Skocz do zawartości

Rede

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rede

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Słubice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Rede

0

Reputacja

  1. Witam dzisiaj podczas grzebania znalazłem takie obejście, mianowicie do wariatora wpinana jest wtyczka patrząc od chłodnic z prawej jego strony ,z dwoma kabelkami. Jeden z nich idzie normalnie w dół do wiązki, drugi zaś jest dorobiony i idzie na skróty do sterownika, po czym tam jest wpięty nie wiadomo gdzie i dlaczego. Moje pytanie to czy ktoś się spotkał z takim obejściem i co autor miał na myśli. Czy to miało coś ukryć i czy jest podpięte odpowiednio. Według VCDS wariator nie działa i pokazuje błąd przestawienia wałka, z tym że no czy to jest dobrze podłączone. Kabelek w standardzie to ten zielono- czerwony(obcięty). Dołożony to ten szary, który podłączony jest bez pośrednio pod kostkę w wariatorze w kolor zielono- czerwony. Po co do tych dwóch kabelków i czemu to ma służyć. Dorzucam numery sterownika może coś podpowiedza.
  2. Tak zrobię, wypne klimatronik skasuje wszystkie błędy pojeżdżę do czwartku w czwartek mechanik wymieni czujniki ABS i na weekend przeskanuje jeszcze raz. Zobaczę co wróciło. Dzięki chłopaki. Jeszcze pytanie, jak wyłączyć ten przeklęte Webasto żeby mi.blad nie wyskakiwał. Bo odkąd mi to magik zmieniał mam te błędy i ten problem z rezerwą.
  3. A i co zauważyłem wczoraj, że auto zatankowane pół zbiornika a pokazuje Fis że jest rezerwa .
  4. Radio raczej było Ori bo kostkami podłączone jest Rns-e kabelki żadne luzem nie idą.
  5. Klima chodzi, czyli klapki, wentylator, grzebie foteli działa. Świeci i reaguje na klikanie A światła działają, czyli tak jak włączę ta działa. Postojowe, mijania i mgielne.
  6. Witam, otóż jakiś czas temu moja druga połówka zdecydowała, że chce A4 B6. Budżetowo, gabarytowo i silnikowo (2.0 ALT) wydawało się okej jak na pierwsze autko. Pisałem już jakiś czas temu o błędach i myślałem że sobie chociaż z częścią poradziłem. Jednak okazuje się że im dłużej nią jeździmy tym więcej kontrolek na zegarach . Dysponuje VCDS więc podłączyłem ją pod komputer. Błędy wyskoczyły wszelkiej maści . Znajomy elektryk hobbista cos próbował, zmieniał ale chyba na gorsze tylko. Już mu nie ufam więc biorę sprawy w swoje ręce. Czy może ktoś chociaż trochę mnie naprowadzić na jakieś linki bo naczytałem się tyle i sprawdzałem tyle że już nie wiem co zrobić. A wiem że są tu specjaliści . Każdy błąd postaram się wytłumaczyć ile wiem i umiem bo już coś pokojarzyłem. Wiec tak: Silnik: 18043 - Magistrala danych układu napędowego P1635 - 008 - brak informacji ze sterownika klimatyzacji - Sporadyczny Tutaj wydaje mi się że mój wspaniały elektryk zmienił jakieś dane dotyczące webasto - kanał 18 i 61 jak dobrze kojarzę - Auto nie ma Webasta 17927 - Zespół 1; przestawienie wałka rozrządu P1519 - 008 - usterka - MIL zapalona Tutaj wydaje mi się, że wariator się skończył bo korzystając z bloków pomiarowych pokazało że silnik wymaga przestawienie wałka a wałek nie zmieniał położenia. Kody gotowości :0010 0001 To nie wiem co jest xD ABS/Hamulce: 01826 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 35-00 -- Tutaj nie mam pojęcia co się stało, ale razem z czujnikami ABS się pojawił ten błąd więc może to od nich... Nagle podczas jazdy się zapalił ABS i został. 00287 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny prawy (G44) 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem 00290 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny lewy (G46) 27-00 - Niezrozumiały sygnał Czujniki kupione wymiana w czwartek, dziwi mnie tylko że dwa naraz się zepsuły a przez miesiąc było dobrze Klimatyzacja: 01317 - Sterownika w zestawie wskaźników (J285) 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny To pojawiło się jak zmieniał elektryk jakieś ustawienia od tego Webasta 01207 - Sterownika dodatkowego ogrzewania (J364) 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny A ten błąd chyba chciał wyrzuci, bo auto webasta nie ma i mówił że trzeba gdzieś coś przestawić Centr. zesp. elektr.: 01800 - Przełącznik świateł (E1) 27-10 - Nie zrozumiały sygnał - Sporadyczny Tutaj wymieniał mi włącznik świateł - miałem bez literki, znalazł jakiś z literką C na końcu, to chyba z B7. Zamienił dwa kabelki miejscami i niby działa. Ale pojawił się ten błąd Airbag: 00588 - Zapalnik Airbag; strona kierowcy (N95) 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona Tutaj poprzedni właściciel wymienił kierownice na taką z B7 ale nie podłączył poduszki ani klaksonu... Mówił że trzeba wymienić jakiś kabelek czy taśmę i będzie hasać. Ma ktoś pojęcie jaka ta taśma ma być ? 01217 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej; strona kierowcy (N199) 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Tutaj wydaje mi się że to przez tą od kierownicy. Moduł komfortu: 01320 - Sterownik Climatronic (J255) 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny Nie wiem od czego to zależy, może klimatronik się kończy? 01561- Drzwi tylne lewe 59-00 - Nie odryglowuje To chyba wtyczka przy zamku gdzieś wyczytałem 01702 - Oświetlenie przestrzeni na nogi po lewej stronie (W9) 29-00 Zwarcie z masą 01703 - Oświetlenie przestrzeni na nogi po prawej stronie (W10) 01697 - Oświetlenie przestrzeni na nogi z tyłu po prawej stronie (W46) 29-00 Zwarcie z masą 01696 - Oświetlenie przestrzeni na nogi z tyłu po lewej stronie (W45) 29-00 Zwarcie z masą Dziwny błąd po wszystko działa Nawigacja i Radio: Tutaj błędów tyle że nie będę ich wypisywał. W skrócie powiem tylko że ktoś zwykłe radio zmienił na RNS-E i radio niby działa ale tylko przednie głośniki . Nawigacja i zmieniarka nie działa bo ich nie ma Wyciągnąłem to radio ale jest taka pajęczyna, że nie mogę dojść co gdzie, a chciałbym tylko żeby głośniki z tyłu grały i subwoofer na półce. Błędy były kasowane, później jazda około godzinki i przeskanowane jeszcze raz. Wiem że jest opcja szukaj ale nie wiem już czym się sugerować, i ludzie z reguły mają jeden błąd a moje wydają się powiązane ze sobą. Nie chce nic zepsuć jeszcze bardziej lub namieszać jeszcze bardziej. Z góry dzięki i pozdrawiam
  7. Rede

