-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mafiu1111

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1431 wyświetleń profilu
-
mafiu1111 obserwuje zawartość Chłodnica 1.9tdi , Mikrostyki klapy bagażnika , et 45 felgi 16 i 2 innych
-
Witam, może miał ktoś podobny przypadek otóż w mojej babce 1999r. a4 b5 avant lift klapa bagażnika otwiera się tylko z pilota, wymieniłem mikrostyki tzn te czarne plastikowe przyciski na używane, nawet zamek inny dałem , no i zamek normalnie otwiera ale tylko z pilota, z palca nie otworzysz, możesz naciskać ile chcesz te przyciski. Patrzyłem to tam kabelki niby całe są które do nich idą. ma ktoś jakiś pomysł czemu to się nie otwiera?
-
Witam, szukam inspiracjii a w zasadzie to info, bo chcę kupić sobie felgi 16 et 45 6,5j na opony 205/55/16 tylko nie wiem czy nie będą zbytnio schowane w nadkolu? Chodzi mi o to żeby to jakoś wyglądało, i żeby nic nie tarło przy skręcaniu, jak ktoś ma zdjęcia to byłym wdzieczny żebym sobie zobaczył jak to siedzi na avancie.
-
ok dobra wiem która to śruba popatrzę jutro, dzięki za pomoc.
-
która to dokładnie śruba? ta z lewej strony chyba? poluzować tylko a nie całkiem odkręcać bo może wycieknąć płyn prawda? i z jakiej firmy dawałeś za 1400? bo jest tego trochę do wyboru nawet po 2k, 3k a no i i jak wrażenia po wymianie?
-
mój portfel to 2k polskich złotych na to. Wymieniałem płyn odpowietrzałem cały układ i przelewałem z 3 razy nadal to samo, na full skręcie wyje i ciężko chodzi ogólnie kiera jak w traktorze, brat ma afna przedlift ten sam silnik i kierownica u niego dużo lepiej chodzi tak fajnie "szybko" i lekko jak na 96r to na prawdę zazdro, co do pompy to jej nie wymieniałem to nie wiem może ona jest problemem, co do opon, nie wiem co mają opony do tego że kierownica chodzi ciężko również na postoju gdy kręcę ale mam założone jeszcze nowe roczne letnie 205/55/16 oponki nexen, jeżdżę dość mało i są dla mnie okej.
-
ok dzięki a polecasz jakąś? czy założyć ori regenerowaną czy jaką?
-
Witam, jaką maglownice najlepiej kupić do a4 b5 lift 1999 1.9 tdi? podejdzie z passata b6 iz czegoś jeszcze? chciałbym żeby mi lekko kierownica chodziła na ile to możliwe w starym samochodzie. Nie wiem czy te magle NTY z Allegro są coś warte tak swoją drogą. ew ktoś poleci z jakiej firmy można wziąć.
-
Proszę o ocenę logów, 008,010,011 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
-
nie rozwiązało, dodatkowo wymieniłem n18 na nowy pierburga też nic, n75 pierburg też ma 3 miesiące i już by zdechł? nie no, na 95% turbo do czyszczenia, fajną regenerację mi gość przeprowadził nie ma co, po 3tyś km się przycina, ja rozumiem że nadmiar sadzy zbiera się itp no ale bez przesady, taka regeneracja za 800zł to wolę sam rozkręcić, naftą w środku wyczyścić i założyć spowrotem, taniej mi wyjdzie, wyciągam ją na wiosnę bo teraz w zimie nie chce mi się w to bawić- i zawożę do gościa bo niby ma "gwarancje" bez limitu km na 12msc. niech oddaje kasę Ahh te regenerejszyn za 8 stów, uwielbiam
-
ja to wszystko robiłem co piszesz, dodatkowo wypalałem kolektor przy okazji i zaślepiałem egr,( no może prócz próby autostradowej bo odkąd mam to auto 2 lata to nigdy na autostradzie nim nie byłem- robię tylko 30km dziennie, do pracy 13 i spowrotem teren zabudowany ciągle i jazda 50-70 max. nawet nie ma gdzie dać po garach bo on zimny jest-może to jest przyczyną)- ale wyszła inna sprawa, chłodnica smic mi się rozszczelniła i przy tym wężu gumowym tam jest pełno oleju i na tym plastiku chłodniczki też. zastanawia mnie czy przez to nie ma tego przeładowania. chłodnicę wymienię na dniach i zobaczę, ale ciekawi mnie już teraz czy to jest przyczyna czy może moje nieumiejętne używanie tego auta (powolna jazda i mało km dziennie).
