Chemi_82
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Chemi_82
Informacje
-
Imię
Przemysław
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Chemi_82
0
Reputacja
-
Chemi_82 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny i Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki
-
Witam Panowie mam pytanie. Kupiłem w tym tygodniu B8 2009 r . Sprawdziłem przed zakupem w ASO. Otrzymałem informację, że z autem jest wszystko ok, tylko tulejki wahaczy do wymiany przednich. Auto pochodzi z polskiego salonu, od 2 właściciela i ma przebiegu 154.000. (2 właściciel od 7 lat , przebieg wpisał na FV, cepik potwierdzony, fv z napraw eksploatacyjnych są , serwis nie miał uwag- wszystko się zgadza) Wszystko było super do pierwszego wypalania się filtra DPF. Standardowo jak w większości aut, podwyższone obroty i chodzące wentylatory. Nie mniej jednak jedna rzecz nie była standardowa, podczas wypalania trzęsło silnikiem , zarówno podczas jazdy jak i na postoju. Po zakończeniu tego procesu auto chodzi normalnie, tylko czasami tak jakdyby przeskoczy i drygnie silnikiem raz na jakiś czas. Teraz pytanie, co to może być? Piszę w tym wątku, ponieważ wygląda mi to na coś z wtryskami. Natomiast jeżeli by tak było to przy tym przebiegu może i jest to wina tej nieszczęsnej pompy? Auto było głównie jeżdzone po mieście, stąd ten nalot. Z góry dzięki za info.
-
Witam