    Audi A4 B6 ALT kilka błędów.

    Cześć rozwiązałem, więc napiszę dla potomnych. 16955 - P0571 - przełącznik świateł stop - usterka w obwodzie Problem z włącznikiem stopu przy pedałach, wymiana załatwiła sprawę. 01811 - 37-00 -uszkodzony - Napięcie zasilające sterownik drzwi kierowcy (J386) Problem leżał w uszkodzonych kabelkach w gumie między drzwiami kierowcy a karoserią oraz we wtyczce która zaśniedziałe i nie zawsze wszystko łączyło. Połączyłem to razem omijając kostkę i nagle wszystko zaczęło działać
  8. Witam kupiłem auto parę dni temu i pierwsze skanowanie vcds pokazało takie błędy. Czy martwić się czy raczej sprawdzać czujniki. Dodam że dawno rozrząd nie był robiony i planuje w najbliższym czasie wymienić. Dla szukajki błędy to : 17927 - P1519 - zespół 1 - przesunięcie wałka rozrządu - 008 usterka 17522 - P1114 - zespół 1 - sonda 2- rezystancja wewnętrzna za duża - sporadyczny 16955 - P0571 - przełącznik świateł stop - usterka w obwodzie 01207 - 49-00 - sterownik dodatkowego ogrzewania (J364) - brak komunikacji 01811 - 37-00 -uszkodzony - Napięcie zasilające sterownik drzwi kierowcy (J386)
  9. Witam od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B6 2.0 ALT mam nadzieję że szczęśliwym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...