Skocz do zawartości

spizer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O spizer

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spizer

0

Reputacja

  1. Marcin 1944 czy poradziłeś sobie z tematem przełożenia maty/wagi? Włożyłem wnętrze z wersji amerykańskiej i mata wraz z zapięciem pasa jest połączona z dodatkowym modułem który widać na zdjęciu. Z tego powodu piny kostki czarnej fotela amerykańskiego są inne niż w moim starym fotelu wyposażonym również w czujnik zajętości przez co po zamontowaniu mam błąd czujnika zajętości fotela pasażera. Czy jedyną opcją jest przełożenie maty i zapięcia pasa wraz z instalacją ze starego fotela i demontaż tego dodatkowego modułu?
  2. Kaban27 poradziłeś sobie z tym problemem? U mnie problem/błąd jest ten sam, wcześniej w siedzeniu pasażera (A4 B8 allroad przedlift) miałem czujnik zajętości fotela bez pokazanego na 4. zdjęciu modułu, nowy fotel od spodu wygląda identycznie jak u Ciebie. Nowe wnętrze też jest chyba z wersji amerykańskiej, chociaż nie wiem po czym to poznać. Wg mnie żeby wszystko działało bez dodatkowego kodowania itp. najlepiej przełożyć matę zajętości, instalację czujnika zajętości+zapięcie pasa ze starego fotela i zdemontować moduł. Tu oczywiście problem z tym, że trzeba zdjąć tapicerkę czego chciałbym uniknąć choćby z tego względu co pisałeś, skóry już tak jak w oryginale nie naciągnę.
  3. Witam, mam parę pytań w temacie wymiany foteli w A4 B8 Allroad rok 2010, na początek opisze moją sytuację: Wnętrze ORI to fotele comfort, beżowy welur, fotele bez sterowania elektrycznego i bez lędźwi, z podgrzewaniem i z pakietem oświetlenia przestrzeni pod nogami. Wnętrze zakupione do podmiany to wnętrze z egzemplarza po liftingu z sedana, wersja europejska, fotele comfort, tapicerka skórzana grafitowa, pełne sterowanie elektryczne wraz z lędźwiami, podgrzewanie i pakiet oświetlenia. Fotel pasażera posiada dodatkowo czujnik zajętości fotela. Ponieważ włożyłem wnętrze zanim przeczytałem ten wątek na forum sugerując się brakiem konieczności dokładania czegokolwiek gdyż w podłodze są 4 gniazda, a wtyczki Airbag przelutowałem, mam teraz następujące pytania: 1. Dołożenie instalacji pod elektryczne sterowanie foteli w przypadku gdy w standardzie jest oświetlenie – tutaj wszystko jest dobrze opisane w tym wątku, proszę tylko o potwierdzenie zanim zajmę się demontażem progów, foteli, kanapy itd. czy lista dodatkowych elementów które muszę skompletować jest pełna: J - 10 szt pinów 000 979 134 E plus przewód (1mm^) lub zestaw 5 gotowych przewodów (1mm^, pin 2.8) po 2 przewody na fotel do zasilania elektryki – pytanie jak robiliście czy sami zarabialiście piny czy gotowe kable rozcinaliście, przedłużaliście i łączyliście je lutując. - Szybkozłączka do zmostkowania zasilania 12 V z fotela kierowcy na fotel pasażera - ok 10 m kabla 1mm^ do przeciągnięcia zasilania pod tylną kanapą do fotela pasażera oraz do złapania masy dla obu foteli - 1 szt. PIN 000 979 306 E 4,8mm do bezpiecznika - taśma parciana 2. Czy mata zajętości fotela wymaga jakiegoś dodatkowego kodowania? Przy jeździe ciągle świeci mi się kontrolka braku zapiętych pasów i przez kilka minut od ruszenia występuje dodatkowo sygnał dźwiękowy mimo, że na siedzeniu pasażera nikt nie siedzi a ja mam zapięte pasy. 3. Grzanie foteli działa, lecz bardzo powoli się nagrzewa i nawet na najwyższym poziomie jest zdecydowanie słabsze niż w fotelach materiałowych które były oryginalnie zamontowane, czy da się to jakoś ustawić/poprawić? Czy może to gorzej działać przez to, że fotele są z polifta czyli współpracowały z innym climatronikiem i innym MCE? Aktualizacja 01.04.2021: Wnętrze zmienione, fotele elegancko działają, dziękuję wszystkim współtwórcom tego wątku. Problem z świecącą się kontrolką niezapiętych pasów okazał się prosty do rozwiązania, uszkodzone było zapięcie pasa fotela kierowcy, wystarczyło przełożyć ją ze starego fotela. Problem maty zajętości mam niestety dalej. Wnętrze pochodzi prawdopodobnie z wersji amerykańskiej i mata zajętości wraz z klamrą pasa jest podłączona do dodatkowego modułu i dopiero z tego modułu wychodzą piny na czarną kostkę. Piny w czarnej kostce nie są te same co w wersji europejskiej, czeka mnie prawdopodobnie przekładka maty i zapięcia pasa wraz z instalacją ze starego fotela. Jeżeli ktoś ma inny pomysł na rozwiązanie tego problemu to proszę o sugestię.
  4. Witam serdecznie wszystkich klubowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...