Skocz do zawartości

zBig205

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zBig205

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Sychowo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zBig205

0

Reputacja

  1. Witam. Panowie mial ktos z Was taki zawor: https://allegro.pl/oferta/zawor-dv-do-vag-audi-seat-vw-tfsi-2-0-9425673873?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Jak myslicie, warto?
  2. N75 podmienione na nowe razem z wezami. Czy te nieszczesne klapy w kolektorze moga dawac takie objawy? Albo nagar na zaworach? Okazało się, że miałeś rację. Przyczyną nierównego doładowania były silikonowe węże od N75. Po rozgrzaniu węże stawały się elastyczne i puszczały na zaciskach. Zerkniecie raz jeszcze na te logi turbo?? 115,118
  3. Co ewentualnie poza softem moze powodowac takie objawy?
  4. Witam. Podczas przyspieszania auto jakby ciągnie z przerwami. Nie szarpie ale czuć jakby ciągnął i odpuszczał po czym znowu ciągnie. Zaraz po rozgrzaniu do 90st i spokojnej jeździe problem nie występuje. Przy ostrzejszej jeździe problem nasila się wraz z nagrzaniem silnika. Samochód kupiony z silnikiem z przytartymi walkami. Przekładka na BUL. Ze starego silnika przełożona kompletna turbina. Zrobiony rozrząd INA, łańcuch wariatora z napinaczem INA, świece NGK 7, cewki BERU 033, odma nowa z ASO, N75 podmieniana na nową (bez zmian). Zrobiony program, nie wiem na ile koni ani przez kogo. Na stałe jest jeden błąd klap w kolektorze: 012691 - Klapa kolektora ssącego P3193 - 002 - położenie krańcowe otwarcia poza ważnym zakresem Przy przeciąganiu auta do odciny pojawia się: 012555 - Układ regulacji niskiego ciśnienia paliwa P310B - 008 - ciś.paliwa poza zakresem tolerancji - Sporadyczny Panowie, zerkniecie na te logi?? 002,033 003,020 115,118 230,032,031
  5. Witam. Kupilem a4 b7 z uszkodzonym silnikiem. Wymienilem kompletny silnik i okazalo sie ze ecu modzone jest na okolo 250km. Turbina dmucha 1.5bara w piku. Samochod odpala idealnie cieply czy zimny. Problemy zaczynaja sie po konkretnym nagrzaniu silnika. Przy wcisnietym do konca pedale gazu samochod przyspiesza jakby wlaczone bylo ESP. Ciagnie i przestaje na milisekunde po czym dalej czuc moc. Wymienilem juz rozrząd, swiece na NGK cieplota 7, cewki na BERU, napinacz plus lancuch wariatora ina, odma ASO, N75 ASO, zawor DV. Silnik zaraz po osiagnieciu 90st zbiera sie wzorowo. Po kilkuminutowej ostrej jezdzie zaczynaja sie problemy. I tu moje pytanie... w sobote umowiony jestem na logi... Jakie kanaly musze porobic zeby zdiagnozowac usterke w moim samochodzie???
  6. Witam ponownie. Kupiłem i włożyłem inny silnik o oznaczeniu BUL. Odpalił od strzała i wszystko wydaje się ok ale jest jeden błąd p3193 "Tłumik szmerów ssania w kolektorze dolotowym do sterowania bieżący przepływem powietrza, otwarty ogranicznik, poza zakresem dopuszczalnym". Czy możecie podpowiedzieć jak przeprowadzić adaptacje klap w kolektorze dolotowym???
  7. Panowie. Czy znacie jakis warsztat lub serwis w okolicy trojmiasta ktory zajmuje sie sprawdzaniem pomp oleju??
  8. Wymieniac od razu pompe na 1.8t? Czy montowac zegar cisnienia oleju i obserwowac?
  9. Czy naprawdę nie ma nikogo na tym forum kto miałby pojecie o kosztach remontu tego silnika???
  10. Witam serdecznie wszystkich na forum. Kupiłem B7 z uszkodzonym silnikiem BGB . Auto odpalało ale klepało niemiłosiernie. Po zrzuceniu wałków wiadomo już było ze winna pompa. Poprzycierana i głowica i wałki. Do wariatora ktoś się dobierał co widać po oberwanej śrubie. Turbina świeżo po remoncie. Dwumas lata tak mocno jak to chyba możliwe. Zrzuciliśmy miche i panewki delikatnie poprzycierane i na wale tez kilka pojedynczych przetarć. I tu pytanie do Was. Czy warto pchać się w remont tego silnika?? Kupić kompletną głowice i oddać do sprawdzenie, wał do szlifu, panewki nadwymiar?? Czy moze szukac inny motor na aucie i dokładnie sprawdzić przed zakupem?? Chodzi mi o opłacalność takiej imprezy. Robicizna we własnym zakresie jeśli chodzi o montaż, demontaż czy to poszczególnych części czy całego słupka. Jak myślicie??
  11. Witam serdecznie. A4 B7 2.0 TFSI BGB oraz Passat B5 FL 1.8T AWT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...