Skocz do zawartości

Sobolewski_R

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sobolewski_R

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Zapałów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sobolewski_R

0

Reputacja

  1. Przetocz caly twoj problem. Co się dokładnie dzieje i co do tej pory zrobiłeś.
  2. U mnie problem rozwiązany. Okazało się, że filtr paliwa marki BOSCH był wadliwi, a w zasadzie dwa pod rząd filtry BOSCH'a były wadliwe. Teraz jest założony oryginalny filtr kupiony a ASO Audi i wszystkie problemy ustąpiły.
  3. Mechanik podejrzewa, że nowy filtr paliwa (BOSCH) jest wadliwy
  4. Przepływomierz BOSCH'a założony, filtra paliwa też a pompa paliwa nowa, oryginalna i podaje ponad 4 bary. Stara pompa podawała 2,7-3 bary.
  5. Witam Od dwóch tygodni mam problem z moją Audi A4 B6 1.8t BFB. Mianowicie auto pewnego dnia podczas porannego uruchamiania zaczął nierówno pracować a podczas jazdy szarpał i nie miał swojej mocy. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów, zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu auto juz nie chciało odpalic. Kręcił ale nie mógł załapać i dopiero po dłuższej chwili odpala, dławi się i trzęsie. U mechanika po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd ubogiej dawki paliwa. Pierwsze co to wymienilismy paliwo co nic nie pomogło. Podmiana pompy paliwa na inną też nie pomogła. Następnie do wymiany poszedł przepływomierz, czujnik temperatury, zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej i podniemiona przepustnica na inną - chwilowa poprawa a po przejechaniu kilku kilometrów problemy wracają. Po sprawdzeniu logów wyszło że podmieniona pompa paliwa nie daje prawidłowego ciśnienia wiec została wymieniona na nową (nie pamiętam jakiej marki ale z wysokiej półki) a wraz z nią filtr paliwa co pomogło i auto zaczęło normalnie odpalać i jeździć. Ale po dwóch dniach, rano auto dalej kręci ale nie odpala od razu tylko dopiero za którymś razem załapuje, nierówno pracuje ale po jakiejś minucie zaczyna normalnie pracować. Podczas jazdy też chwile jakby swojej mocy nie miał ale też po chwili wszystko przechodzi i jedzie normalnie. Co do komputera to albo nie ma błędów albo powtarza się błąd o ubogiej dawce paliwa. Podsumowując wymieniony na nowy przepływomierz, zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej, czujnik temperatury, filtr paliwa i pompa paliwa. Przepustnica podmieniona na inną. Dodam jeszcze że auto ma największe problemy z uruchomieniem i nierówną pracą na zimnym silniku. Na ciepłym szybciej załapie. Macie jakieś pomysły?
  6. Nie, pompa którą ja kupiłem ma już nowy tym podłączenia wężyka tzn przy pompie jest kolanko na który naciąga się wężyk i mocuje opaską tak jak na zdjęciach u kolegi wyżej. Nie polecam kupować samego wkładu gdyż minimalny jej luz w obudowie spowoduje jej wibracje i uporczywe wycie ..
  7. U mnie od tego samego się zaczynało .. tzn krótki wyraźny dźwięk podobny do trąbki podczas uruchamiania samochodu. Z czasem ten dźwięk się nasilał i wydłużał, trwał nawet +/- 10 sekund a gdy poziom paliwa był znacznie poniżej połowy to również było go słychać podczas jazdy. Wg. mnie możesz jeszcze bez obaw trochę pojeździć na tej pompie jeżeli ten dźwięk Ci nie przeszkadza, ale jak zacznie znacząco się nasilać to nie czekaj z wymianą. I najważniejsze .. kup oryginalną kompletną pompę VDO żeby nie mieć takich przygód jak ja Pozdrawiam
  8. A więc .. wymieniłem kompletną pompę na inną używaną i nastała cisza. Do samego końca nie byłem pewny czy wymiana pompy pomoże ale jak się okazuje pomogła i teraz wszystko jest w najlepszym porządku. Za używaną kompletną pompę dałem 250 zł i była ona w pełni oryginalna VDO .. dostałem na nią gwarancje rozruchową. Zakupiony wcześniej wkład pompy Magneti Marell oddałem na reklamacje i osobiście odradzam komukolwiek jego zakup. Przekaźnik pompy paliwa również wrócił oryginalny.
  9. Ale u mnie dźwięk ewidentnie wydaje pompa. Jak odkręcę tą górną plastikową nakrętkę i uniosę lekko całą obudowę pompy przy włączonym silniku to dokładnie słychać że nowa pompa wyje i delikatnie wibruje. A jak docisnę ją do baku to wibracje sie roznoszą na całe auto i dźwięk jest mocniejszy. Jutro jadę po inną kompletną pompę z gwarancją rozruchową i zobaczymy czy bedzie poprawa jak ją zamontuje.
  10. Witam Dołączę się do tematu Mam problem w swojej Audi A4 B6 1.8 turbo (BFB 163KM). Mianowicie od jakiegoś czasu zaczęła buczeć pompa paliwa, słychać ją było podczas uruchamiania, przyspieszania ale także przy hamowaniu i co ciekawe przy wciśnięciu przycisku domykania szyb gdy te były już zamknięte. Z mechanikiem postanowiliśmy wymienić na nowe pompę paliwa (wkład), filtr paliwa w którym jest regulator ciśnienia i przekaźnik pompy paliwa. Efekt ? w zasadzie żaden, nowa pompa ciszej buczy ale nadal buczy i to w zasadzie non stop. Pompa paliwa - Magneti Marell Przekaźnik - Magneti Marell Filtr paliwa - MANN-FILTER W sklepie polecili mi wymianę całej pompy tzn wraz z obudową na oryginalną VDO bo sam wkład może się minimalnie różnić wymiarem przez co będzie wibrował . Poza tym jest wiele negatywnych opinii na temat pomp Magneti Marell. Co myślicie ?
  11. Witam Wszystkich Mam na imię Rafał i jestem z województwa Podkarpackiego. Od niespełna dwóch lat jestem posiadaczem Audi A4 B6 z 2004 roku i napędzanej silnikiem 1.8 Turbo BFB. Mama nadzieje, że znajdę tu pomoc w swoich problemach z autem ale też sam będę mógł komuś pomóc. Pozdrawiam !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...