Skocz do zawartości

Tomiswir

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomiswir

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Łapy

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    BKN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomiswir

0

Reputacja

  1. Po to jest geometria w turbinie, żeby i w tych niższych obrotach jechało i nie było takiej dziury.
  2. Wtryski zakodowałem sam, bez problemu, kolejność jest dobra sprawdzałem dwa razy, przyjęło bez problemu. Wcześniej tez była taka zawiecha u dołu. Dzisiaj trochę pojeździłem i spalanie przy szybszej jeździe tzn powyżej 2 tys. obrotów bez pałowania pokazuje dużo mniejsze niż w zakresie do 2 tys obrotów gdzie brakuje mocy, pomimo spokojnej jazdy. Jadąc 90-120 bieg 6, chwilowe spalanie przy ledwo dotykaniu gazu 9-10 litrów, przy 130-150 6-7 litrów. Ogólnie sporo teraz zaczął palić, bo przejechane 340 km po zatankowaniu na full sam korek, a paliwa na wskaźniku lekko ponad 1/4 zbiornika. A jazda była emerycka dosłownie. Myślę jeszcze wyjeździć te paliwo i zatankować na innej stacji, może tu leży przyczyna.
  3. Wtryskiwacze zostały wymienione, brak czasu, natłok spraw nie pozwolił zakończyć tematu. Od wymiany wtryskiwaczy minął miesiąc, objawy ustąpiły, auto nie przycina, nie dymi. Ale spalanie jest wg mnie sporo większe niż przed wymianą starych, co prawda ostatni miesiac nie pozwolił za bardzo pojeździć autem, bo od tamtej pory zrobiłem tylko 750 km ?, ale wskazania komputera wyraźnie zwiększyły się, co do zużycia ON, wcześniej jazda w trasie but w podłodze pokazywało średnio około 8-9 litrów, teraz 10-11, a nawet więcej. Miasto dotykając tylko gazu 13-14. Auto, ma jakby zawiechę od samego dołu do 2000 obrotów, później wystrzela do przodu. Jakie logi zrobić, żeby to zdiagnozować? Próbowałem sprawdzić korekcje wtrysków w kanałach 72-77, ale narazie pokazuje same zera, podobno dopiero po 1000 km sterownik silnika pokaże dane diagnostyczne?
  4. Kolego ramzestdi, mam dokładnie takie same objawy jak napisałeś, już w pierwszym poście to opisałem. Zrezygnowałem ze sprawdzania ich na stole ze względu na korekcje właśnie, bo nie były w normie. Nie wstawiłem logów, bo mechanik ich nie zapisał, a ja nie zrobiłem zdjęcia nawet, trochę z nerwów. Po diagnozie auto od razu zostało u niego i stoi, żeby nie uszkodzić motoru, mieć tylko nadzieję, że nie jest za późno. Wtryski wczoraj przyszły, dzisiaj wymiana wraz z olejem i filtrem i myśle, że może auto będzie się zachowywało jak trzeba.
  5. Czyli sugerujesz kolego Ziewal, żeby je jeszcze sprawdzać na stole? Wydaje mi się , że chyba nie ma takiej potrzeby. Auto stoi od pierwszego przycięcia przy odpalaniu, nie zamierzam ryzykować jazdy, żeby nie uszkodzić tłoków. Zostało tylko uruchomione i rozgrzane, aby sprawdzić korekcje i stoi nieużywane.
  6. Dzień dobry forumowicze, auto od wczoraj zaczęło sprawiać problemy przy odpalaniu, tzn. po jeździe około 1,5 godziny i zgaszeniu, później jakby zaciął się na chwilę po przekręceniu kluczyka, zakręcił, chwilę się zatrzymał i później przełamuje, kręci dalej odpala. Dalej zauważyłem wczoraj z tyłu biały/szary dym po ruszeniu, później spokój. Dzisiaj z rana odpalił normalnie, później po rozgrzaniu/przejechaniu kilku kilometrów zaczął lekko dymić na postoju, później po ruszeniu znów chmura z tyłu. Na biegu jałowym mam wrażenie czasem jakby obroty lekko skakały, ale obrotomierz się nie rusza, także w czasie jazdy na 3-4 biegu tak około 1500 obrotów, gaz tylko dla utrzymania prędkości, czuć jakby lekkie "bujanie obrotów/auta przód tył". Sprawdziłem teraz stan oleju na bagnecie, jest powyżej kulki tak 0,5 cm. Po przeczytaniu kilku artykułów z naszego forum i A6, wnioskuję że wtryski do wymiany? W aucie zamontowane są z końcówką AH, mam do kupienia z końcówką BD. Teraz pytanie, czy spływające niespalone paliwo może spowodować, zapieczenie pierścieni na tłoku? Jeśli tak, to czy przed wymianą wtrysków należy przeprowadzić jakiś zabieg w związku z tym, czyli zalać na kilkanaście godzin cylindry acetonem, czy nie wiem czym, bo gdzieś otrzymałem taką informację. Nigdy o tym nie słyszałem, jestem laikiem i wolę dopytać. Bo kowali z różnymi pomysłami nie brakuje.
  7. Zgodnie z zaleceniem po dołączeniu do forum chciałbym się przywitać ze wszystkimi. Stałem się posiadaczem A4 B7. Kiedyś było A6 C5, po kilku latach przerwy z marką, wybór padł znów na Audi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...