Skocz do zawartości

Michał a6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michał a6

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Ostrowiec Świetokrzyski

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michał a6

0

Reputacja

  1. maTeo85 wiem ale dokumentow od gazu nie mam pod ręką w domu zostawilem u rodziców
  2. Sterownik Zenit black box 4 CYL OBD typ:REV-4
  3. przem8 sterownik lpg mam Zenitw ale nie wiem jaki typ. Zajrze później pod maske to podam.
  4. Siema. Przedewszystkim dzieki kamil-vag za zainteresowanie i znalezienie chwili czasu by przyjrzeć sie mojej A6. Wszystkie filtry, lacznie z filtrem paliwa byly wymienione zaraz po zakupie czyli z końcem sierpnia. Zaraz po spotkaniu z Toba zakupilem tasmie izolacyjną i tą nieszczelnosc zakleilem (wiem ze to nie tak mialo byc, ale poki co nie mam czasu ani mozliwosci wymiany tego elementu. Zrobie to dopiero po swietach lub przed nowym rokiem) potem udalem sie do gazownika mtory zakładał mi LPG ale niestety odesłał mnie z kwitkiem twierdząc że jego szpec od instalacji zachorował i bedzie dopiero za tydzień. No cóż narazie auto musi byc tak użytkowane do momentu az wrócę i się nim zajme. Kobiecie swojej która uzytkuje auto przkazalem tylko ze narazie jazda wylacznie na PB z racji tego iz obawiam sie ze w zwiazku z ta ubogą mieszanką moze dojść do przegrzania silnika. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie, mysle ze jak sie uporam ze wszystkim to sie do Ciebie odezwe i podłączymy jeszcze raz. P. S sory za brak interpunkcji i bledy ort. Pisane szybko na kolanie ?
  5. No wlasnie o nim napisalem. Juz mu wyslalem wiadomosc czekam na odpowiedz. Dzieki
  6. Heh znalazlem tu na forum uzytkownika ktory jest autorem postu na temat diagnostyki silnika 2.0 alt i okazalo sie ze jest z mojej miejscowosci. Napisalem do niego wiadomosc moze zechce pomoc bo jego poscie widze ze ma wiedze na temat diagnostyki tego silnika
  7. Jeden z lepszych w regionie. Mialem do niego wybrac sie dopiero na regulacje i wymiane filtra po przejechaniu 10k km ale jak zaswieci sie znow to go wczesniej odwiedze
  8. Albo podjade do goscia co mi lpg zakladal jak check wyskoczy i on mi to ogarnie odrazu wyreguluje gaz
  9. Mam jednego znajomego co tam dlubie w autach troche i on mi podpiął pod kompa i tylko bledy zczytal. Raczej logów zrobic nie bedzie umial. Narazie skasowal mi te błędy jutro wymienie czujnik temperatury i pojezdze jak wyskoczy znów check to juz zaprowadze do kogos bardziej ogarnietego.
  10. przem8 czujnik jutro zakupie i wymienie. Ale wiesz moze czy jest mozliwosc ze to stare bledy ktore nie zostaly wykasowane? Check zgasl bo klema odpieta na okolo 3h ale zdaje mi sie ze poprostu powrocil z czasem bo nie wykasowane bledy. Dziwi mnie ten ponowny blad termostatu oraz blad 17924-zawor przelaczenia dlugosci kolektora ssacego. Jak wspomnialem membrana nowa i termostat tez
  11. Siema wszystkim. Mam problem ze swoja a6 c5 2.0 alt. Otoz jakis czas temu zaswiecil mi sie check. Po podpieciu pod komputer wyswietlilo mi takie bledy: 17698 czujnik temp cieczy chlodzacej wysokie wejscie 17536 bank 1 powietrze adaptacyjne mieszanki zbyt ubogie 17700 termostat cieczy chlodzacej silnika obwod otwarty 16706 czujnik predkosci silnika g28 brak sygnalu. Czujnik predkosci wymieniony na ori boscha, termostat wymieniony na ori BEHR, i wymieniona membrana w gruszce podcisnienia ktora steruje kierownica powietrza (stara peknieta), przy okazji wymieniony regulator napiecia na alternatorze, czujnik temperatury nie wymienialem. Podczas wymiany odpialem klemy na aku i po naprawie i ponownym podpieciu klem check znikl. Auto chodzi normalnie, zbiera sie, normalnie odpala ale po przejechaniu 200km znow check i te same bledy oprocz bledu czujnika predkoaci silnika. Pytanie czy moga byc to stare bledy ktore nie zostaly wykasowane? Czy czujnik temperatury ktory nie wymienilem moze miec wplyw na zbyt uboga mieszanke? Dodam ze instalacja zakladana we wrzesniu i regulowana na wyzej wymienionych usterkach czy teraz po naprawie powinienem jechac wyregulowac jeszcze raz? Pozdrawiam
  12. Witam jestem Michał pochodze z Ostrowca Świętokrzyskiego na codzien jeżdżę audi a6 c5 z 2003r z silnikiem 2.0 ALT z instalacją lpg firmy stag
×
×
  • Dodaj nową pozycję...