Marcin1236
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Marcin1236
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Konstancin Jeziorna
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ALZ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
153 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Marcin1236
0
Reputacja
-
Ja nie bardzo wiem jak to zrobić. Na takich tematach nie znam się szczerze. Powiem mechanikowi. Rozumiem żeby ustawić logi o takich wartościach 2+33?
-
Byłem osobiście u mechanika sprawdził przy mnie kompresje i okazuje się że jest ok. Dalej przy dłuższym postoju dławi się strzela i na rozgrzanym odpala czasami za drugim razem. Ciągle pokazuje 7boga mieszankę. Nie mam już pojęcia co z tym zrobić i od czego zacząć bo przyczyn może być wiele
-
Zgadzam się. Pomiar robił inny mechanik ja tego nie widziałem. Straciłem zaufanie do tych mechaników. Naciągają często na remont silnika. Za sprawdzenie kompresji i ustawienia rozrządu krzyknął mi 300 zł. Teraz mi nic nie pozostaje niż patrzyć na ręce mechanikowi który będzie mi poprawkę robił w ramach reklamacji
-
Oddaje we wtorek. Lecz jak rozmawiałem z mechanikiem który robił remont to jest pewien że to nie silnik. Straciłem zaufanie do niego no i w ramach reklamacji odwali jeszcze większą fuszerkę. Ale nic mi nie pozostało. Jestem ciekaw co spieprzył. Mam też pytanie bo dodałem film co się dzieje po odpaleniu i czy przyczyną jest tylko ta kompresja na 2 cylindrze czy może też być inna przyczyna? Dodam że jadąc autem i po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na 900 i odrazu samoistne chwilowe wahnięcie jest na 1500.
-
No też tak myślę. Ale czy może być inna przyczyna? Dodam że na ciepłym silniku często gasnie przy pierwszym odpaleniu za drugim ok. W sumie po remoncie przejechane jest 500 km tydzień było ok po postoju weekendowym zaczęły się takie objawy
-
Marcin1236 obserwuje zawartość Słabe ciśnienie na 2 cylindrze
-
VID_20200705_164421.mp4 Witam. Posiadam audi a4 7 1,6. Ostatnio zrobiłem remont silnika. Po dłuższym postoju na zimnym silniku auto przy odpaleniu dusi się strzela w dolot, wydobywa się biały dym z rury wydechowej obroty wahają się od zera do 600 nagle rosną na 2000 po czym spadają i jest ok. Na ciepłym silniku często za pierwszym razem gasnie. Pomiar kompresji wykazał na 3 cylindrach ok czyli po 14 a na drugim cylindrze dwa. Moje pytanie czy może być inna przyczyną niż źle zrobiony remont silnika?. Proszę o rady