Skocz do zawartości

krzaqbrd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krzaqbrd

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mam pewien problem z moją maszyną. Audi a4 b6 1.8t z gazem ośka 2003r Opisze pokrótce mój problem: Codziennie rano przed pracą odpalam auto aby się rozgrzało. Wiadomo na zimnym chwile są wyższe obroty aby się zagrzało. Obroty spadają na jałowe autko sobie pyrka i po 2 minutach zaczyna się wydobywać z rur wydechowych gęsty dym który utrzymuje się jakoś 5 minut i przestaje. Pachnie jak palony olej. Zauważyłem również ze w wydechu znajduje się olej. Zaczęło się to dziać jakieś 3/4 dni po serwisie olejowym a po 500 km musiałem dolać ponownie trochę oleju bo wyskoczył komunikat. Maszyna ma moc i trzyma temperaturę. Samochód ma zrobione 235k km Jest wgrana mapa na około 190km i zrobiony przelot za katem. Szukałem na grupie podobnego tematu lecz nie znalazłem. Co to może być? Za każdą pomocną radę bardzo dziękuje
  2. Ja tez chętnie wpadnę na koszalin pogadać
  3. Nie mam pojęcia czy pasuje p&p, ja mam zamiar zrobić wydech po swojemu. Kupić 2 tłumiki basowe, 3 mb rury 60mm, wężownica i jakiś tłumik środkowy albo sam Y-pipe. Na allegro taki zestaw wyniesie z 600zł max
  4. optymalna średnica dp to 2,5 cala i na takiej średnicy sam będę robic cały wydech
×
×
  • Dodaj nową pozycję...