Skocz do zawartości

cwalinda

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cwalinda

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cwalinda

0

Reputacja

  1. Dzięki bardzo, powiem mechanikowi, zeby zwrocil na to uwage. Dlaczego wg Ciebie 4, a nie 3? Sugerowales sie grupa 13 i największą korekcja?
  2. Zapomniałem dodać... - wymienione zostały gumki pompek - poduszka skrzyni biegów.
  3. Oto logi, które dostałem od diagnosty.
  4. Mam logi pompek zapisane w "excelu" (takie dostałem od mechanika), ale robione akurat jak telepało. Tutaj mogę wrzucić?
  5. Witajcie, po pół roku poszukiwań, odwiedziń różnych mechaników specjalistów nie udało mi się rozwiązać problemu w mojej B6. Od dłuższego czasu (około 2 lata) auto zmagało się z wibracjami na biegu jałowym. Wibracje występują przeważnie jak jest ciepło na dworzu (powyżej 15 stopni) i mają miejsce tylko na postoju. Jak one wyglądają? Na pewno nie jest to jakies mocne telepanie, ale ewidentnie czuć je na fotelu kierowcy. Co było sprawdzane/wymieniane u mechaników: 1. Pompki: korekcje wg dwóch osób robiących diagnostykę są ok 2. Dwumasa - zmieniany cały komplet na LUKa (stawiano na niego, ale nie rozwiązał problemów) 3. Wydech i silnik byl odpręzany (wydech był podobno strasznie sztywno zamocowany) - nie poprawiło to jakości 4. Wymieniona poduszka na ori olejową - nie pomogło. Co zauważyłem: - mam przerwaną plecionkę tłumika. - drgania występują tylko wtedy, gdy na dworzu jest gorąco, lub gdy silnik płyn osiąga około 90 stopni. - zauważyłem akurat dziś lekkie dudnienie z okolic filtra powietrza - nasila się w momencie zdejmowania obudowy filtra. Sprawdzałem u dwóch kolegów dla porównania - mają identycznie i nic się nie dzieje. Czytałem, że wałek szklanki itd, ale z weryfikacją muszą poczekać do wizyty u mechanika. Auto: - nie kopci, - nie bierze oleju, - nie ma wycieków, - pali od strzała zawsze. Panowie, bo w zasadzie sporo kasy już mi poszło, a wibracje jak były tak i są. Co radzicie sprawdzić? Przejrzałem już chyba cały internet w poszukowaniu odpowiedzi i to co wyczytałem zostało sprawdzone. Myślicie, że diabeł tkwi w szczegółach i głupia plecionka może powodować te wibracje po nagrzaniu? Dodam, że jak wezmę ją w rękę i poruszam tłumikiem to czuję luz. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i poszlaki. Auto było już u 5 mechaników (niby polecanych), ale nikt nie potrafi postawić konkretnej diagnozy...
  6. Witam wszystkich Olsztyn. Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...