Skocz do zawartości

KakarottoMui

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KakarottoMui

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia KakarottoMui

0

Reputacja

  1. Witam,mogę prosić o zdekodowanie? WAUZZZ8DZTA280797 o ile mam znajomych w aso VW o tyle oni mi tam nie sprawdzą Audi nie wiem czemu ;/
  2. no moja instalacja nie jest jakas nowa dlatego tez mam prawie wszystkie programy brc i testuje ktore zadziala
  3. 3.07 na pewno nie zatrybi bo już próbowałem. zobaczę 3.08. co do logów. które grupy ? bo do AEB jeszcze nie znalazłem które powinno się robić dokładnie. bo w tym przeklętym sterowniku połowy grup nie ma albo są niedostępne.... Do poprawnej analizy Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne Basic Settings - 000,003,004,011 Dynamiczne - 000,003,004,008,010 i 011 takie cos na forum tutaj znalazłem ale zas są osoby co mowią ze w AEB moge sobie zrobić logi na czym chce bo i tak beda nic nie warte... co do spalania. skoro pali np 10L benzyny to gazu średnio sie liczy 20-25% przy dobrze ustawionym gazie czyli jakieś 12L i jak nic nie jest w instalacji padnięte.. ale jak już jest 40-50% to cos nie tak.. rozumiem spalanie 18-20L jak bym latał 200kmh jak najbardziej ale nie przy 160... raz na baku zrobię 220km a raz 300. przy eko 400.. dlatego mnie to dręczy. bo to na prawde roznice 20-30kmh i taka roznica...
  4. dlatego tez chce zgrać aktualną mape, w razie czego wgram ją z powrotem.. może i spalanie sie nie poprawi ale szarpanie może ustąpić.. i jak pisałem świece sprawne dają mocną iskrę może jeszcze sprawdzę jakoś cewki tylko nie wiem skąd je załatwię. poprzedni właściciel (mechanik) wspominał, że jak się depnie to dużo pali na gazie.. z tym, że nie przypuszczałem, że aż tyle.. Dlatego myślę, że nic nie stracę jak uwale instalacje to uwale, bo jak mam jechać do kogoś kto mi to ogarnie z brc to zapłacę 2 razy więcej niz za J24 AC STAG 4 QBOX BASIC który spasuje z wtryskami i reduktorem z BRC o ile reduktor nie będzie gdzieś dziabnięty. więc myślę, że nic nie tracę a jedynie zyskam jakieś doświadczenie które na pewno się przyda. odnośnie problemu jakieś pomysły co z tym programem zrobić ? zeby zrzucić tą mapę ? albo inny program? P&D w wersji 3.07 nic nie zdziała w tym sterowniku.. na screenie pisze, ze sterownik został zaprogramowany starszym loaderem aby kontynuować zaktualizuj go loaderem 0121 lub nowszym. teraz o jaki loader chodzi ?
  5. nie wstawiłem interpunkcji mój błąd.. ,,na benzynie chodzi normalnie, tzn w mieście 8L a na trasie przy około 160kmh 12-13L <<<(tutaj mowa o benzynie). A gazu potrafi wypić około 20;/. '' może nie na tej samej stacji. sprawdzałem to jadąc do holandii, co 100km zjeżdżałem na stację przy tempie 160 aby to sprawdzić 2 razy na bp i raz na lotosie, i za każdym razem wlałem między 17-20L. oczywiście bez klimy. dlatego mnie to zdziwiło ze tak dużo podaje gazu, aczkolwiek warto spróbować i prze-mapować, zrobić korekty. i sprawdzić a jak uwale instalację, będę miał powód by przejść na stag. co do cisnienia w stajach. racja, z tym ze podczas tych 3 prób dobiłem raz 44l a raz 43 układ zapłonowy sprawny, świece maja ledwo rok ngk prfq7 sprawdzałem dają iskre nie są zawalone olejem,, kable bicia nie mają nic nie iskrzy, a cewki nie wiem jak sprawdzić skoro świece dają iskrę to cewki raczej ok. co do AEB fakt nie obsługuje szer-P trzeba osobny sterownik ze staga Aczkolwiek, jak mam kupić , map sensor (najtańszy za 160zł z CCY), i sondę afr która kosztuje jakieś 300zł i do tego sterownik sondy za 160. to nie wiem czy nie będzie lepiej kupic ECU z AJL 180km. dokupić wtedy sondę szer-P. i map sensor.(pożyczyć skąd) głównie mi chodzi o Auto Kalibracje. zobaczyć czy to cos pomoże czy nie zbyt. ale zobaczymy mam troszkę czasu na rozgryzienie problemu. i mam tez 2 sondy i kolejna sprawa sonda afr + sterownik stag bedą dzialać z BRC >? w ostateczności brc poleci na allegro i wpasuje staga.
  6. na benzynie chodzi normalnie, tzn w mieście 8L a na trasie przy okolo 160kmh 12-13L a gazu potrafi wypić około 20;/mam butle 44L przy eko jeździe 120-140kmh bierze 12l gazu czyli normalnie, ale jak już jadę 160kmh to po 100km dolałem do pełna 18L myślę ze to za dużo i zapomniałem dodać drugi powód. przy okolo 2200obr/min na 5tym biegu jak chce przyspieszyć to potrafi się dławić dopiero przy 3tys przyspiesza normalnie. filtry mam nowe wszystkie i wymienione wiec to juz wykluczam.
  7. aktualnie nie mam jak zrobic zdjecia centrali dopiero kolo 16
  8. Witam, posiadam BRC Fly, i chciałem na nowo zrobić mapowanie, problem tkwi w tym, iż chce najpierw zrzucić mapę z komputera w razie gdyby coś nie wyszło, żeby wgrać starą mapkę. powód dla którego chce to zrobić, duzo pali.. lambda zdrowa wiec nie jej wina. z przepływomierzem czasami wyskakują błędy 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent dzisiaj będę sprawdzał czy nie ma zwarć na kablach itd. a problem polega na Tym, że programy typu: Brc Fly, Sequent 24, FASTness, sequentFast, P&D łączą się z centralką. ale np podczas kliknięcia na czytanie błędów po chwili rozłącza i na dole pisze init err comunication i łączy ponownie a błędów nie zczytuje, chcąc zrobić mape krok po kroku mam taki komunikat. (w załączniku) nie da sie zrobić krok po kroku nie da się zrzucić mapy, a starszej wersji programu nie znalazłem... ktoś moze pomóc >? interfejs : Viakena.
  9. tak w skrócie. Na imie mam Piotr, jestem ze Śląska. śmigam A4 b5 1.8T 150km AEB. autko od roku w moich rękach, nabiłem się na minę jak to bywa ale powoli autko dochodzi do siebie liczę, że moja wiedza się tu przyda a także, Wy udzielicie mi waszej Pozdrowionka dla was:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...