Piotr Mikołów
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Piotr Mikołów
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Mikołów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Piotr Mikołów
0
Reputacja
-
Piotr Mikołów obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny , Słupek silnika CDHB Audi A4 i silnik 2.0 TDI BRD nie odpala
-
Witam wszystkich mam problem z blokiem silnika CDHB w Audi A4 B8 TFSI, muszę wymienić blok i czy ktoś może mi powiedzieć jaki inny blok podejdzie? ceny bloków są zabójcze do tego silnika z góry dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam Piotr
-
Witam. Audi naprawione. wina sterownika silnika. Kupiłem używkę i przekodowałem. Audi odpala na strzała. Pojawił się kolejny problem przy 2 tysiącach silnik wpada w delikatną wibrację, podczas jazdy również ale tylko jak puszczę nogę z gazu.
-
wczoraj po wymianie akumulatora audi odpaliło ale strasznie trzaskały. Zdjęliśmy pokrywę zaworów i nie wiem czy to możliwe ale na 3 i 4 PD było napięcie a na 1 i 2 nie. Nie wiem też czy zwykłym miernikiem da się zmierzyć te napięcie. sprawdziliśmy instalację i wychodzi że jest ok. Czyżby znowu sterownik był winny?
-
naprawa sterownika silnika, nie wychodziło napięcie 5V z tego sterownika i nie było napięcia na czujnika wału.
-
Mam problem z nie odpalającym silnikiem BRD w Audi A4. Samochód zakupiłem w Niemczech i nie znam wcześniejszych objawów., dlaczego umarł. Podłączyłem vaga i wyskoczył błąd czujnika wału. kolega przemierzył napięcia i okazało się że nie ma napięcia 5V na czujniku wału a ba wałku jest. Sprawdziliśmy instalację do sterownika i wszystko ok. Daliśmy napięcie z czujnika wałka i auto odpaliło ale cały czas mruga kontrolka świecy żarowej, świeci ESP i chyba ABS. Sterownik naprawiony, czujnik wymieniłem też. Wymieniłem olej, filtr oleju. Wszystko podpięte i silnik nie odpala. Po użyciu plaku chwycił. Za 3 razem nie odpalił sam. Podpinamy vaga i dalej pokazuje błąd czujnika wału i p0642. Dziś odpinamy za turbiną wydech bo chyba dpf jest zapchany. Sprawdzaliśmy rozrząd i jest wszystko ok nie przeskoczył. Coś robi zwarcie ale nie mamy pomysłu co. Być może, tak myślimy to wina dpf. Sprawdzaliśmy czy zamiast ropy nie ma benzyny w baku ale jest w porządku. Nie miga immobilaiser. Wczoraj tez jak odpalił motor strasznie trzaskały pd. wcześniej gdy wzięliśmy 5V z czujnika wałka silnik chodził ładnie. Czy ktoś ma pomysły? Sprawdzaliśmy też czy ponownie nie upalił się sterownik ale napięcie ze sterownika na czujnik wału wychodzi. dodam że przed naszą pracą wpięty vag i były dwa błędy/; 00802 i 01602
-
ok przepraszam
-
Witam serdecznie wszystkich. Mam na imię Piotr i jestem z Mikołowa.
-
Witam serdecznie wszystkich. Mam na imię Piotr i jestem z Mikołowa. Mam problem z nie odpalającym silnikiem BRD w Audi A4. Samochód zakupiłem w Niemczech i nie znam wcześniejszych objawów., dlaczego umarł. Podłączyłem vaga i wyskoczył błąd czujnika wału. kolega przemierzył napięcia i okazało się że nie ma napięcia 5V na czujniku wału a ba wałku jest. Sprawdziliśmy instalację do sterownika i wszystko ok. Daliśmy napięcie z czujnika wałka i auto odpaliło ale cały czas mruga kontrolka świecy żarowej, świeci ESP i chyba ABS. Sterownik naprawiony, czujnik wymieniłem też. Wymieniłem olej, filtr oleju. Wszystko podpięte i silnik nie odpala. Po użyciu plaku chwycił. Za 3 razem nie odpalił sam. Podpinamy vaga i dalej pokazuje błąd czujnika wału i p0642. Dziś odpinamy za turbiną wydech bo chyba dpf jest zapchany. Sprawdzaliśmy rozrząd i jest wszystko ok nie przeskoczył. Coś robi zwarcie ale nie mamy pomysłu co. Być może, tak myślimy to wina dpf. Sprawdzaliśmy czy zamiast ropy nie ma benzyny w baku ale jest w porządku. Nie miga immobilaiser. Wczoraj tez jak odpalił motor strasznie trzaskały pd. wcześniej gdy wzięliśmy 5V z czujnika wałka silnik chodził ładnie. Czy ktoś ma pomysły? Sprawdzaliśmy też czy ponownie nie upalił się sterownik ale napięcie ze sterownika na czujnik wału wychodzi.