Skocz do zawartości

fanatyklech

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fanatyklech

Informacje

  • Imię
    Kris
  • Miasto
    P-N

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fanatyklech

1

Reputacja

  1. Cześć Przygotowuję się do wymiany filtrów i oleju w swoim Audi. Korzystałem z kilku stron iparts.pl, czesciauto24.pl, intercars.pl i mam problem z zakupem, właściwego filtra oleju i powietrza do swojej auta ( z filtrem kabinowym i paliwa nie ma problemu) ponieważ wyszukiwarki sugerują zupełnie inaczej wyglądajcie filtry do mojego auta…. Zależy mi na zakupie filtrów marki KNECHT i tak jeden z sugerowanych filtrów do mojego auta ma kształt prostokątny (KNECHT LX2046) a drugi stożkowy (KNECHT LX4249) to samo z filtrem oleju system podpowiada zarówno filtr o numerze KNECHT OX 388D jak również KNECHT OX787D. Ktoś pomoże i zweryfikuje dla mnie które filtry ostatecznie będą właściwe dla mojego samochodu? Kod silnika: CSUA, Audi a4 b8 AVANT 2.0tdi 150km (110Kw) rok 2015r VIN: WAUZZZ8K0FA111414
  2. Witajcie. Włożę zapewne kij w mrowisko, ale trudno... Dotychczas 150konny diesel 2.0 zalewałem ravenolem VMP 5w30 +filtry Knechta. Zbliża się kolejna wymiana, ponownie trochę poczytałem i wiele pochlebnych opinii na forach zbiera aktualnie Valvoline Synpower Xtreme XL-III C3 5 l 5W-30. Którego można kupić ponad 100zl taniej 5litrow. Zatem moje pytanie brzmi czy Valvoline jest dużo groszym olejem niż Ravenol? Warto dopłacać tyle do Ravenola? A może pójść w kierunku Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife III 5 l 5W-30 który cenowr jest pomiędzy Valvoline a ravenolem?
  3. Panowie czy w poliftowej a4 b8 2.0tdi 150km clean diesel o kodzie silnika CSUA po zrobieniu chipa, dodaniu mocy i momentu obrotowego występuje zjawisko ślizgania się sprzęgła? Tak jak miało to często miejsce w silnikach o mocy 143km? Ktos modyfikował konkretnie ten silnik o kodzie CSUA? Jeżeli tak to jakie ma odczucia, wrażenia i czy zdecydowałby się ponownie na tego typu przedsięwzięcie? Bardzo chodzi mi po głowie ten chip, jednak z drugiej strony obawiam się tych ewentualnych kosztów związanych z sprzęgłem.. Przy okazji kogo w wielkopolsce polecacie do przeprowadzania tego typu zabiegu? Goodhope to ewentualnie słuszny wybór i warto zapłacić więcej niż u konkurencji?
  4. witam Proszę o rozkodowanie: WAUZZZ8K7DA111889 WAUZZZ8K9FA073908 WAUZZZ4G0EN192889 dziękuję
  5. Proszę o rozkodowanie Przepraszam za ilość, ale chciałbym aby mój zakup był jak najbardziej świadomy i trafny, dziękuje serdecznie za pomoc. WAUZZZ4G2CN133162 WAUZZZ4G2CN133162 WAUZZZ4G3CN160676 WAUZZZ8K8DA043960 WAUZZZ8K6FA008823
  6. sprzedawca upiera się że podany Vin jest prawidłowy.... więc pewnie ma coś na sumieniu, albo on albo samochód przy okazji mogę prosić jeszcze o rozkodowanie tych Vinów WAUZZZ4G9DN012601 WAUZZZ8K6DA100320
  7. proszę o rozkodowanie: WAUZZZ8K0EA157895 oraz WAUZZZ4G8EN064917 dzięki! ;-)
  8. Cześć Pięknie poproszę o rozkodowanie poniższego Vinu WAUZZZ8K0FA111414
  9. Rozpocząłem od poszukiwania właściwej osoby tutaj, niestety odzew był zerowy na mój post i musiałem posiłkować się ogłoszeniami z olx. Taki kabel to jaki koszt?
  10. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem pierwszego w swojej historii aut Audi, a dokładnie Audi A4 Avant 2.0 TDI z roku 2011r. Samochód pochodzi z rynku szwedzkiego. Chciałem/chce auto na tyle ile będzie możliwe spersonalizować pod siebie. Z racji tego ze sam nie mam oprogramowania pod kodowanie trafiłem do osoby która ogłaszała się w internecie ze zajmuje się tego typu rzeczami. Niestety z listy która przedstawiłem Panu udało mu się włączyć tylko dwie rzeczy, a mianowicie doświetlanie zakrętów i test wskazówek zegara. Mial tez zamienić mi kolejność działania systemu start/stop tak żeby nie załączał się automatycznie przy odpaleniu auta, a był włączany ewentualnie