Skocz do zawartości

Nihil

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nihil

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nihil

3

Reputacja

  1. Siemka, plan był na początku, że zrobię to sam. Ale ostatecznie oddałem do znajomego lakiernika gdzie wiedziałem, że nie spartaczy roboty. Wszystko było mayowione, podkład, kolor i bezbarwny. Ale jaka dokładnie była to farba to Ci nie powiem, bo już kilka osób się pytało.
  2. Wczoraj autko umyte, a dzisiaj pierwszy raz wrzuciłem na auto jakiś quick detailer. Chciałem coś na szybko bez jakichś większych fajerwerków. W sklepie zaproponowano mi qd z Chemotion. Całkiem sprawnie wszystko poszło, bez żadnych smug, czy innych plam. Psikane i jechane wszystko mikrofibra z grubszym włoskiemu. Połysk wyszedł bardzo fajnie, ładnie preparat wyciągnął z auta kolor. Na felgi też poleciał preparat z Good Stuff rim detailer. Niby ma tworzyć powłokę ochronną utrzymująca się od 3 do 4 tygodni. Wszystko zobaczymy teraz z czasem. Polerka i dokładne mycie auta dopiero umówione na 4 lipca.
  3. Niestety ale nie mam warunków i skilla do tego żeby się z tym bawić samemu więc znalazłem kogoś kto zajmuje się tym na co dzień.
  4. Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, ale była zima a auto tylko śmigało praca dom i nic więcej się nie działo. Sporo gratów odkładało się w piwnicy. Teraz przyszła pora na wyciągnięcie wszystkiego i zebranie tego do kupy. Co zostało zrobione: - montaż dokładek, pomalowane w czarny połysk, razem z dyfuzorem s-line - czarny połysk wszystkie emblematy - pomalowany w czarny połysk cały grill i kratki halogenów. - żarówki do jazdy dziennej LED od Promotor Light devices, podświetlenie tablic - wymienione wszystkie żarówki wewnątrz auta na ledy - zmiana oleju na nowy i nowe filtry - swap hamulców na 345/300 od @rs dziadek - tarcze Zimmermana płaskie plus klocki ferrodo i Hella Pagid (za to, jak i olej, filtry wielkie dzięki dla @Wandej) - Nowe opony letnie Falken Azenis Fk520 - Nowe felgi na lato Japan Racing JR20 19" 8,5j ET40 - talerzyki na przód z b5 - wycieraczka tylna z q5 - pomalowane w czarny pół połysk wnętrza lamp - wymiana błotników z przodu (ori już zaczęła jeść trochę ruda) To chyba tyle, podrzucę kilka fotek z różnych etapów. Na najbliższy tydzień, lub dwa planuje jeszcze: - okleic w czarny połysk ramkę grilla, relingi, lusterka i chromy wokół szyb - korekta lakieru jedno etapową - pranie tapicerki - przepustnice na pilota do wydechu Na przyszły sezon plany są żeby podnieść moc tak od 250 do 300hp. Wleci prawdopodobnie gwint z AP, może inny dyfuzor, lotka na klapę z maxtona, albo coś podobnego. Przekładka foteli z b8 na jakieś z wersji S, RNS-E. Co więcej to czas pokaże.
  5. Nihil

