Skocz do zawartości

szwagier.szwagra

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szwagier.szwagra

Informacje

  • Imię
    Szwagier
  • Miasto
    Zachodniopomorskie <-> Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szwagier.szwagra

0

Reputacja

  1. Kilka pytań: 1. Do stalowego oplotu: czy jeśli przechodzimy z 312/255 (1.8t fwd) na 320/288 to kupuje się rozmiar pod 1.8t czy trzeba szukać pod 3.0 tdi? 2. Stalowy oplot: Hel/przewodystalowe/pizzabrakes? - co polecacie? różnica w cenie jest znaczna za komplet. 3. Jakiej firmy polecacie osłony na tył? Szukać OEM czy może być zamiennik? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam
  2. Prawdopodobnie moduł (sterownik) zmarł. Bosch 8.0 na oko. Napisałem dzisiaj post na ten temat. Zaglądnij... wymiana sterownika (najlepiej kupić całą pompę i przełożyć tylko sterownik) dzwoniłem do firmy która zajmuje się regeneracją powiedzieli, że tego nie dadzą rady naprawić- kupiłem używkę. Czekam na przesyłkę. Tam jest też problem z zakodowaniem tych 8.0 jeśli nie masz poprzednich danych spisanych :/
  3. Dzień dobry, szukam odpowiedzi na kilka pytań, w najbliższym czasie czeka mnie wymiana modułu pompy ABS. Pacjent to Audi A4B7 1.8T ośka Zaczęło się od zapalających się kontrolek ABS+ESP w prędkościach powyżej 100 km/h oraz dziwne i delikatne grzechotanie czasami pod pedałem hamulca, po sprawdzeniu błędów VCDS wskazał na lewy przedni czujnik ABS - po wymianie i przejażdżce w prędkości powyżej 120 km/h pokazywało te same błędy z tym, że lewego tyłu. Po jakimś czasie jeżdżenia z tym problemem - pokazała się ikonka na FIS z komunikatem hamulców, wtedy po przeczytaniu błędów ukazały się następujące kody błędów: 2 Faults Found: 00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 14 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x6B00 Hex Value: 0x4006 Hex Value: 0x0008 Hex Value: 0x38AF Hex Value: 0x0001 00003 - Control Module 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 14 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Oczywiście padło na moduł (sterownik) ABS. Zamówiłem identyczną całą pompę (czekam na przesyłkę). Okazuje się, że jest to BOSCH 8.0. Przestudiowałem temat na kilkunastu stronach (PL/ENG) grupach facebookowych itp. Wiem, że można odkręcić sam moduł wtedy nie będzie potrzebne odpowietrzanie układu. Jak to zrobić jest pokazane na filmie: Z tym, że jest to B6 i ułożenie modułu inne niż B7 to które jest na filmie prawdopodobnie dotyczy BOSCHA 5.3 i 5.7. BTo zdjęcie przedstawia ustawienie jej w B7. Wolę się zabrać za to mając 100% pewność, że dam radę to zrobić więc pierwsze pytanie do znawców tematu, czy jeśli odkręcę moduł który znajduje się przykręcony na 4 śrubach (potrzebny klucz E4) dam rade go wyjąć? Wiem - będzie super ciasno przez przewody hamulcowe... :/ ale czy jest taka opcja? Pytanie nr. 2 KODOWANIE W instrukcji ze strony Ross Tech jest napisane, że jeśli jest opcja spisania kodów ze starego sterownika to należy je spisać jeśli nie - należy się z nimi skontaktować. Na szczęście mój stary moduł ma możliwość połączenia, co będzie mi potrzebne poza "Software Coding"; "Work Shop Code" i loginem- jeszcze powinienem coś spisać? Bardzo dziękuję za możliwe odpowiedzi!
  4. Witam! Proszę o informację, bo poszperałem już w tym temacie. Posiadam audi A4B7 dwa kluczyki z pilotami 433 mhz (8E0837220E) - wiem, że te piloty padają jak muchy. Miałem problem z zakodowaniem po wymianie akumulatora sposobem normalnym z książki bez rezultatu, ale okazuje się że w VCDS nie widać pilotów też i zauważyłem, że dioda zdecydowanie częściej (szybciej) mruga przy naciśnięciu przycisków niż w innymi pilocie takim samym jak mój tylko ze 434 mhz (mam jeszcze A3) Dało mi to do myślenia, pojechałem dziś do gościa od naprawy kluczy i pilotów samochodowych, po wytłumaczeniu co się dzieje powiedział bez oglądania, że się nie podejmuje.... Gdzieś przeczytałem, że winą jest jakiś moduł zmiany częstotliwości? czy coś takiego. Czy jest jakieś inne rozwiązanie niż zakup nowego lub używanego pilota i przełożenie z nich elektroniki? Czy można dokupić gdzieś samą płytę główną? Powoli zaczyna irytować mnie zamykanie z kluczyka... Proszę o porady pozdrawiam
  5. O matko! nie sądziłem, że sam czujnik ABS może tyle kosztować Poszukam jakiegoś mechanika żeby mi to zmienił. Spróbuję też rozebrać w wolnej chwili tapicerkę tylnej klapy.. coś mi się wydaje, że będzie trochę z tym zabawy Dzięki za pomoc, zobaczę jeszcze jakie są reakcje na pedale teraz hamulca.
