Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabe ciśnienie na 2 cylindrze


Marcin1236

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam audi a4 7 1,6. Ostatnio zrobiłem remont silnika. Po dłuższym postoju na zimnym silniku auto przy odpaleniu dusi się strzela w dolot, wydobywa się biały dym z rury wydechowej obroty wahają się od zera do 600 nagle rosną na 2000 po czym spadają i jest ok. Na ciepłym silniku często za pierwszym razem gasnie. Pomiar kompresji wykazał na 3 cylindrach ok czyli po 14 a na drugim cylindrze dwa. Moje pytanie czy może być inna przyczyną niż  źle zrobiony remont silnika?. Proszę o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli taka sytuacja jest zaraz po remoncie to coś poszło nie tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, przem8 napisał:

Jeśli taka sytuacja jest zaraz po remoncie to coś poszło nie tak. 

No też tak myślę. Ale czy może być inna przyczyna? Dodam że na ciepłym silniku często gasnie przy pierwszym odpaleniu za drugim ok. W sumie po remoncie przejechane jest 500 km tydzień było ok po postoju weekendowym zaczęły się takie objawy

Edytowane przez Marcin1236
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj to na reklamacje. Przeciez 2 bary na garze to agonia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, przem8 napisał:

Oddaj to na reklamacje. Przeciez 2 bary na garze to agonia.

Oddaje we wtorek. Lecz jak rozmawiałem z mechanikiem który robił remont to jest pewien że to nie silnik. Straciłem zaufanie do niego no i w ramach reklamacji odwali jeszcze większą fuszerkę. Ale nic mi nie pozostało. Jestem ciekaw co spieprzył. Mam też pytanie bo dodałem film co się dzieje po odpaleniu i czy przyczyną jest tylko ta kompresja na 2 cylindrze czy może też być inna przyczyna? Dodam że jadąc autem i po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na 900 i odrazu samoistne chwilowe wahnięcie jest na 1500. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co niby odpowiada za kompresje? Winna głowica albo dół silnika.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przem8 napisał:

A co niby odpowiada za kompresje? Winna głowica albo dół silnika.

Zgadzam się. Pomiar robił inny mechanik ja tego nie widziałem. Straciłem zaufanie do tych mechaników. Naciągają często na remont silnika. Za sprawdzenie kompresji i ustawienia rozrządu krzyknął mi 300 zł. Teraz mi nic nie pozostaje niż patrzyć na ręce mechanikowi który będzie mi poprawkę robił w ramach reklamacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem osobiście u mechanika sprawdził przy mnie kompresje i okazuje się że jest ok. Dalej przy dłuższym postoju dławi się strzela i na rozgrzanym odpala czasami za drugim razem. Ciągle pokazuje 7boga mieszankę. Nie mam już pojęcia co z tym zrobić i od czego zacząć bo przyczyn może być wiele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie bardzo wiem jak to zrobić. Na takich tematach nie znam się szczerze. Powiem mechanikowi. Rozumiem żeby ustawić logi o takich wartościach 2+33? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...