Skocz do zawartości

Wariat16

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wariat16

Informacje

  • Imię
    Wariat
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wariat16

0

Reputacja

  1. Witam! Mój problem polega na tym ze kupiłem z dobre pół roku temu Małysza 1.8t quattro i koleś przed kupnem sprawdzał mi ja na kompie i była różnica prędkości na konwerterze stwierdziliśmy ze tylko konwerter do wymiany a dosyć fajna sztuka w nie dużych pieniądzach to się skusiłem i ja kupiłem, wymieniłem konwerter i zaczęły się problemy, tryb awaryjny i ciagle błąd poślizg sprzęgła, podmienilem mechatronike w raz z zaworkami z innego jeżdżącego auta i to samo ,zadzwoniłem do gościa co mi regenerował konwerter i on stwierdził ze to nie jego wina ze konwerter na pewno jest dobrze zregenerowany i ze to problem ze skrzynia. Rozebralem skrzynie i okazało się ze tarczki już są dosc zużyte wiec zacząłem po kolei wszystko wymieniać (tarczki przekładki uszczelki panewki itp sprawdzanie koszy wszystkie były w idealnym stanie wiec ich nie wymieniałem) Mechatron cały rozkręciłem wszystko tam poczyscilem, wszystkie elektrozaworki tez poczyscilem praktycznie wszystko wymienione na nowe oprócz mechatroniki i zaworków (jak już pisałem te części bardzo dokładnie wyczyściłem wraz z zaworkami) wszystko poskładane zalany nowy olej jazda próbna znów poślizg sprzęgła zmieniają się tylko biegi na którym jest poślizg, miałem akurat 3 komplety zaworków od zf (używanych) wiec stwierdziłem ze spróbuje je podmienić i na każdym komplecie działo się to samo. Powtórka z rozrywki dzwonię do gościa od konwertera on mi znów to samo ze to nie jego wina i mówi żebym wymienił elektrozawor lockupu i niby będzie git. Taki zaworek nowy 8 pak kosztuje a już kupę kasy wydałem na te wszystkie części i nie chciał bym dokupować niepotrzebnych rzeczy jeśli i tak nic się nie zmieni. Myślicie ze ma racje z tym zaworkiem nawet jeśli próbowałem na 3 innych kompletach i działo się praktycznie to samo czy problem leży w konwerterze? Czy może macie jeszcze jakiś inny pomysł co z tą skrzynia jest nie tak? Dodam ze jak spokojnie nią jadę bez większych obciążeń auto jedzie idealnie nawet nie czuć jak biegi zmienia ale jak docisne gaz odrazu wyskakuje ten błąd. Pozdrawiam! i z góry dziękuje!
  2. Witam czy ja tez mógł bym prosić o rozkodowanie WAULC68E12A182518
×
×
  • Dodaj nową pozycję...