Skocz do zawartości

Curtiz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Curtiz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Curtiz

0

Reputacja

  1. Curtiz

    Sprzęgło.

    Witam! Przejdę od razu do rzeczy. Czy w 1.6 ana jest dwumasa, czy sztywne sprzęgło? Będę zabierać się za wymianę, i nie wiem jaki komplet kupić. Słyszałem też że dwumase można zamienić na sztywne. Ktoś coś wie na ten temat?
  2. Wygląda na to że owy wężyk był winowajcą całego zamieszania. Choć te strzały w kolektor dalej się pojawiają, i nie wiem co może być tego przyczyną. Pozostał jeszcze tylko jeden błąd. Chodzi w nim o czujnik halla, czy o czujnik wału?
  3. Znalazłem jeszcze coś takiego jak na zdjęciu. Ktoś mi powie gdzie ten wężyk ma iść? Końcówka tego wężyka jest rozerwana, i była schowane pod listwą. Czy to może być przyczyną całego zamieszania?
  4. Dziękuję za sugestię. Powiedz mi tylko jak mam sprawdzić przepływkę w tych blokach pomiarowych, to od razu się tym zajmę.
  5. Już je kasowałem, i nic to nie dało. Dla tego mam nadzieję że tutaj znajdę jakąś wskazówkę. Odłączałem też przepływomierz, ale efekt był ten sam.
  6. Witam wszystkich. Posiadam audi a4 b5 1.6 z 2000r. Problem polega na bardzo ciężkim wchodzeniu silnika na obroty, co wiąże się z wręcz tragicznym przyśpieszeniem, w trakcie którego słychać co jakiś czas strzały w kolektor wylotowy. Nie mam pojęcia co może być przyczyną takiego zachowania. Przepustnice już czyściłem i adaptowałem, sprawdzałem katalizator, po czym kupiłem VAG'a . Wrzucam zdjęcie z błędami jakie mi się pojawiły. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły, będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam, i życzę miłego wieczoru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...