-
Postów
66 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mafiu1111

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1473 wyświetleń profilu
-
czujnik otwarcia maski- gdzie powinien być wpięty?
mafiu1111 odpowiedział(a) na mafiu1111 temat w Audi A4 B5
Szczerze to nie wiem, nie mogę znaleźć jego końca, idzie dołem tu gdzie wiatraki na pasie przednim pod nimi i w lewo w stronę turbiny 🫡🫣🤔 -
czujnik otwarcia maski- gdzie powinien być wpięty?
mafiu1111 odpowiedział(a) na mafiu1111 temat w Audi A4 B5
Dobra,.mam to góra kabelek żółty i brązowo żółty idą do kabiny, dół idzie gdzieś, nie wiem gdzie ale na pewno nie do zamka, mam tu spięte trytkami, wydaje mi się że to to, muszę zlokalizować gdzie się kończy, swoją drogą muszę ogarnąć tu ten syf 🤣i zobaczę bo pewnie ten kabelek jest ucięty i spięty w kupę z tymi innymi trytką. -
czujnik otwarcia maski- gdzie powinien być wpięty?
mafiu1111 odpowiedział(a) na mafiu1111 temat w Audi A4 B5
-
czujnik otwarcia maski- gdzie powinien być wpięty?
mafiu1111 odpowiedział(a) na mafiu1111 temat w Audi A4 B5
hmm też poszukam, dziękuję Ci bardzo, jakbyś mógł, to już jest jakiś trop w jakich okolicach to ma być. -
czujnik otwarcia maski- gdzie powinien być wpięty?
mafiu1111 odpowiedział(a) na mafiu1111 temat w Audi A4 B5
Spójrz na to zdjęcie,znalazłem na necie, czarną strzałką zaznaczyłem zdjęcie gdzie wchodzi kostka do zamka -to jasne, ale mi chodzi gdzie ma być wpięty drugi koniec przewodu zaznaczony czerwoną strzałką. -
mafiu1111 obserwuje zawartość logi do sprawdzenia , czujnik otwarcia maski- gdzie powinien być wpięty? , Mikrostyki klapy bagażnika i 2 innych
-
Witam, gdzie powinne być wpięte te kabelki? nie mogę znaleźć jakiejkolwiek informacji w google, nie mogę też znaleźć żeby ten czujnik w ogóle był dostępny nowy w sprzedaży, z ori używkami też ciężko jakoś nikt tego nie sprzedaje. Co jakiś czas świeci się kontrolka oil.min, co 400-600km się zapala, a na bagnecie olej jest w normie, wymieniłem czujnik na ori w misce HELLA za 300zł bo nie pokazywało również temp oleju i było ok przez pół roku a teraz mimo że nadal pokazuje dobrze temp. to wyskakuje żółta konefka. z góry dzięki. Na tym forum były dwa podobne tematy o tym czujniku ale nic w nich konkretnego i to sprzed lat. może teraz ktoś coś podpowie? silnik to 1.9tdi AVG, zdjęcie zapożyczone z jednego z tematu z forum bo mi się nie chciało iść do auta i robić własnego, pzdr. Ogólnie u mnie w ogóle nie było tego czujnika, ale po ori numerach dowiedziałem się że to jest takie coś: i kupiłem na allegro, kostka pasuje tylko nadal nie wiem gdzie wpiąć czerwony i czarny kabelek. allegro.pl ALLEGRO.PL
-
Witam, może miał ktoś podobny przypadek otóż w mojej babce 1999r. a4 b5 avant lift klapa bagażnika otwiera się tylko z pilota, wymieniłem mikrostyki tzn te czarne plastikowe przyciski na używane, nawet zamek inny dałem , no i zamek normalnie otwiera ale tylko z pilota, z palca nie otworzysz, możesz naciskać ile chcesz te przyciski. Patrzyłem to tam kabelki niby całe są które do nich idą. ma ktoś jakiś pomysł czemu to się nie otwiera?
-
Witam, szukam inspiracjii a w zasadzie to info, bo chcę kupić sobie felgi 16 et 45 6,5j na opony 205/55/16 tylko nie wiem czy nie będą zbytnio schowane w nadkolu? Chodzi mi o to żeby to jakoś wyglądało, i żeby nic nie tarło przy skręcaniu, jak ktoś ma zdjęcia to byłym wdzieczny żebym sobie zobaczył jak to siedzi na avancie.
-
ok dobra wiem która to śruba popatrzę jutro, dzięki za pomoc.
-
która to dokładnie śruba? ta z lewej strony chyba? poluzować tylko a nie całkiem odkręcać bo może wycieknąć płyn prawda? i z jakiej firmy dawałeś za 1400? bo jest tego trochę do wyboru nawet po 2k, 3k a no i i jak wrażenia po wymianie?
-
mój portfel to 2k polskich złotych na to. Wymieniałem płyn odpowietrzałem cały układ i przelewałem z 3 razy nadal to samo, na full skręcie wyje i ciężko chodzi ogólnie kiera jak w traktorze, brat ma afna przedlift ten sam silnik i kierownica u niego dużo lepiej chodzi tak fajnie "szybko" i lekko jak na 96r to na prawdę zazdro, co do pompy to jej nie wymieniałem to nie wiem może ona jest problemem, co do opon, nie wiem co mają opony do tego że kierownica chodzi ciężko również na postoju gdy kręcę ale mam założone jeszcze nowe roczne letnie 205/55/16 oponki nexen, jeżdżę dość mało i są dla mnie okej.
-
ok dzięki a polecasz jakąś? czy założyć ori regenerowaną czy jaką?
-
Witam, jaką maglownice najlepiej kupić do a4 b5 lift 1999 1.9 tdi? podejdzie z passata b6 iz czegoś jeszcze? chciałbym żeby mi lekko kierownica chodziła na ile to możliwe w starym samochodzie. Nie wiem czy te magle NTY z Allegro są coś warte tak swoją drogą. ew ktoś poleci z jakiej firmy można wziąć.
-
Proszę o ocenę logów, 008,010,011 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
-
nie rozwiązało, dodatkowo wymieniłem n18 na nowy pierburga też nic, n75 pierburg też ma 3 miesiące i już by zdechł? nie no, na 95% turbo do czyszczenia, fajną regenerację mi gość przeprowadził nie ma co, po 3tyś km się przycina, ja rozumiem że nadmiar sadzy zbiera się itp no ale bez przesady, taka regeneracja za 800zł to wolę sam rozkręcić, naftą w środku wyczyścić i założyć spowrotem, taniej mi wyjdzie, wyciągam ją na wiosnę bo teraz w zimie nie chce mi się w to bawić- i zawożę do gościa bo niby ma "gwarancje" bez limitu km na 12msc. niech oddaje kasę Ahh te regenerejszyn za 8 stów, uwielbiam