Skocz do zawartości

AdrianoA4B6

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O AdrianoA4B6

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Normalna jest. 80-85% tego co pb. Autogaz nigdy nie będzie paliwem tak jakościowym jak benzyna
  2. KME Nevo z reduktorem GT gold. Mam nadzieję że dobrze zapamiętałem . Listwa wtryskowa Fenix Instalacja była regulowana gdzieś w okolicach lata 2024 (sierpień-wrzesień) po regulacji instajacli pracowała ona jak świeżo po montażu , czyli dynamika na jeździe na LPG była ok. 80% tego co dynamika na jeździe na PB
  3. Hm przeczyscic ? Chemia ? Zdemontować i jakoś przepłukać no nwm 🤷 Kolejna poważna sprawa od jakiś 3 miesięcy ... Na przełączniku pb/lpg dochodzą wszystkie diody po czym przełącza się rodzaj paliwa, rutynowo.. od paru miesięcy dzieje się tak że temu przełączaniu się towarzyszy szarpanie silnikiem i trzeba trzymać na 3000obr by nie zgadł silnik.. gdy wtedy np zjeżdżam z górki, trzymam na sprzęgle i operuje pedałem hamulca a pedał gazu jest nietykalny to silnik zgaśnie. Coś jakby problem z mieszanką no też nie wiem. Do jesieni było dobrze z tym . Auto odpalone pierwszy raz danego dnia, bez dotykania pedałów, w momencie zmiany paliwa zgaśnie na 100% Zawsze konieczne jest zrobienie przygazówki
  4. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mój silnik do 1.8T BFB 163km. Autko generalnie coś źle znosi obecne chłody ... Każdego dnia pierwsze uruchomienie silnika, kręcę kręcę parę sekund nie odpala, wyłączam zapłon włączam kręcę ponownie i dopiero odpali... przez chwilę słychać pompkę paliwa. W aucie jest sporo rzeczy powonienianych: - pompka paliwa Pierburg 7.02550.63 najlepsza, lepszej nie ma do 1.8T - filtr paliwa wymieniony na oryginalny o ciśnieniu 4 bary (ciśnienie sprawdzone) - świece zapłonowe NGK, żadnych Bosch ani innych - cewki zapłonowe nie były wymieniane od 4 lat (tyle ile mam auto) w planach jest wsadzenie Beru ZSE 043. - czujnik położenia wałków (halla) wymieniony na bodajże Delphi - czujnik położenia wału wymieniony Nigdy nic nie robiłem z wtryskiwaczami zarówno benzynowymi jak i gazowymi, może być tak że są zabrudzone.. nigdy nie stosowałem żadnych dodatków do wtryskiwaczy
  5. Dodam że cała piasta z łożyskiem i koronką jest nowa
  6. Jak w temacie. Mamy błąd : czujnik prędkości koła, tylni lewy G46 niezrozumiały sygnał . Czujnik wymieniłem (esen skv) zamontowałem we właściwej pozycji tylko problemem może być albo przy wtyczce coś, albo odległość czujnika do koronki. Czujnik ma plastikowa osłonkę która robi za dystans , ok 2mm , mógłbym zdjąć ta osłonkę wtedy czujnik będzie naprawdę blisko koronki Tak to wygląda :
  7. Przy włączonym wstecznym, brak dźwięku buzzera . Nie znaleziono błędów. Okej ale czegoś się nauczyłem z tej lekcji Temat można zamknąć
  8. W sumie czujniki wykrywały zdemontowany zderzak haha ale teraz jest chyba ok po jego założeniu
  9. Jest nowy błąd : czujnik tylny prawy środkowy 37 00 uszkodzony sporadyczny ... 🤦 Niezły cyrk zobaczcie: VID_20241204_115225.mp4
  10. Po wymianie czujnika mam taki oto błąd: 01547 - Czujnik systemu pomocy przy parkowaniu, tylny prawy środkowy (G205) 31-00 - Przerwa / zwarcie z masą Co tym razem 🤔🤦 Bardzo ciężko jest je dostać obecnie
  11. Czujnik chyba od nowości nie wymieniany 😂 miał prawo się zepsuć . Nie wiem teraz albo wymienię tylko oten albo wszystkie 4
  12. Od spodu jest belka, mam zamontowany hak, także ręka nigdzie nie dojdę. Zdejmuje właśnie zderzaczek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...