Skocz do zawartości

patryk20426

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patryk20426

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

221 wyświetleń profilu

Osiągnięcia patryk20426

0

Reputacja

  1. Witam, mam audi q5 8r 2009r 2.0 tdi 170km i zauważyłem luz ok. 1-2mm "na bok" w rolce napinacza. Zakupiłem nowy i nie mam pojęcia jak się zabrać do wymiany go. Czytałem, że nie trzeba zdejmować zderzaka i też tak chciałbym zrobić. Mógłby ktoś podpowiedzieć w jaki sposób jest on mocowany? Dzięki.
  2. Mi ten Pan ze slaska wycenil na 5k. Dzwonilem z ciekawosci do Aso i raczej chcieli mnie splawic bo wgl nie oddzwaniali ale gdy im powiedzialem ze robia sobie jaja z klienta to oddzwonili i powiedzieli ze ponoc same czesci 10k - na co ja ze nadal jestem zainteresowany (specjalnie tak powiedzialem :D) po chwili znowu oddzwonili ze jednak sie tego nie podejmuja bo jakies niby serwa podzespoly moga niewytrzymac (?)
  3. Witam, od kilku miesiecy marzy mi sie dolozenie tempomatu aktywnego do mojej q5. Raczej nie mam tyle cierpliwosci aby robic to samemu, znalazlem jedna firme w okolicach slaska ktora by sie tego podjela, ale za daleko. Macie kogos poleconego z okolic Warszawy kto by cos takiego zrobil? Dodam ze mam zwykly tempomat i po vinie sprawdzano ze sie da dolozyc aktywny (tak mi powiedzial pan ze slaska) Pozdrawiam.
  4. O i właśnie dlatego nie lubię jechać w trybie D po mieście - czasami jak chcę przyspieszyć powiedzmy na "pół gwizdka" to bez sensu ciągnie z tych 1200 obrotów i muszę zdecydowanie mocniej nacisnąć gaz aby zredukował na niższy. Diesel lubi niższe obroty ale ciągnąc z 1200 trochę przymula. @duzy616 Muszę to sprawdzić, bo wczoraj jechałem na 6 przy 150km/h jakieś 20 sekund i nic
  5. Witam, od około roku jestem szczęśliwym posiadaczem q5 z 2009 roku z silnikiem diesla 2.0 170km w 7 stopniowym automacie S-Tronic. Jest to mój pierwszy samochód z przekładnią automatyczną w związku z tym chciałbym pewnych kwestii się dopytać. Autko ma niecałe 200k przebiegu potwierdzone (pochodzi z polskiego salonu i generalnie wygląda na tyle a nawet na mniej). Naczytałem się, że właśnie przy takim mniej więcej przebiegu zaczynają się problemy z automatem a konkretniej z mechatroniką. Wypatrzyłem u siebie kilka "dziwnych" zachowań podczas niektórych zmian biegów. W trybie D wszystko działa jak należy, autko zmienia bieg bez zawahania przy ok. 1700-1800 obrotów (co wg mnie jest trochę przy mało, ale miałem okazję jeździć nowym samochodem z automatem i to chyba normalka). Drobne problemy zaczynają się w trybie S. Przy zmianie z 3 na 4 bieg samochód potrafi (mimo trzymania gazu w miejscu a nawet lekkiemu odpuszczeniu) dłużej się zastanowić mimo obrotów w granicy 2300-2600 (normalnie w trybie S zmienia przy 2100 obrotach). Przy zmianie z 4 na 5 wymaga troszkę więcej obrotów (jakieś 2150-2200). Dzisiaj jadąc na autostradzie postanowiłem wbić S i co ciekawe auto jedzie ponad 3000 obrotów na 6 (jakies 150km/h) i nic się nie dzieje. Zwiększanie obrotów na ponad 3000 również nic nie daje (jakby w trybie S nie było 7 biegu). Czy zaczynają właśnie dziać się problemy z mechatroniką? Czy w trybie S dziwnym trafem zamiast 7 przełożeń jest ich 6? Raczej śmiem w to wątpić, ale nie siedzę w tym i dlatego chciałem dopytać. Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...