Skocz do zawartości

sylwo189

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sylwo189

Informacje

  • Imię
    Sylwek
  • Miasto
    Jaworzynka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sylwo189

0

Reputacja

  1. Chcialbym ta sama twardosc z przodu tylko nie wiem 2-3cm max nizej. Dobralbys mi cos? Najlepiej gdyby podeszly pod te same amory
  2. Twardosc zawieszenie wtedy sie zmieni? Oczywiscie porownujac do starych sprezyn bo nowych nir biore pod uwage bo to masakra jakas.
  3. Przepraszam zakrecilem sie 😂 czyli tył chyba ten sam, a przod chcialbym troche obnizyc
  4. Dobra to jedno zalatwione. A teraz jakie mam kupic? Napewno chce troche twardsze ale nie gwint. No i obnizyc wszystko
  5. Nie mam pojecia ale za kazdym razem przez to sa jakies problemy. Nie wiem czy o te kolory chodzi?
  6. Problem w tym ze nie ma wlepki pod kanapa, pod zapasowka ani w ksiazeczce serwisowej. Dodam ze wczesniej tył siedzial nawet troche zbyc mocno a przod w miare normalnie. Ale no tak jak pisalem wszystko bylo polamane
  7. Witam. Na poczatku zaznacze ze sie nie znam i potrzebuje pomocy. Otoz polamaly mi sie wszystkie sprezyny i musialem je wymienic. Gosc w firmie zamowil wszystkie 4 po numerze vin i efekt jest taki jak na zdjeciu. Auto jest za miekkie az mi sie zle jezdzi. Moze mi ktos powiedziec co ja kupilem a co powinienem kupic? 😂 Niestety nie mam wiecej zdjec przed wymiana ale na oko z 5cm poszlo w gore wszystko
  8. okey, dzięki za szybką odpowiedź
  9. Cześć, troche szperałem po forach ale nie znalazłem. Wiem że chce ultera 90mm, ale jaka długość żeby ładnie pasowało? Nie chcę żeby za mocno wystawały poza zderzak, ale troche mogą. Ktoś zwrócił uwagę przy kupnie jaka długość ?
  10. Musze wstawic zdjecie bo w tym momencie nie mam innego dostepu do nich ;/ ale czytelne mniej wiecej jest
  11. Robilem logi. Bledow zadnych nie ma, a turbina wyciska 0.2 bara.
  12. Witam. Opowiem wam historie mojej b6 1.8t bfb na wstepie dodam ze zaden ze mnie spec ani mechanik. Otoz gdy ja kupowalem, nie mialem porownania jak jezdzi silnik bfb, a jak bex. Sprzedawca zapewnial ze jest to bfb po czipie na 190km. Od poczatku wydawalo mi sie ze tej mocy jest jakos przy malo jak na 190km. Jezdzilem tak rok, bo inni "znawcy" wmawiali mi ze benzyna tak jezdzi... Po roku mialem dosc i chcialem zwiekszyc moc (nie wierzylem ze auto jest po czipie mimo ze jakis swistek jest). Kupilem wtryski z bexa i chcialem jechac na mape. Gosciu mi powiedzial ze to musi jechac i najpierw zebym go podpial pod kompa i posprawdzal parametry. Mial racje, po podpieciu okazalo sie ze turbina zamiast wyciskac 0.8 bara cisnie 0.2 do tego przeplywka tez troszke nie wyrabiala, ale nie az tak. Przeplywke juz przeczyscilem z bratem (zwykly polski mechanik xd), ale na turbo jeszcze nie patrzylismy. Mam do was pytanie. Na co zwrocic uwage przy tej turbinie? Jakie moga byc przyczyny czemu tak slabo cisnie? Z gory dzieki za odp
  13. sylwo189

    Dobór turbiny

    To i tak lepiej niż kupować hybrydę za 2200 zł a wtrysków nowych nie mogę kupić? Turbinę mogę przerobić w późniejszym czasie, a tak to powoli sobie będę robił a nie wszystko na raz. Myślałem o kupnie wtrysków 380cc i pojechać do gregora, ale nie wiem czy mogą być takie wydajne. Edit. Pisałem że STAGE II. U gregora na stronie to oznacza wtryski, dp i strojenie. A i wtryski Bosch z allegro podejdą? Na którymś forum znalazłem numer seryjny i na allegro takie są
  14. sylwo189

    Dobór turbiny

    Po troche wiekszym obeznaniu, uznalem ze jak narazie nie stac mnie na te 250km, bo poprostu musialbym wymienic sprzeglo, hamulce i ic... A sam koszt zwiekszania mocy juz jest dosyc spory. Zastanawiam sie czy nie zawiesc mojej a4 do gregor10 na stage 2 czyli ok. 200km, bez wymiany turbiny. Ktos sie orientuje jaki jest koszt tego +/-? wybaczcie ze sie zakrecilem... Nie przemyslalem tego do konca
  15. sylwo189

    Dobór turbiny

    kurcze, bo problem w tym że chciałbym wmontować sobie te turbine i wtryski, a potem jechać do tunera. Około 80km mam. Jeszcze jedna sprawa. Co wiąże się z mocą 250km? Niektórzy mówią że silnika się nie tyka, bo potem same problemy. Wiem na pewno że sprzęgło może siąść, ale jeszcze coś może nie wytrzymać tej mocy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...