
Kuroszini
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kuroszini

Informacje
-
Imię
Kacper
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Kuroszini odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8p88b002319 -
Kuroszini obserwuje zawartość Nawiew przy dodawaniu gazu. , Sprawdzenie poziomu oleju , Sprężyny Eibach i 3 innych
-
Witam, mam taki problem w moim 2.0 BLB. Jeżdżę trasy PL-DE i zazwyczaj na granicy musiałem dolewać oleju bo jednak ciągłe 200km/h daje w kość silnikowi, teraz wyskoczył mi komunikat na miejscu w DE więc dolałem około 150ml oleju przejechałem 3km i znowu wyskoczył komunikat, sprawdziłem bagnet i jak zwykle obie duże kulki są w oleju a pomiędzy niby coś jest ale nie do końca jestem pewien, dolewać dalej olej czy mógł mi paść czujnik w misce? Po każdym otwarciu maski znika komunikat i po 3km znowu wpada
-
Witam. Posiadam w swoim avancie zawieszenie sline i felgi mam a1(ET 30) 225/40 i chciałbym założyć sprężyny eibach sportline plus talerzyki na przód z b5 ale nie wiem czy nie będzie problemu z tym et i zejściem w dół, ma ktoś może taki setup i powie jak się zgrywa? Najbardziej zależy mi na tym czy coś obciera o błotniki z przodu
-
Po programie tez było ok przez jakiś czas, bo program już jest około rok, mniej więcej po 4 miesiącach po programie siadła przepustnica która wymieniłem bo zamykała i otwierała się cały czas bez zależności czy samochód był na jałowym biegu czy jechał. Od tamtego czasu tylko czasami się tak dusi jak powoli przyśpieszam, ale bardzo irytuje. Głównie chodzi o to czemu traci moc i kopci po zaślepieniu.
-
Potrzebna pomoc, silnik 2.0 TDI oznaczenie BLB po programie na moc. W granicach 2 tysięcy obrotów przy powolnym dodawaniu gazu czuć szarpanie samochodem i kopci na czarno, jeśli daje więcej gazu brak problemów. Próbowałem zaślepiać EGR bez wyprogramowywania i wywala check auto nie ma mocy kopci cały czas(chyba że odepnę kostkę od przepustnicy wtedy wszystko ok), czy jeśli zaślepię egr i wyprogramuje będzie ok? Dodam jeszcze że podczas gaszenia auta czuć szarpnięcie.
-
Powiedzcie mi czy dyfuzor z tej aukcji podejdzie do b7 avant i czy może znajdę gdzieś taniej? allegro.pl ALLEGRO.PL
-
Mam okazje kupić 2 sztuki w dobrej cenie i się zastanawiam nad nimi lub Falkeny jakieś
-
Miał ktoś opony Michelin Pilot Super Sport, potrzebuje opinii czy warte zachodu czy szukać czegoś innego
-
-
Na jednej aukcji znalazłem taki numer 4E0601025P
-
Udało mi się znaleźć po wpisaniu frazy monobloki ale niestety występują tylko w rozmiarze 17 wiec pozostaje mi się obejść smakiem bo minimum 18. Pochodzą z audi a8 ale nie wiem której generacji
-
Ta felga która wrzuciłem to tylko na wzór, ta która widziałem miała trochę mniej tych otworów na brzegach i dekielek był podobny jak w felgach ori audi a4 b7 sline zasłaniał śruby całkowicie
-
Poszukiwane podobne felgi jak ze zdjęcia. Widziałem je na leonie 2 z dekielkami audi, które zasłaniały śruby(mniej więcej zaznaczyłem wielkość dekielka na tylniej feldze).
-
Witam. Pod koniec wczorajszej trasy napotkał mnie problem, a mianowicie podczas dodawania gazu wentylator zaczyna wiać coraz mocniej nawet na wyłączonym nawiewie ale tylko podczas jazdy na biegu. Dodam że w samochodzie nie ma klimatyzacji bo cały układ jest zepsuty i jest wyłączona odkąd mam samochód. Wczoraj też zaczęła szwankować już druga przepustnica ale po odpięciu nadal wentylator szwankuje. Czy miał ktoś taką przypadłość? Filmik do wglądu problemu. video-1633505402.mp4
-
Jak postoi przez noc i ostygnie rano pali od strzała, jak tylko przejadę i złapie temperaturę kręci kilka sekund i dopiero odpala, no i po nagrzaniu jak stoję w miejscu czuć lekkie szarpnięcia całym samochodem. Niedługo wybieram się na zwiększanie dawek startowych i mam nadzieje że się uda już to załatwić.