patryk20426
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia patryk20426
0
Reputacja
-
patryk20426 obserwuje zawartość Praca S-tronic'a w Audi Q5 I (2009r) , Wymiana napinacza paska wieloklinowego audi Q5 , Filtr DPF Czyszczenie specjalnymi środkami. i 1 inny
-
Witam, mam audi q5 8r 2009r 2.0 tdi 170km i zauważyłem luz ok. 1-2mm "na bok" w rolce napinacza. Zakupiłem nowy i nie mam pojęcia jak się zabrać do wymiany go. Czytałem, że nie trzeba zdejmować zderzaka i też tak chciałbym zrobić. Mógłby ktoś podpowiedzieć w jaki sposób jest on mocowany? Dzięki.
-
Ludwik do kominkow najlepszy
-
Mi ten Pan ze slaska wycenil na 5k. Dzwonilem z ciekawosci do Aso i raczej chcieli mnie splawic bo wgl nie oddzwaniali ale gdy im powiedzialem ze robia sobie jaja z klienta to oddzwonili i powiedzieli ze ponoc same czesci 10k - na co ja ze nadal jestem zainteresowany (specjalnie tak powiedzialem :D) po chwili znowu oddzwonili ze jednak sie tego nie podejmuja bo jakies niby serwa podzespoly moga niewytrzymac (?)
-
Witam, od kilku miesiecy marzy mi sie dolozenie tempomatu aktywnego do mojej q5. Raczej nie mam tyle cierpliwosci aby robic to samemu, znalazlem jedna firme w okolicach slaska ktora by sie tego podjela, ale za daleko. Macie kogos poleconego z okolic Warszawy kto by cos takiego zrobil? Dodam ze mam zwykly tempomat i po vinie sprawdzano ze sie da dolozyc aktywny (tak mi powiedzial pan ze slaska) Pozdrawiam.
-
O i właśnie dlatego nie lubię jechać w trybie D po mieście - czasami jak chcę przyspieszyć powiedzmy na "pół gwizdka" to bez sensu ciągnie z tych 1200 obrotów i muszę zdecydowanie mocniej nacisnąć gaz aby zredukował na niższy. Diesel lubi niższe obroty ale ciągnąc z 1200 trochę przymula. @duzy616 Muszę to sprawdzić, bo wczoraj jechałem na 6 przy 150km/h jakieś 20 sekund i nic
-
Witam, od około roku jestem szczęśliwym posiadaczem q5 z 2009 roku z silnikiem diesla 2.0 170km w 7 stopniowym automacie S-Tronic. Jest to mój pierwszy samochód z przekładnią automatyczną w związku z tym chciałbym pewnych kwestii się dopytać. Autko ma niecałe 200k przebiegu potwierdzone (pochodzi z polskiego salonu i generalnie wygląda na tyle a nawet na mniej). Naczytałem się, że właśnie przy takim mniej więcej przebiegu zaczynają się problemy z automatem a konkretniej z mechatroniką. Wypatrzyłem u siebie kilka "dziwnych" zachowań podczas niektórych zmian biegów. W trybie D wszystko działa jak należy, autko zmienia bieg bez zawahania przy ok. 1700-1800 obrotów (co wg mnie jest trochę przy mało, ale miałem okazję jeździć nowym samochodem z automatem i to chyba normalka). Drobne problemy zaczynają się w trybie S. Przy zmianie z 3 na 4 bieg samochód potrafi (mimo trzymania gazu w miejscu a nawet lekkiemu odpuszczeniu) dłużej się zastanowić mimo obrotów w granicy 2300-2600 (normalnie w trybie S zmienia przy 2100 obrotach). Przy zmianie z 4 na 5 wymaga troszkę więcej obrotów (jakieś 2150-2200). Dzisiaj jadąc na autostradzie postanowiłem wbić S i co ciekawe auto jedzie ponad 3000 obrotów na 6 (jakies 150km/h) i nic się nie dzieje. Zwiększanie obrotów na ponad 3000 również nic nie daje (jakby w trybie S nie było 7 biegu). Czy zaczynają właśnie dziać się problemy z mechatroniką? Czy w trybie S dziwnym trafem zamiast 7 przełożeń jest ich 6? Raczej śmiem w to wątpić, ale nie siedzę w tym i dlatego chciałem dopytać. Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam