Skocz do zawartości

IRO293

Pasjonat
  • Postów

    173
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O IRO293

Informacje

  • Imię
    Ireneusz
  • Miasto
    Żywiec

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

928 wyświetleń profilu
  1. Znalazłem 😁 dzięki.
  2. No rozumiem, ale żeby nie było nawet regulacji basów itp, to bardzo słabo 🙂
  3. To ja chyba nawet tego nie mam, bo nie mogę znaleźć
  4. Audi sound system
  5. Cześć! Czy w MMI Jest jakaś regulacja nagłośnienia? Czy po prostu głośniej i ciszej? Mam chyba jakaś podstawową wersję? 😉
  6. Bez dodatku, co ile ci się wypalał?
  7. Cześć! Potrzebuję kupić jakieś proste ustrojstwo OBD2? aby w czasie rzeczywistym np. odczytać temp płynu? Jest tego mnóstwo, wolę coś sprawdzonego. Pozdrawiam.
  8. Ja się nie dziwię tylko pytam czy to normalne, a według twojej teorii to powinienem mieć w tym Audi 600 koni żeby bylo ok? 🙂 Dzięki za takie porady...
  9. Jest 190km i wystarczy 🙂
  10. Też mi się wydaje że, jest coś nie tak...
  11. Radzisz jeszcze zwrócić jeszcze uwagę na tą wartość popiołu olejowego?
  12. Myślisz że może być problem np z termostatem skoro potrzebuje aż 20 km zeby złapać temperaturę?
  13. Do pracy 11km w jedną stronę, czasami po miejscu 5 do 20km rzadko długie trasy.
  14. Cześć, przebieg 91 tyś jazda umiarkowana, wartość popiołu olejowego, nie mam pojęcia.
  15. Witam! Tak jak w temacie, trasy krótkie, do pracy 11km. Mam kostkę DPF CONTROL która informuje, że nastepuje wypalanie, dzieje się tak przy 23 gr sadzy, jak się wypali zostaje 6 gramów. Dodam tylko, że silnik długo się nagrzewa, 90 st łapie po 20km, podczas temp na zewnątrz +2 Macie jakieś sugestie? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...