poprzez naciśniecie guzika. Niestety ta funkcja nie dziala. Prosiłem go również o następujące rzeczy: a.) wyświetlanie poziomu naładowania akumulatora b.) wyświetlanie temperatury oleju silnikowego c.) obniżenie prawego lusterka po wrzuceniu biegu wstecznego d.) Zwolnienie hamulca ręcznego bez stawiania stopu na hamulcu nożnym i bez zapiania pasów e.) oraz dezaktywacja systemu start/stop przy odpaleniu auta (miało działać nie działa) Niestety fachowiec powyższych funkcji nie włączył/uruchomił twierdząc ze radio które posiadam AUDI CONCERT i interfejs AUDI INFOTAINMENT SYSTEM z kolorowym wyświetlaczem nie obsługują tych funkcji. Chciałbym się od Was dowiedzieć drodzy forumowicze czy to prawda? Czy może jednak brak umiejętności kodowania Pana u którego bylem? Kolejna sprawa to dość sprzeczne informacje pochodzące od Pana a wyczytane tutaj na forum.... Brakuje mi łączności telefonu z Radiem tak aby moc odbierać połączenia bez zestaw radiowy, Posiadam kierownice wielofunkcyjna ale tel nie łączy się z radiem? Pani twierdzi ze wystarczy zakodować a tutaj na forum wyczytałem ze musiałbym dokupić moduł bluetooth tak? Inna rzecz brakuje mi jakiegoś systemu ostrzegająco przy np parkowaniu w garażu lub nawet gdzieś gdzie jest stosunkowo mało miejsca, zatem czy moje Radio/interfejs obsłużą kamerę cofania badz czujniki parkowania z wizualizacja? Jeśli tak to które z tych rozwiązań będzie tańsze i jakie podzespoły/elementy będę potrzebował do montazu któregoś z systemów? Bede wdzięczny za wszystkie podpowiedzi. ps. Dobrze rozumiem ze w moim Audi mimo posiadania kolorowego wyswietlacza nie jest to system MMI? ps2. Gdyby ktoś w okolicach poznania ogarniał temat kodowania to nadal chętnie uruchomię powyższe funkcje o ile jest to możliwe. Oczywiście zapłacę za wykonana usługę
  11. Ile kosztuje taki zestaw od kolegi Tomnika? Niestety ja zacząłem trochę od drugiej strony, ledy zakupiłem na allegro i..... niestety nie wszędzie pasują, w podsufitkach pasują i świeca, ale już do podświetlania bagażnika i drzwi nie świecą bo są ciut za szerokie i przez to nie wchodzą właściwie w styki. Ktos może ewentualnie poratować linkiem do LEDow z allegro które na 100% będą pasować. Druga sprawa wymiana żarówek w halogenach duzo z tym roboty? I jaka konkretnie żarówkę LED potrzeba?
  12. Własnie problem w tym ze nie mam to raz, a dwa nawet gdybym miał to mimo wszystko wolałbym żeby pierwsze modyfikacje wykonała bardziej doświadczona osoba w tym temacie, a ja z boku po prostu obserwował tak żeby już w przyszłości samemu dokonywać tego typu zmian.
  13. Cześć Panowie Chciałbym w swoim świeżo zakupionym Audi A4 143km wymienić olej oraz filtry m.in paliwa. Auto ma 140 tys przebiegu (pochodzi z rynku szwedzkiego wiec przebieg jest zweryfikowany) Do końca było serwisowane w ASO Audi jednak na zasadzie long life czyli zaliczyło raptem 4 wymiany oleju co mnie trochę niepokoi . Czytając na forum o trapiących czasem ten silnik problemach przy wymianie oleju chciałbym również wymienić filtr paliwa (pomimo tego ze przy 117tys km miał wymieniany a interwal to 60 tys km) Chce zalać: VALVOLINE SYNPOWER XTREME 5W30 XL-III 5L dodatkowo przed wymiana oleju zrobić płukankę silnika preparatem LIQUI MOLY PRO-LINE ENGINE FLUSH PŁUKANKA oraz przeczyścić wytryski dolewając do paliwa LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG. I teraz moje pytanie w jakiej kolejności wykonać te czynności? Najpierw dodatek do wtrysków jeszcze na starym filtrze paliwa? Następnie przed sama wymiana oleju płukanka silnika i wymiana oleju oraz filtrów czy Jako pierwsze płukanka silnika wymiana oleju i filtrów w tym paliwa i dopiero na nowym filtrze dodatek do czyszczenia filtrów? A może jak to mówi przysłowie lepsze wrogiem dobrego i wystarczy sama wymiana oleju? Bede wdzięczny za sugestie, wskazówki, porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...