-
1. regeneracja 2tyś km temu, jakoś we wrześniu, nie piłowałem jej po regeneracji, ale też nie jeździłem jak dziadek, błąd to typowe przeładowanie, wywala tylko powyżej 3tyś obrotów, niżej jest ok. Wężyki wszystkie zmienione, n75 też, sztanga się porusza góra dół tak jak pisał Fazii. jakoś nie chce mi się wierzyć że te "kierowniczki" w środku zapiekły się po 2tyś km. Rozumiem, mam krótkie trasy do pracy, dziennie robię około 30-40km, ale staram się nie zamulać, no ale żeby po 2 miesiącach i już? Dzisiaj to samo, byłem się przejechać i normalnie jeździ do 3tyś, przykładowo 4 bieg 90-100km/h 3k obrotów ponad i łapie notlaufa, potem trzeba skasować błąd lub wyłączyć i włączyć silnik żeby znowu jechał, i tak w kółko. N75 kupiłem jakiś tani zamiennik na Allegro, może to on jest problemem, sam nie wiem. p.s 2. nie wiem czy to ma znaczenie ale może to przepływomierz powietrza? nie ma typowych objawów ale gdy dzisiaj odpaliłem auto i od razu dodałem trochę gazu na zimnym na wolnych obrotach, tak gdzieś do 1500 to spadając z obrotów zatrzęsło całym silnikiem, jakby się zadusił. i obroty na 800 zaczęła minimalnie falować wskazówka. takie spotrzeżenie.
-
@Fazii Tak sprawdzałem, dodam że turbo było regenerowane, na nowym oleju jeździ dopiero ponad 2 tyś km, co do sztangi, to idzie ona do góry i się opuszcza.
-
Witam, do czego idzie ten gruby wąż zaznaczony strzałką? wygląda że "wchodzi" do czegoś podobnego na wzór jakiejś małej chłodnicy, mam taki problem mały, że ostatnio zaczęło mi piszczeć w trakcie jazdy im więcej obrotów tym bardziej piszczało przy zmianie biegu i puszczaniu sprzęgła również, coś podobnego jak blow-off w 1.8T , opaska tam była za słabo dokręcona i łapał tj lewe powietrze, przez to w tryb awaryjny wpadał samochód, dosunąłem tego węża, dokręciłem mocno nową opaskę, nie piszczy już ale i tak czasem złapie muła, muszę zgasić silnik i odpalić na nowo. w zakładce engine pokazuje błąd, nie pamiętam numeru błędu, tylko końcówkę Charge Pressure Control: Positive Deviation, Jutro zrobię screena z vaga i wrzucę. Co to może być? ten wąż jest nowy nie jest pęknięty ani sparciały, proszę o porady.
-
Dobra, kąt wtrysku ustawiłem na 55-57, ciężko tak idealnie ustawić na 50-55, ale już serio nie chciało mi się więcej z tym kombinować więc zostawiłem, pali lepiej ale to jeszcze nie to, głównym winowajcą okazał się problem z cofającym się paliwem, jest nieszczelność podejrzewam w tych grubych wężach które idą do filtra paliwa, są sparciałe a jeden cały mokry,(reszta jest ok) nie wiem tylko jaką one mają średnicę (te grubsze) te cieńsze wiem że bodajże 2mm, chcę je wymienić, dodatkowo chciałem założyć zaworek zwrotny, tylko nie wiem czy zaraz obok pompy przed filtrem, czy za filtrem przy ścianie grodziowej. Mam plan zrobić tak jak na tym filmiku, tylko że tutaj on ma aż dwa zaworki, nie wiem po co aż dwa, za filtrem ma założony, a w 7 minucie założyl przy pompie.
-
Rozbieram w piątek tę pompę i zobaczę co tam się dzieje, ja tak tylko piszę stopnie, nie wiem jak się to fachowo nazywa i "w czym" są te wartości podane, w grupie 000 BS na rozgrzanym mówię, wacha się między 28-35, linia się nie pokrywa więc jest zły kąt, wartość prawidłowa to podobno 49-51 . Jeszcze wymienię rozrusznik na nowy bo już zamówiłem, dla pewności. Zasłyszałem że jak na zimnym ciężko pali, powiedzmy pojeździsz zagrzejesz silnik, zgasisz i po 5 minutach postoju silnik nie zdąży jeszcze ostygnąć(nadal jest ciepły) a pali nadal źle- to to może być wina rozrusznika.