
Dominojahaś
Pasjonat-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Dominojahaś

Informacje
-
Imię
Domino
-
Miasto
Wyszków
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Prośba o pomoc interpretacji log stat. 093 BFB
Dominojahaś odpowiedział(a) na Dominojahaś temat w 1.8T
Nie, oddałem do innego serwisu, bo partacze na każdym kroku. -
Prośba o pomoc interpretacji log stat. 093 BFB
Dominojahaś odpowiedział(a) na Dominojahaś temat w 1.8T
Łukaszu miałeś racje, myślałem że powalone było z łańcuchem, a tu o jeden ząbek przestawiony rozrząd. Pozdrawiam -
Witam. Po wymianie rozrządu motur 1.8t BFB mało siły miał z dołu. Wykonałem logi statyczne grupy 93 i wychodzi 14 stopni. Remedium to ustawić tylko poprawnie wałek ssący?
-
Panewki 1.8T BFB - czy trzeba ściągać czapkę?
Dominojahaś odpowiedział(a) na Dominojahaś temat w 1.8T
Bo dostałem info że coś wali, podejrzenie panewki ale nie ma pewności bo wymiana upg była i może c**jowo -
Panewki 1.8T BFB - czy trzeba ściągać czapkę?
Dominojahaś odpowiedział(a) na Dominojahaś temat w 1.8T
Czy Twoja pewność jest czymś poparta? Pytam bo nie chce stanąć w połowie roboty -
Ciao Amigo. Czy aby wymienić panewki na wale i na korbach trzeba ściągnąć głowice w 1.8t BFB? Czy da radę to robić z dołu? thx
-
A4 B7 1.8T BFB 163KM - nierówna praca na benzynie po wymianie uszczelki pokrywy zaworów
Dominojahaś odpowiedział(a) na BARTEK75121 temat w 1.8T
Zapodaj loga statycznego grupy 93 -
I jak się temat zakończył? Chodzi ta głowica dobrze u Ciebie?
-
Ciao Amigo. Pękła mi głowica w BFB, i koleś co robi głowice twierdzi że bez problemu podejdzie od silnika ADR. Czy to prawda? Czy one są takie same?
-
Olej obmywający ten syf, traci parametry, panewki i gładzie proszą o pomoc. Wstawię na dniach swoje gładzie to zobaczysz działanie nagaru w pełnej krasie
-
88 stron nawalone dywagacjami jaki olej. Po cholerę? Ile razy tu trzeba pisać: 5W40 z normą VW 502 i 505. Co 10K km max. Firma bez znaczenia przy takim interwale. Finito.
-
Bierz się czym prędzej. Motur z każdym dniem dostaje po d*pie, o turbinie nie wspominając.
-
Ja dokładnie stosowałem ten środek co Ty. Tylko jest jeden problem - na nim napisane wyraźnie nie używać do aluminium… dzięki temu pokrywa zaworów dostała takich białych zacieków że musiałem ją malować farbą termiczną i wypiekać w piekarniku xd A tak btw środek bardzo dobry!
-
Tutaj dla porównania 249tyś, ale w szwabii do 180tyś lali LongLife także cała butelka środka do mycia silnika wywalona tylko na mycie pokrywy. To jest tak zapieczone że trzeba drzeć szczotą. Płukanka tego nie ruszy nie ma bata.
-
Jak sprawdzić poprawność regeneracji turbosprężarki?
Dominojahaś odpowiedział(a) na Kali 4444 temat w 1.8T
Kolego kłania się tutaj wiedza z zakresu pracy łożyska olejowego. Luz promieniowy musi być, on się kasuje po podaniu ciśnienia oleju. Natomiast luz osiowy jest niedopuszczalny. Jest dobrze zostaw to.