Witam, silnik to 3.0tdi ASB.
Wycięty DPF oraz EGR i wycięte klapki wirowe (na silniczki założone ograniczniki żeby nie wywalał błędu) po remoncie silnik miał problem z wypadaniem zapłonu na wolnych obrotach, wyciągnąłem wtedy wtryski i zawiozłem na sprawdzenie, okazało się że 6 sztuk stan bardzo dobry. Wtryski włożone spowrotem, porządne logowanie silnika i okazuje się ciśnienie paliwa na wolnych obrotach dwukrotnie przekroczone, a więc wymieniono czujnik ciśnienia paliwa na listwie oraz wyczyszczono regulator, aktualnie ciśnienie w normie, wypadania zapłonu brak jednak po około 200km z rana zauważyłem niebieski dym z wydechu, pomyślałem że turbo a więc wymienione, nic się nie zmieniło. Jutro wrzucę pełne logi statyczne.
Dodam że z błędów na vcds palą się jedynie poduszki bo z powodu cięcia kosztów założyłem bez czujników :/
aha... Po moim remoncie przejechane około 1000km, czasem butowany ale bez przesady, napewno nie przegrzany.
Odpala bardzo ładnie.
Pozdrowionka