Skocz do zawartości

tidek1507

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tidek1507

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Ciechostowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tidek1507

0

Reputacja

  1. Obym mógł komuś pomóc i samemu odnaleźć pomoc ;d
  2. Witam. Borykam się z ciekawym problemem. Dwa silniczki wyrzucały mi błędy. Kupiłem używanych silników. Podmieniałem silniki, potencjometry na wszystkie możliwe sposoby. Wynik? Jeden silnik udało się zaadaptować... na tydzień. Drugiego nie udało się nawet na moment. Obecnie nie da się wykasować błędu adaptacji. Po skasowaniu błędu wracają natychmiast. Stwierdziłem, że to bardzo mało prawdopodobne, że 5 (co prawda używanych, ale 5 na raz?) kupionych potencjometrów jest uszkodzonych, szczególnie, że pomiary rezystancji wyszły okej. Odkręciłem inny silniczek, podłączyłem na miejscu tego, którego nie da się zaadaptować - nic. Nadal błąd adaptacji. Błąd na silniczku, który w innym miejscu pracuje w 100 procentach poprawnie. Podmiana sprawnego potencjometru do felernego siłownika też nic nie daje. Ciekawe jest zachowanie silników przy adaptacji. Tak jakby w ogóle nie reagował on na potencjometr. Czasem się zatrzyma, ale najczęściej kręci dalej pomimo końca zakresu. Sprawdziłem ciągłość wiązki - jest cała. Jedyne co mnie zastanowiło, to to, czy 12V i masa (zakładam, że potencjometr działa jak dzielnik napięcia. z jednej strony 12V/V, z drugiej masa, środkowy pin to wyjściowe napięcie dzielnika) do potencjometrów łączy się gdzieś w wiązce, bo między odpowiadającymi sobie skrajnymi pinami potencjometrów jest ciągłość. Nie mam ochoty jej rozklejać, bo co fabryczna wiązka, to fabryczna. Z drugiej strony jest ona między wszystkimi siłownikami, więc raczej na pewno norma. Czy ktoś z Was spotkał się już z takim problemem? Jedyne co mi zostało to uszkodzony sterownik, ale już raz tak zrzuciłem winę na moduł komfortu, który rzucał irracjonalnymi błędami, a nie był on uszkodzony. Czy gdybym kupował sterownik, to zakładam elektronika w sterowniku pod 1 din i 2 din raczej jest taka sama. Ktoś się orientował? Ciężko o panel pod 2 din w rozsądnej cenie. Z góry dziękuję za jakiekolwiek porady.
  3. Witam. Borykam się z ciekawym problemem. Dwa silniczki wyrzucały mi błędy. Kupiłem używanych silników. Podmieniałem silniki, potencjometry na wszystkie możliwe sposoby. Wynik? Jeden silnik udało się zaadaptować... na tydzień. Drugiego nie udało się nawet na moment. Obecnie nie da się wykasować błędu adaptacji. Stwierdziłem, że to bardzo mało prawdopodobne, że 5 (co prawda używanych, ale 5 na raz?) kupionych potencjometrów jest uszkodzonych, szczególnie, że pomiary rezystancji wyszły okej. Odkręciłem inny silniczek, podłączyłem na miejscu tego, którego nie da się zaadaptować - nic. Nadal błąd adaptacji. błąd na silniczku, który w innym miejscu pracuje w 100 procentach poprawnie. Czy ktoś z Was spotkał się już z takim problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...