Witam.
Po wymianie rozrządu motur 1.8t BFB mało siły miał z dołu. Wykonałem logi statyczne grupy 93 i wychodzi 14 stopni.
Remedium to ustawić tylko poprawnie wałek ssący?
Olej obmywający ten syf, traci parametry, panewki i gładzie proszą o pomoc. Wstawię na dniach swoje gładzie to zobaczysz działanie nagaru w pełnej krasie
88 stron nawalone dywagacjami jaki olej. Po cholerę? Ile razy tu trzeba pisać: 5W40 z normą VW 502 i 505. Co 10K km max. Firma bez znaczenia przy takim interwale.
Finito.
Ja dokładnie stosowałem ten środek co Ty. Tylko jest jeden problem - na nim napisane wyraźnie nie używać do aluminium… dzięki temu pokrywa zaworów dostała takich białych zacieków że musiałem ją malować farbą termiczną i wypiekać w piekarniku xd
A tak btw środek bardzo dobry!
Tutaj dla porównania 249tyś, ale w szwabii do 180tyś lali LongLife także cała butelka środka do mycia silnika wywalona tylko na mycie pokrywy. To jest tak zapieczone że trzeba drzeć szczotą. Płukanka tego nie ruszy nie ma bata.
Kolego kłania się tutaj wiedza z zakresu pracy łożyska olejowego. Luz promieniowy musi być, on się kasuje po podaniu ciśnienia oleju. Natomiast luz osiowy jest niedopuszczalny. Jest dobrze zostaw to.