Skocz do zawartości

One Punch Man

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O One Punch Man

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia One Punch Man

0

Reputacja

  1. Ma ktoś jakieś pomysły, podpowiedzi?
  2. Koledzy wysiada mi powoli poduszka pod skrzynią Tiptronic. W ogóle nie mogę znaleźć nic na wymianę. Oryginałów już nie produkują a w sklepach nawet jak coś było to się okazywało, że nie ma. Używek nie ma. Mordował się ktoś z tym tematem? Może z jakiegoś innego modelu są podobne, że idzie coś dorobić/przerobić delikatnie i spasuje? Poduchy pod silnikiem też w średnim stanie. Ori to ceny kosmiczne przynajmniej kiedyś jak sprawdzałem. W sklepach internetowych wiszą np jakieś Lemfordery za niecałe 300zł sztuka. Firma dobra, montował ktoś kiedyś? Bo nie wiem jak z trwałością itp.
  3. Specem nie jestem ale ponoć jak się pierścienie wymienia bez honowania cylindrów to czasem jeszcze bardziej wciąga olej niż na starych pierścieniach. Może to też być odma. A może masz po prostu gdzieś wyciek. Zobacz pod autem, chociaż skoro mówisz, że czuć go spalonego to pewnie będzie sucho.
  4. Bardziej od rozmiaru skupiłbym się na wyglądzie. Niejedna zacna 17" wygląda lepiej niż byle jaka 18". Oczywiście wszystko kwestia gustu. Jeżeli bardzo zależy Ci na wyglądzie to bierz 18". Trzeba tylko pamiętać, że opony są już drogie a jak chce się nabić gumy nietypowym profilem to nawet bardzo drogie. Komfort moim zdaniem nie cierpi, sam mam gwint, 18", 16-letnie auto i w moim odczuciu jest bardzo komfortowo. Jeżeli tylko trochę zależy Ci na wyglądzie to bierz 17". Przy ładnym wzorze też mogą wyglądać przyzwoicie a bez bólu można już kupić markowe nowe opony i jeszcze mieć cokolwiek balonu na nasze drogi. Jeszcze kwestia jaki masz rozmiar w serii. U mnie to 225/40/18 czyli jakieś 637mm. Jak masz więcej to z jednej strony większe pole manewru w kwestii profilu i strachu przed dziurami z drugiej przy 17" robi się duży i nieciekawy balon.
  5. Podjadę pewnie w miejsce gdzie się profesjonalnie tym zajmują i zobaczę co mi powiedzą. Na forum tutaj ktoś polecał Hoffman Custom z Lublina, znalazłem jeszcze Vintage Veld. Efekty wrzucę później jak do czegoś dojdzie. A może w Zamościu ktoś zna podobnych fachowców? Trochę bliżej bym miał a nic nie znalazłem.
  6. Trochę niezręcznie mi się wypowiadać bo jestem tu od niedawna ale podobny temat czytałem już tutaj na forum. Sam montowałem niedawno bandaże nie dlatego, że są lepsze tylko dlatego, że nie wiedziałem gdzie i jak pchnąć temat innych rozwiązań. Absolutnie nie neguję rozwiązania ze zdjęć ale wydaje mi się, że takie podkreślanie palności bandaży jest podobne do proponowania ludziom noszenia kasków zamiast czapek no bo w każdej chwili może coś nam zlecieć na głowę. Bandaże to rozwiązanie może i troszkę gorsze, na pewno tańsze ale nie nazwałbym ich niebezpiecznymi.
  7. Witam kolegę z Lublina Często bywam, jak się uspokoi wirus to możemy się spotkać porównać bieżnik w oponach Wcale mi nie zależy, żeby coś modzić. Po prostu nie wiem jakie mam szanse znaleźć ori części w 16-latku. Z Magnaflow idzie jakiś katalizator dopasować? A może taki zestaw ma sens? AUDI S4 QUATTRO 4.2i BBK katalizator 6740599438 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 1795 zł - AUDI S4 QUATTRO 4.2i BBK katalizator (6740599438). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  8. Witam wszystkich. Do grona Audi dołączyłem niedawno. Spełniłem marzenie i poszedłem w V8 Niestety nad autem jest sporo pracy, najgorsze czyli silnik jest już prawie ogarnięty, autko śmiga ale mam problem z układem wydechowym. Zanim go kupiłem było sporo rzeźby pod spodem. Tylne sondy wycięte, check się świecił, auto całe rozebrane to zabrałem się za poprawianie. Okazało się, że katy są do wyrzucenia, jeden zdechł, drugi był w stanie agonalnym. Poszły do wycinki. Niestety tłumiki były puste więc auto niemiłosiernie zaczęło hałasować na takim pustym przelocie. Poszedł więc przeszczep tłumików z jakiegoś trupa i jest lepiej ale dźwięk trochę rezonuje i nie za bardzo mi odpowiada barwa. Ja lubię takie mięsiste warczenie w stylu AMG a tutaj mam zdecydowanie wyższe dźwięki. No i ten check, ponoć wykasowanie nie takie proste i z tysiąc złotych trzeba poświęcić. No i tutaj prośba do Was. Nigdy nie bawiłem się w zmiany wydechu i nie wiem co to jest down pipe, H-pipe, X-pipe itd. Pomyślałem, że jak mam wywalić tysiąc na skasowanie checka to może lepiej dołożyć i jeździć jak człowiek. Czy moglibyście mi podpowiedzieć jak skompletować przyzwoity układ tak, żebym jeszcze miał za co klocki dziecku kupić? Może znacie jakieś sklepy z używanymi zestawami w dobrym stanie? A może oddzielnie szukać nowych katalizatorów, sond, tłumików? Czy moglibyście mi coś zaproponować?
  9. Witam. Od niedawna jestem właścicielem S4 B6. Jeszcze się nim nie nacieszyłem "bo ciągle coś". Poszła decyzja w solidny remont, silnik jest już wyjęty, prawie wszystko zdemontowane. Mam pytanie do Was, na co zwrócić szczególną uwagę? Jakie usprawnienia zastosować? Generalnie co polecacie zadziałać przy okazji wyjętego silnika? Czytałem o przegrzewaniu się jednostki, były tutaj tematy o poprawieniu tego. Mam zamówione bandaże na kolektor, mają pomóc. Jeśli ktoś ma jakieś inne sugestie, pomoce, patenty to byłbym wdzięczny za odpowiedź. Mam nadzieję zrobić ten silnik raz a dobrze i go więcej nie wyciągać, więc każda pomoc się przyda.
  10. Witam wszystkich serdecznie. Niedawno dołączyłem do grona właścicieli Audi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...