-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Nastrand
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Nastrand
0
Reputacja
-
Nastrand zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Dziwna temperatura płynu chłodzącego na zimnym silniku
Nastrand odpowiedział(a) na Nastrand temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję za podpowiedź , jutro podjadę do aso po czujniki , może to rozwiąże również problem z niedogrzewającym się silnikiem , ponieważ termostat kupiłem ori w aso a temperatura nadal w granicach 65 stopni podczas jazdy. Ale właśnie zaniepokoiły mnie te dziwne wartości temperatur na zimnym silniku. EDIT : Problem rozwiązany , problem z dziwnymi wartościami oraz "niedogrzanym" silnikiem , powodowały zamienione wtyczki od czujnika temp. paliwa oraz czujnika temp. płynu chłodzącego. Po zamianie wtyczek wszystko wróciło do normy. -
Dziwna temperatura płynu chłodzącego na zimnym silniku
Nastrand opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam , otóż w moim 2.0 tdi BLB , po podpięciu VCDS , na zimnym silniku w kategorii silnik w blokach pomiarowych temperatura płynu chłodzącego wskazuje -6,5 stopnia celsjusza a temperatura paliwa 36 stopni , przy temperaturze otoczenia 15 stopni. I tutaj moje pytanie , czy te wskazania nie odbiegają zbytnio od normy ? czy nie powinny być raczej zbliżone do temperatury otoczenia ? Nadmienię iż podczas jazdy temp paliwa na VCDS oscyluje w granicach 95 stopni a temperatura płynu chłodzącego 65 stopni. -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
Nastrand odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Nie , G62 nie był wymieniany. -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
Nastrand odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
No i lipa , w sumie 4 termostaty , Vernet , Ori aso , Wahler , Mahle i nadal ta sama sytuacja , temperatura płynu chłodzącego max 62 stopnie w vcds na obu cuzjnikach , na zegarach to samo. Przy temp. 56 st. na vcds na obu czujnikach , górny wąż od chłodnicy gorący , dolny ledwo wyczówalnie letni a chłodnica od góry tyle co sięgnąłem ręką ciepła , mniej więcej w temperaturze górnego węża. Z nawiewów normalnie ciepłe powietrze leci. Ogólnie silnik był zmieniany , tzn. sam słupek do tego nowy rozrząd i sprzęgło , króciec wodny , termostat , zabierak pompy oleju , reszta osprzętu pozostała z poprzednika po awarii pompy oleju. Ma ktoś jakieś pomysły ? -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
Nastrand odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Jak to mówią , do 3 razy sztuka , zastosuję Mahle i zobaczymy co z tego wyjdzie , dam znać o wynikach w poniedziałek Pozdrawiam -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
Nastrand odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Witam , trochę odgrzeję kotleta... otóż wymieniłem Termostat na Vernet , temperatura max 60 stopni , na vcds temp z obu czujników taka sama czyli w okolicach 62 stopni , tak jak na wskaźniku. Wymieniłem więc termostat po raz kolejny , tym razem na ori z aso , i niestety dalej ten sam problem , max 62 stopnie , przy szybszej jeździe autostradą , max 80 stopni ale jak tylko zwolniłem do 140 km/h natychmiastowo temperatura spada do wspominanych 62 - 63 stopni , jakieś pomysły ? bo nie wiem czy nie zrobić 3 podejścia pod zmiane termostatu i zastosować jeszcze co innego niż ori i vernet ;/ -
Witam wszystkich serdecznie , nazywam się Michał i jestem posiadaczem A4B7 2.0TDI BLB 2005r.