  6. Witam ponownie, dzisiaj odwiedziłem ASO zakupiłem czujnik stopu (66.99zł) , za czujnik ABS Pan w ASO powiedział 560 zł z tym ze nie ma go na stanie, więc podziękowałem, bo wyjeżdzam. Po wymianie czujnika stopu znowu brak trzeciego światła stopu - dodam, że zauważyłem na tym starym oryginalnym że od czasu do czasu 3 stop się pojawiał... nie zrobiłem jeszcze jazdy testowej na tym nowym- wykonam ją jutro. Ale teraz moje pytanie - skoro komputer wyrzucił błąd czujnika wcześniej na oryginalne, na zamienniku jakby go nie był, bo na blokach pomiarowych brak czegokolwiek, a na kolejnym egzemplarzu z ASO - nie podłączyłem pod komputer, ale podejrzewam, że nie wyrzuci błędu czujnika - dodam, że ten wygląda jak zamiennik :O To czy trzecie światło stop jest do wyrzucenia? skoro czasami działało na poprzednim czasami nie? Czy może być coś jednak np. w tej wtyczce od czujnika albo we wiązce? Jakieś pomysły jak to sprawdzić? wiem że to światło 3cie też lubi się uwalić, ale wolałbym unikać kupowania światła skoro miałoby się okazać, że wiązka jest do kitu. Druga sprawa czy ten czujnik ABS jest faktycznie taki drogi? pozdrawiam
  7. Dokładnie tak nic nie dotykałem (nie majstrowałem przy tym sworzniu) tylko przyłożyłem i przekręciłem o 45 do kliknięcia i założyłem wtyczkę.
  8. Panowie, zgodnie z opisami jak to zrobić i na forum i w necie wymieniłem czujnik (niestety zamiennik nic bliżej nie udało mi się kupić FAE za 70 zł taki biało czarny z białym końcem na tym powiedzmy to "grocie") oczywiście "cyknęło przy przekręceniu - generalnie ten czujnik był dłuższy od oryginalnego). Złożyłem wszystko - skasowałem błąd. Czujnika ABS nie ruszyłem bo nie mam do tego warunków. Ciekawostka taka - na fis nie wyrzuca błędu 3ciego światła stopu, ale światła hamulca generalnie się nie świecą :O wciskam wciskam i nic. Chrobotanie pojawia się co jakiś czas jak się pojawiało. Przejechałem się trochę i generalnie dużo wcześniej wyskakuje mi teraz ABS i ESP kontrolka Chyba czeka mnie zakup nowego czujnika w ASO...
  9. Panowie po męczarniach ze znalezieniem odpowiedniego kabla do mojej NIUNI udało się tak więc błędy które wyskoczyły: 00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 21 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x5700 Hex Value: 0x4006 Hex Value: 0x0008 Hex Value: 0x38AA Hex Value: 0x0001 00526 - Brake Light Switch (F) 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 21 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Czujnik światła stopu i ewentualnie czujnik abs (prędkości koła tył lewy)?
  10. Dzień dobry! od niedawna jestem posiadaczem audi A4b7 avant 1.8 turbo. Mam taki problem genralnie po odpaleniu auta nic się nie dzieje, wszystko śmiga. Z tym że jak wciskam pedał hamulca to czasami / czasami nie - wyświetla mi sie błąd na fis środkowego światła stopu „Brechms Licht Mitt”, szczególnie jak wcisnę pedał hamulca delikatnie. Oczywiście brak tego światła. Dodam, że jak wcisnę pedał hamulca w trakcie jazdy mocniej (nawet przy małych prędkościach) to zaczyna jakby chrobotać pod pedałem (zgrzytać) ciężko to opisać. Początkowo wydawało mi sie ze moze byc to abs, ale nawet kiedy kontrolka sie swieci to jest to chrobotanie. (Dodam ze po zakupie został wymieniony lewy czujnik abs, bo kontrolki sie świeciły zaraz po uruchomieniu silnika) Następnie po przejechaniu jakiegoś odcinka zapala sie kontrolka albo esp lub esp i abs w rożnych momentach (czasami po 20 km czasami wcześniej) - czesto przy odpaleniu turbiny (troche większym przyspieszeniu - chociaż uważam sie za mało agresywnego kierowcę). Te kontrolki oczywiście nie przestają się świecić do ponownego uruchomienia silnika. Poczytałem troche forum i czy to moze byc ten słynny czujnik stop? Czy moze byc to wiązka z tylu? Nie działa mi rownież silnik tylnej wycieraczki. Troche głupieje, bo w zasadzie zrobiłem autkiem 1000 km i to jedyne mankamenty (no moze poza problemem z zakodowaniek pilota po wymianie akumulatora) jakie do tej pory znalazłem - właściwości jezdne auto ma super ☺️☺️ Niestety kabel jaki posiadam to tylko kkl vag który został mi po poprzednim aucie a tutaj juz doczytałem ze jest szyna CAN.
  11. Dzień dobry, jeśli jest możliwość to prosiłbym o rozkodowanie A3 WAUZZZ8P98A096183 Dziękuję z góry pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...