Skocz do zawartości

MałyGPU

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MałyGPU

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1992
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia MałyGPU

0

Reputacja

  1. Witajcie serdecznie drodzy klubowicze. Wybaczcie jeśli napisałem ten temat w złym miejscu ale jestem tu nowy. A teraz do rzeczy. Pacjent to 1.9 tdi, 130 km, awx. Gdy temperatura powietrza spada poniżej +5 stopni auto odpala na widok kluczyka ale dosłownie sekundę po odpaleniu silnik zaczyna nierówno pracować, cały się trzęsie a z wydechu leci siwy gryzący dym śmierdzący ropą. Po kilku sekundach objawy przechodzą i już ładnie klekocze. Następnie włączam pierwszy bieg i auto dosłownie nie ma siły ruszyć, muszę dodać dużo gazu i powolutku puszczać sprzęgło bo inaczej by zgasł. Po 100 metrach wjeżdżam na główną drogę i znowu ledwo ruszam z miejsca. Gdy się już rozpędzi to już jedzie. Po przejechaniu 500 metrów leci już jak strzała. Ma wtedy już mnóstwo siły, jest zrywny i ładnie przybiera nawet od zera. Także objawy występują tylko gdy jest zimny. Wałek rozrządu wymieniony razem ze szklankami (jak kto woli kieliszkami), pompowtryski po regeneracji, turbina nowa, EGR nowy, świece żarowe nowe i ładnie grzeją, n75 od turbiny nowy, wężyki podciśnienia nowe, olej 5W/40 motula. Pomóżcie bo już mi rynce opadają bo nie wiem co w nim siedzi. Czy to może być wina złej dawki rozruchowej, czy pompy tandemowej vacum, a może ktoś wgrał mi złego "Windowsa" w sensie mapę? Dodam jeszcze, że mam lekko wytarte rowki w gniazdach przy pompowtryskach ale to już chyba każdy 1.9 tdi ma Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdro
  2. Witam serdecznie wszystkich klubowiczów. Cieszę się, że zostałem członkiem najlepszej grupy EVER ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...