Skocz do zawartości

banczy

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O banczy

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chyba musisz emulator immo zapodać do odblokowania.
  2. Po wymianie pompy i świec dławiło auto nadal ale zdecydowanie rzadziej na obciążonym silniku. Zniknęły błędy dotyczące ciśnienia paliwa ale nadal miałem błędy wypadania zapłonów i ten 3 cylinder. Okazało się, że typek co wymieniał świece uszkodził cewkę. Po jej wymianie auto zaczęło chodzić jak trzeba. Ba nawet zniknęły poranne falowania silnika po zejściu z ssania. Niestety cały czas pojawia mi się czek dotyczący niskiej wydajności katalizatora. Powiem wam, że są przypadki kiedy odczuwam niską moc auta. Możliwe np. że jest usterka turbo bez błędów? Dzisiaj zrobiłem logi odnośnie katalizatora. LOGI KATALIZATORA AUDI A4 B7 2.0TFSI
  3. Kojarzysz który kanał w VAG? Jak tak to jutro sprawdzę.
  4. Po wymianie pompy, świec oraz przy okazji vacum jest poprawa bardzo duża bo można jeździć na wyższych obrotach, lecz dławienia nadal są wyczuwalne. Gość mówił że ciśnienie pompy sprawdzał i jest ok. Jak myślisz w co dalej brnąć?
  5. Kat jest. Ale ten błąd mam od dawna, także to na pewno nie to.. 300 tys przelatane na nim to ma prawo padnąć.
  6. Dzięki za odpowiedź. Zadziało się tak, zaraz po zatankowaniu. Wyjeździłem wcześniej sporą rezerwę. Po przebytej tak drodze podłaczyłem auto pod kompa i wysypało mi błędy: P0303 - cylinder 3 - wypadanie zapłonu 01056 - układ katalizatora 12555 - niskie ciśnienie paliwa 00768 - wykrycie wypadania zapłonów P0420 - wydajność systemu katalitycznego poniżej wymaganej wartości P0089 - Działanie regulatora ciśnienia paliwa. Dziś rano zaprowadziłem do mechanika. Gość powiedział ze regulator ciśnienia to bolączka w A4 B7. Następnie telefon z serwisu; gość mówi, że regulator jest w porządku, rozebrał bak, wyciągnął pompę i powiedział, że w baku jest bardzo dużo mułu i prawdopodobnie zatkała się pompa. Zalecił wymianę na pompę firmy Meat&Doria lub VDO. Pierwsza koszt 500 zł, druga 1200 zł. Wybrałem pompę firmy Meat&Doria. Jutro ma przyjść i wymienić. Nie mam pojęcia o tych pompach i czy to może być to. Może to walnięty wtrysk na 3 cylindrze?! Sądzę, że gość też nie zbyt kumał co może być przyczyną. Przy okazji zleciłem wymianę świeć i wstawienie emulatora w druga sondę lambda. A i ponadto gość stwierdził, że może to być "wierzchołek góry lodowej" - ta pompa. Boję się, że będzie tak że nawymienia rzeczy za 3 tysie a skutki żadne.
  7. Witam. Dziś w drodze spotkało mnie nie mile doświadczenie. Mianowicie po dodaniu gazu i obrotach powyżej 2 tys strasznie szarpie budą. Ciężko mi określić co szarpie. Wczoraj wymianialem Olej, chciałem też wymienić świecie, ale mechanik stwierdził że nie da rady bo są strasznie zapieczone. Auto audi a4 b7 2.0 tfsi tiptronic quattro. Zaraz jadę na kompa obadać błędy, bo razem z szarpaniem miga check. Ktoś miał taki problem z was? Dodam, że na biegu jałowym szarpania nie ma.
  8. Z tego co wymieniłeś to tylko multifunkcje. Aux dopiero teraz dołożyłem i chce zakodować w radiu. Obecnie w radiu mam w źródle cd, mp3 i tv.
  9. Oczywiście próbowałem, ale błąd cały czas wyskakuje ;/ nie mogę ustawić poprawnego kodowania.
  10. Cześć. Dzięki za odpowiedź. Kodowanie jakie mam obecnie to 0299068. I próbuje zmienić przedostatnią cyfrę na 5. Według wiki Ross coś rozjechane to kodowanie mam ;/
  11. Witam serdecznie. Panowie mam problem z kodowaniem nawigacji. Chce aktywować aux i gdy akceptuje kodowanie w vcds wyskakuje błąd 31 kodowanie odrzucone; polecenie poza zakresem. Czy to jest związane z nieodpowiednim kabelkiem? Mam klona z ali - atmega.
  12. Chciałbym wysokość zbliżoną do ori. Czyli wymienić tył muszę z tego co piszecie. Wlepa:
  13. przód mam 67,4 cm. a tył 62-63. Oponki 205/55 R16.
  14. Sorki, ale nie czaje jak od nadkoli do rantów ;/ Że wysokość taka od ziemii? do nadkola? To chyba będzie różne w zależności od opon? Jak tak, to zaraz zejdę na dół i zmierzę.. Na tyle mam według wlepy 0YN. To że ori ma nr 8E0411105Dk różowy,biały biały i klase 11 to wiem. Tylko nie mogę nigdzie znaleźć sprężyn o tym numerze. Wiadomo, że zamiennik jakiś też mógłby być, tylko jaki???
  15. Według wlepy 0JL. Model autka tak jak w profilu. No poszedł z 2 cm wyżej. Nawet po samych światłach widać... ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...