Skocz do zawartości

Michal6547

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michal6547

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michal6547

0

Reputacja

  1. Dzieki wielkie za pomoc panowie bylem u dwoch roznych mechanikow i Plyn hydraluczny dolany odpowietrzone hamulce wszystko ladnie pracuje ale tarcze dalej gorace i tarcie jest podczas jazdy. Moze przewrazliwiony jestem.
  2. Ok jutro sprawdze poziom plynu ale niejestem pewnie czy to robili. Plyn hydrauliczny mialem wymieniany pare miesiecy temu to teraz podczas wymiany hamulcow tez powinienem wymienic plyn na nowy ?
  3. Tego niewiem bo mechanicy to robili ale chyba juz niewiedza co dalej z tym. A co powinno sie stac po wcisnieciu tloczkow ?
  4. Witam, Potrzebuje pomocy moze ktos mial taki przypadek i podzieli sie doswiadczeniem. Wymienilem nowe tarcze i klocki z przodu od tego momentu strasznie tarcze sie grzeja i cieplo na felgi przechodzi. Mechanik ktory mi to robil zaproponowal wymiane zaciskow i dalej to samo. Tuleje wyciagniete przeczyszczone i nasmarowane, bylo wpodzadku przez ok.5km i znowu tarcze gorace.
  5. Tez mam podobny problem pierwszy i wsteczny bieg maja opor gdzies w polowie wbijania biegu jakby o co chaczylo wruce na luz i sprzeglo jeszcze raz wcisne poczekam chwile to wejdz. Sprzeglo z dwumasa robione i nic niepomoglo.
  6. Michal6547

    D

    C
  7. Witam jestem Michal i mam a4 b8 2010.
  8. Witam wszystkich, potrzebuje pomocy,opini posiadam audi a4 b8 s-line i od jakiegos czasu po przejechaniu przez progi zwalniajace lub na dziurach jest straszne udezenie z przodu auta wszystkie wachacze i amory mialem wymieniane prawie rok temu ale sprezyny nie. Z biegem czasu jest coraz gorzej czyli bardziej slychac i na mniejszysz predkosciach oraz wybojach slychac i czuc. Wczoraj bylem u znajomego w warsztacie i po jezdzie probnej stwierdzil ze auto jest strasznie sztwne czuc cala droge na kierownicy i we wnetrzu auta. Po podniesieniu auta zauwazlismy ze po obu stronach wewnetrzna strona sprezyn ociera o cos i widac zmeczenie materialu(otarty, wykruszony) ale niezbyt duzy. Czy to znaczy ze powodem moga byc te sprezyny i jaki moze byc przyczyna ? Z gory dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...