    Znaczenie ET Felgi

    Czeka mnie zakup zestawu na lato. Planuje zmienić felgi, bo te co mam zostaną na zestaw zimowy. Myślę nad zakupem JR20 z parametrami 19" 8,5j 35et i do tego opona 235/35/19. Zawieszenie mam 1BE na sprężynach eibacha pro kit. Będzie to dobrze siedziało, czy jednak coś może być nie tak?
  6. Jak auto wpadło w moje ręce to od razu zamontowałem eibachy, więc nie jestem w stanie się odnieść dokładnie jak mogło być wcześniej. Ale tak auto jest tylko na zmienionych sprężynach a zawieszenie nie ruszane 1BE. Na tym setupie jeździ się dość komfortowo, zbytnio twardo nie ma, momentami wręcz bym powiedział, że za miękko. Wiosna/lato będę zmieniał na gwint z AP albo na powietrze. Tylko z tą drugą opcją walczę, bo nie mogę się przekonać do końca z takim modem na daily auto. * Przepraszam za double post, jeszcze nie ogarnąłem odpowiedzi dla dwóch osób w jednym poście.
  7. Dzięki za miłe słowo W domu już i tak ciągle słyszę, że tylko auto i auto. graty powoli się zbierają, przezimować tylko tak jak jest. I po zimie działamy z pełną mocą.
  8. Cześć Wszystkim! Na imię mam Grzesiek, na forum jestem już od dawna, ale tylko w roli obserwatora. Nadszedł czas, żeby w końcu założyć swój własny wątek, ponieważ stałem się właścicielem swojej długo wyczekiwanej a4. Dokładnie jest to model a4 b7 z 2007 roku z silnikiem 1.8t BFB, w wersji avant. Kolor lakieru LY7W, zawieszenie 1BE na sprężynach Eibacha Pro kit. Legitny pakiet Sline nie jakieś doklejane znaczki. Podawałem na grupie koledze, który zajmuje się rozkodowaniem vinu, gdzie podsyła raport z dokładnym wyposażeniem auta itd. Tam jest napisane, że Sline więc chyba wszystko się zgadza. Co do historii auta, to auto zostało sprowadzone z Niemiec. Całym tematem sprowadzenia i ogólnie szukania tego auta zajmował się mój bliski znajomy mechanik. Żeby było śmiesznie to wcześniej jeździłem Oplem Astra 3H z 2006 roku. Auto miało iść już pod sprzedaż, ale w ostatnim tygodniu stwierdziło, że się zepsuje i go nie sprzedam tak jak chciałem. Padła pompa oleju, najgorsze było to, że nie było żadnych oznak tego, że coś jest nie tak. W ostateczności okazało się, że silnik się zatarł. Tak zostałem trochę na minusie i bez auta na kilka miesięcy. Wracając do Audi, auto udało się w końcu znaleźć. Brałem pod uwagę wszystkie opcje nawet te uszkodzone do zrobienia. Nie będę ukrywał, że auto jest bez skazy. Trafiła się sztuka po kolizji, na korzyść samochodu przemawiało kilka rzeczy. Bardzo zadbane, silnik, ten, na którym mi najbardziej zależało, no i ostatnia rzecz to przebieg. Auto do Polski przyjechało z przebiegiem 143tys przejechanych kilometrów. Od razu jak tylko usłyszałem o tym przebiegu, to coś mi nie pasowało. Oglądając ogłoszenia na OtoMoto, wiedziałem, z jakimi przebiegami jest większość dostępnych sztuk. Obawiałem się, że coś tam mogło być szacher macher, ale ostatecznie wszystko wyszło na duży plus. Mam pełną książkę serwisową ze wszystkimi przeglądami od poprzedniego właściciela. Mam znajomego, który jest mechanikiem a ASO i też dałem mu Vin do sprawdzenia. Podesłał mi wszystkie dane i potwierdził, że przebieg jest prawdziwy. Do auta mam komplet kluczyków plus trzeci plastikowy z zawieszką. Z innych rzeczy to: - W bagażniku roleta - Radio bns 5.0. - Auto jeździ na felgach rs4, opony 235/40 R18. - Czarna podsufitka - Grzane fotele przód - Fotele pół skóra - Kolorowy fis - Nawigacja w zegarach - Elektryczne szyby (niestety tylko przód) - Lusterko fotochrom - Lusterka el. składane i podgrzewane - Isofix ... Jeśli chodzi o jakieś modyfikacje to: - Inne siłowniki do klapy bagażnika żeby się dźwignęła sama przy otwieraniu z pilota. - Wycieraczka z tyłu została zmieniona na tą z Q5. - Końcówki wydechu Buzzer ZZ102X (102mm) - Led żarówki nad rejestrację - Led żarówki zmienione całe wnętrze. - Kierownica robiona z profilu na FB kierownice audi (mega robota, polecam każdemu) - Sprężyny Eibach Pro Kit Co do innych zmian to graty leżą w piwnicy i czekają na przyszły sezon, teraz auto zimę przejedzie tak, jak jest. Do montażu i malowania czeka ori dokładka z cupry, ori dyfuzor Sline, dokładki progowe z allegro. Dokładki na tył te boczne krótkie z maxtona. Wszystko będzie w czarnym połysku. Do przemalowania będzie też przedni grill w całości, dechroming i oklejenie lusterek również w czarny połysk. Planuje dodatkowo przemalować środek lamp w czarny pół połysk. Zmiana radia na RNS-E, nowe felgi i nowe opony. Na przyszłość jakiś Stage1 i większe hamulce. Co do felg to ciężko mi się zdecydować, ale planuje wsadzić coś w ten deseń. No i chciałbym zostać chyba przy takim setupie, jak jest teraz, czyli rozmiar 18 i opony tak samo, jak dla mnie wygląda to dobrze a komfort z jazdy jeszcze jakiś minimalny jest. Te dwa modele to moje takie top 1, myślałem jeszcze nad Japan Racing model JR11. Z racji na słaby stan błotników z przodu, po zimie będę wymieniał oba na nowe, też już zakupione tylko muszą przeczekać. Jeszcze kwestia przodu, bo chyba trochę jest koza i na to mam już zakupione talerzyki z B5, żeby to siadło kapkę niżej. To też już wszystko będzie się działo na przyszły sezon. Auto zostaje ze mną na pewno na dłużej, od dawna na nie chorowałem i teraz mogę powoli spełniać swoje małe marzenie o jego modyfikowaniu. Pozdrawiam wszystkich i życzę masę pieniędzy i czasu na dopieszczanie swoich aut!
  9. Cześć wszystkim Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem a4 b7 avant z silnikiem 1.8t BFB. Auto śmiga po Rzeszowie, więcej o samym aucie można będzie przeczytać w wątku jaki założę. Niezmiernie mi milo, że w końcu mogę dołączyć do grona posiadaczy Audi!
  10. Cześć Mogę prosić o info odnośnie tego kodu WAUZZZ8E57A248456 Prosiłbym na maila [email protected] z góry dziękuję ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...