skasowaniu błędu wracają natychmiast. Stwierdziłem, że to bardzo mało prawdopodobne, że 5 (co prawda używanych, ale 5 na raz?) kupionych potencjometrów jest uszkodzonych, szczególnie, że pomiary rezystancji wyszły okej. Odkręciłem inny silniczek, podłączyłem na miejscu tego, którego nie da się zaadaptować - nic. Nadal błąd adaptacji. Błąd na silniczku, który w innym miejscu pracuje w 100 procentach poprawnie. Podmiana sprawnego potencjometru do felernego siłownika też nic nie daje. Ciekawe jest zachowanie silników przy adaptacji. Tak jakby w ogóle nie reagował on na potencjometr. Czasem się zatrzyma, ale najczęściej kręci dalej pomimo końca zakresu. Sprawdziłem ciągłość wiązki - jest cała. Jedyne co mnie zastanowiło, to to, czy 12V i masa (zakładam, że potencjometr działa jak dzielnik napięcia. z jednej strony 12V/V, z drugiej masa, środkowy pin to wyjściowe napięcie dzielnika) do potencjometrów łączy się gdzieś w wiązce, bo między odpowiadającymi sobie skrajnymi pinami potencjometrów jest ciągłość. Nie mam ochoty jej rozklejać, bo co fabryczna wiązka, to fabryczna. Z drugiej strony jest ona między wszystkimi siłownikami, więc raczej na pewno norma. Czy ktoś z Was spotkał się już z takim problemem? Jedyne co mi zostało to uszkodzony sterownik, ale już raz tak zrzuciłem winę na moduł komfortu, który rzucał irracjonalnymi błędami, a nie był on uszkodzony. Czy gdybym kupował sterownik, to zakładam elektronika w sterowniku pod 1 din i 2 din raczej jest taka sama. Ktoś się orientował? Ciężko o panel pod 2 din w rozsądnej cenie. Z góry dziękuję za jakiekolwiek porady.
-
Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe
tidek1507 odpowiedział(a) na olo-sline28 temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Borykam się z ciekawym problemem. Dwa silniczki wyrzucały mi błędy. Kupiłem używanych silników. Podmieniałem silniki, potencjometry na wszystkie możliwe sposoby. Wynik? Jeden silnik udało się zaadaptować... na tydzień. Drugiego nie udało się nawet na moment. Obecnie nie da się wykasować błędu adaptacji. Stwierdziłem, że to bardzo mało prawdopodobne, że 5 (co prawda używanych, ale 5 na raz?) kupionych potencjometrów jest uszkodzonych, szczególnie, że pomiary rezystancji wyszły okej. Odkręciłem inny silniczek, podłączyłem na miejscu tego, którego nie da się zaadaptować - nic. Nadal błąd adaptacji. błąd na silniczku, który w innym miejscu pracuje w 100 procentach poprawnie. Czy ktoś z Was spotkał się już z takim problemem?