-
Postów
124 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mechanikkosmita
Informacje
-
Imię
.
-
Miasto
.
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Mechanikkosmita
7
Reputacja
-
uroki zimy
-
Filmy z napraw, omówienie problemów, remont silnika, ustawienie rozrządu
Mechanikkosmita odpowiedział(a) na Mechanikkosmita temat w 4.2
pisz na mail masz podane na filmiku -
Filmy z napraw, omówienie problemów, remont silnika, ustawienie rozrządu
Mechanikkosmita opublikował(a) temat w 4.2
Dla zainteresowanych wrzucam filmy z napraw s4 -
-
może pomoże xd https://youtu.be/t4tp6qaC8yE
-
wymiana rozrządu jakby ktoś potrzebował
-
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
Mechanikkosmita odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
najważniejszy jest olej i jego zmiana co 10tyś, tu masz problem rozwiązany a mimo tego silnik padł -
Wymiana rozrządu, nowe pierścienie, uszczelniacze...
Mechanikkosmita odpowiedział(a) na PrzemoS4 temat w 4.2
-
zależy kto jak się przyłoży do tego remontu, zwróć uwagę na popychacze, na cylindry, na zawory czy się domykają itp idt... dużo dowiesz się z mojego kanału yt:)
-
Wymiana rozrządu, nowe pierścienie, uszczelniacze...
Mechanikkosmita odpowiedział(a) na PrzemoS4 temat w 4.2
-
Cześć, Zacznij od sprawdzenia szczelności układu intercoolera
-
niektóre doły silników są identyczne , u Ciebie impulsator jest założony na uszczelniaczu wału dlatego masz czujnik obok
-
Na hamowni silnik miałeś rozgrzany tym samym kompresja jest większa bo silnika bardziej się uszczelnia pod wpływem temperatury, kompresje mierz na zimnym silniku
-
Z tego co pamiętam od 13 bar, a stopień sprężania 10,9 ale mogę się mylić.