Skocz do zawartości

Chemi_82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Chemi_82

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Chemi_82

0

Reputacja

  1. Witam Panowie mam pytanie. Kupiłem w tym tygodniu B8 2009 r . Sprawdziłem przed zakupem w ASO. Otrzymałem informację, że z autem jest wszystko ok, tylko tulejki wahaczy do wymiany przednich. Auto pochodzi z polskiego salonu, od 2 właściciela i ma przebiegu 154.000. (2 właściciel od 7 lat , przebieg wpisał na FV, cepik potwierdzony, fv z napraw eksploatacyjnych są , serwis nie miał uwag- wszystko się zgadza) Wszystko było super do pierwszego wypalania się filtra DPF. Standardowo jak w większości aut, podwyższone obroty i chodzące wentylatory. Nie mniej jednak jedna rzecz nie była standardowa, podczas wypalania trzęsło silnikiem , zarówno podczas jazdy jak i na postoju. Po zakończeniu tego procesu auto chodzi normalnie, tylko czasami tak jakdyby przeskoczy i drygnie silnikiem raz na jakiś czas. Teraz pytanie, co to może być? Piszę w tym wątku, ponieważ wygląda mi to na coś z wtryskami. Natomiast jeżeli by tak było to przy tym przebiegu może i jest to wina tej nieszczęsnej pompy? Auto było głównie jeżdzone po mieście, stąd ten nalot. Z góry dzięki za info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...