Skocz do zawartości

aps23f

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aps23f

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aps23f

0

Reputacja

  1. Bardzo dziękuję. Jak to jednak rozgryzłeś na podstawie nr VIN? Jakaś polecana wyszukiwarka?
  2. Już zamówiłem Eibach Sportline + Bilstein B8, przód i tył. Najwyżej będę jeździć po wałbrzyskich dziurach wolno jak niepełnosprawny i tym samym wkurzać innych kierowców W czw zakładam. Mogę wrzucić zdjęcia po, jeśli kogoś temat interesuje.
  3. Stanęło na sprężynach Eibach SportLine E20-15-003-02-22 (przód - 45-50 mm, tył - 35-40 mm) + amortyzatory Bilstein b8. Wydaje się, że będzie ok, choć nikt ze sprzedających nie ogarnia tematu doboru pod kategorie wagowe. Tylko pod silnik są w stanie dobrać. Ale chyba zaryzykuję i będzie co będzie. Jakby ktoś z forumowiczów chciał sprzedać taki nowy zestaw, to proszę o kontakt.
  4. Panowie, dziękuję za odpowiedzi. W międzyczasie udało mi się ustalić nieco faktów: Zawieszenie 1BE. Kat. wagowa osi tylnej OYG (496-519 kg). Kat. wagowa osi przedniej OJF (824-860 kg). Kod sprężyn przód: 8E0 411 105 CF/EF. Kod sprężyn tył: 8E0 511 115 DJ/FJ. Tak, na forum natknąłem się na informacje, że eibach pro kit -30m będzie ok. Tutaj jednak pytanie czy to będzie siedzieć znacznie niżej od serii? Wydaje się, że mówimy tylko o 1cm różnicy. Nie wiem jaki to daje optycznie efekt, ale może warto pokusić się o niższe sprężyny od eibach? No i przede wszystkim czy montaż takiego kompletu rozwiąże kwestię dysproporcji? Nie chcę by przód był uniesiony (przed zepsuciem się też był) względem tyłu. WAUZZZ8E76A231138
  5. Cześć, Potrzebuję wymienić amortyzatory (wylały się) i sprężyny z tyłu. Padł jednak pomyśl by wymienić i przód, tak by całość siedziała. Tył siedzi na tę chwilę bardzo nisko, choć wbrew pozorom, przed wylaniem się amortyzatorów, zawieszony były naprawdę tylko odrobinę wyżej. Nie wiem jednak co tam z tyłu było włożone. Na podnośniku nie udało się ustalić. Tyle co mogę powiedzieć, że było twardo i fajnie to się zachowywało w zakrętach. Zależy mi na efekcie optycznym, gdzie zarówno przód, jak i tył będą siedzieć po równo nisko. Do tego priorytetem będę właściwości jezdne. Nie potrzebuję komfortu w tym samochodzie. Dodatkowo najlepiej by całość była względnie wytrzymała, bo wałbrzyskie drogi są miejscami bardzo wymagające. Poleci ktoś sprawdzony zestaw? Jestem skłonny wydać więcej niż mniej. Samochód jest wdzięczny w użytkowaniu, więc chcę mu się odpłacić . Załączam zdjęcie. Proszę o podpowiedź. Artur
  6. Cześć, Artur, Wałbrzych A4 b7 Audi to Audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...