Skocz do zawartości

kluczyk_ra

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O kluczyk_ra

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Akebono tj na foto pasuje to p&p do a4 b8? Od czego tarcze beda pasować?
  2. Przeczytałem wszystkie strony Kupione zaciski 356/330 od a6 c7 1. Klocki ferrodo z czujnikiem, bedzie to działać w a4 b8? 2. Nie wiem co miałem w głowie ale kupilem przewody HEL do a6 c7, są niestety dłuższe niż te w b8, po przeczytaniu poprzednich stron rozumiem ze nie ma sensu się bawic w oploty tylko kupić normalne jak ori?
  3. kluczyk_ra

    B8 TrOOOOp

    Ramka/dekor licznika o nr 8k1857186AM jest pod MMI 3g plus/high?
  4. Wypinasz zawór, wstawiasz rurkę i sprawdzasz czy grzeje w srodku. Zostaw wpietą wtyczke bo bedzie błędem walić. Jeżeli grzeje to kupujesz nowy zawór. Na foto to ten zawór co wtyczka jest od góry wpięta, blisko filtra.
  5. w sumie to tak. wymiana zaworu na podszybiu pomogła.
  6. kluczyk_ra

    Parktronic

    brzęczyk tył padł. tu znajdziesz info gdzie się znajduje:
  7. Dobra, zgadza się ja patrzyłem na 14.07.18 i nie wiedziałem które to rok ?
  8. Właśnie nie wiedziałem czy to 2018 czy 2014 ? Foto mam tylko takie, samochód już złożony ale jak będzie okazja to sprawdzę i cyknę foto
  9. rozbierałem to pierwszy raz, zeszło mi jakieś 20min założenie to też bajka, grunt to dobrze wsunąć tunel żeby nie uszkodzić gąbek/uszczelnień, reszta wpada na zawiasy i zatrzaski praktycznie sama cała operacja łącznie z dostaniem się do nagrzewnicy trwała może 1.5h tak totalnie na spokojnie przy %% u mnie nic nie śmierdziało, sprawdzałem tylko klapki czy się otwierają bo nie mam ogrzewania a że, lubię sobie podłubać to odrazu przeczyściłem parownik IPA
  10. Powie mi ktoś czy to już jest ta poprawiona elektryczna nagrzewnica?
  11. Wszystko jak w tej poradzie trzeba wykręcić plus do tego te zaślepkę co pokazałem na pierwszym foto (jest na niej silniczek od klapki) Prawdopodobnie będę wymieniał nagrzewnice bo nie mam w ogóle ogrzewania więc postaram się zrobić nowy temat z fotami i instrukcją ?
  12. Jak by ktoś potrzebował się dostać do nagrzewnicy to nie trzeba demontować dechy, wystarczy odkręcić dekiel z foto i wszystko jest na wierzchu. Można parownik od drugiej strony elegancko wyczyścić ?
  13. Cześć, borykam się z brakiem ogrzewania w samochodzie. Temperatura ustawiona na HI a z nawiewów leci zimne powietrze . W VCDS brak błędów Testy elementów wykonawczych przechodzą, słychać jak wszystko działa. Podmieniłem czujnik nasłonecznienia ale nie pomogło. Temperatura silnika w normie (90st) Wąż wejsciowy do nagrzewnicy gorący Wąż powrotny po jakimś czasie robi się ciepły ale nie jest tak gorący jak wejściowy. Układ nie jest zapowietrzony, z powrotnego węża leci płyn po ściągnięciu opaski. Ma ktoś może rozpiskę bloków pomiarowych i kodowania (w moim china vcds nie ma podpowiedzi) ? tak w ogóle to może miał ktoś podobny problem i wie jak sobie z tym poradzić ?
  14. odwrotnie guzik się nie świeci, klapa na podszybiu otwarta guzik się świeci, klapa na podszybiu zamknięta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...