-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Paezjuszo

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
178 wyświetleń profilu
-
Żyje, żyje. Przepięć ani żadnych innych nie dostał - dodatkowo zastosowałem zenerkę żeby nie miał powrotu.
-
Ile płynu chłodniczego wchodzi do Audi A4 B8 2.0 TDI 143 KM CR
Paezjuszo odpowiedział(a) na Kamil12315 temat w Audi A4 B8
Jak ja wymieniałem to weszło mi niecałe 5 L. Odkręcony korek spustowy, zdjęty wąż z chłodnicy i odkręcony korek zbiorniczka wyrównawczego. Czekałem aż przestanie kapać. Ale wydaje mi się, że mogło coś zostać gdzieś indziej. Odnośnie tego co napisałeś - do 9L trochę tu brakuje -
Może nie styka na wtyczce? Sprawdź czy piny wchodzą dokładnie w gniazda. Przeczyść i spróbuj potestować.
-
Witam, Próbuję zamontować dynamiczne kierunkowskazy LED + wsteczny LED do A4 B8 Avant z 2011 roku. Kierunek jak i wsteczny to taśmy LED, gdzie wsteczny to statyczny biały 5000K, a kierunek to dynamiczna żółta taśma LED. Doszedłem do momentu gdzie komputer nie pokazuje mi już żadnych błędów przepalonej żarówki, lecz po chwili działania kierunkowskazu na uruchomionym silniku pasek zaczyna wariować czyli robi się efekt stroboskopu, a później przestaje świecić całość, a świeci jedynie kawałek (4-6 diod). Na wyłączonym silniku całość działa dynamicznie bez problemu cały czas. Do kierunku zamontowałem rezystor, który imituje opór żarówki tradycyjnej, do wstecznego wykodowałem informację o przepalonej żarówce (zmiana wartości w kanale 181 na 62463). Wchodziłem w 09-Centr. Zesp. Elektr. -> 07-kodowanie -> kodowanie pomocnicze i próbowałem wykodować "zimny" test żarówek kierunkowskazów lecz VCDS nie pokazuje mi w żadnym bicie ani bajcie takich opcji, po prostu jej nie ma. Próbowałem wyłączyć monitorowanie obciążenia kierunkowskazów i ściemnianie do napięcia znamionowego kierunkowskazów - nic to nie dało. Szukałem w innych opcjach w VCDS i dalej nic. Próbowałem kombinować z filtrem przeciwzakłóceniowym - żadnych rezultatów. Proszę o wskazówki gdzie szukać, co robić aby nie było niechcianego efektu, a dynamiczny LED działał poprawnie. Poniżej filmik testowy jak ma to działać. Pozdrawiam, Paezjuszo VID_20211012_192545(0)(0).mp4
-
Podniesienie mocy wraz z modyfikacją mechaniczną A4 B8 CAGA
Paezjuszo odpowiedział(a) na Paezjuszo temat w Audi A4 B8
Temat do zamknięcia. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam -
Podniesienie mocy wraz z modyfikacją mechaniczną A4 B8 CAGA
Paezjuszo odpowiedział(a) na Paezjuszo temat w Audi A4 B8
W takim razie DPF zostaje. Czy któryś z Użytkowników ma pomysł / doświadczenie jak osiągnąć 200 KM w tym silniku czy darować sobie tego typu modyfikacje i tak jak użytkownik @Muskel1 napisał - zmienić samochód na mocniejszy? -
Podniesienie mocy wraz z modyfikacją mechaniczną A4 B8 CAGA
Paezjuszo odpowiedział(a) na Paezjuszo temat w Audi A4 B8
@Muskel1, czyli Twoim zdaniem jak chcę więcej mocy, to mam zmienić samochód. Niestety nie mam takiej możliwości, więc chciałbym wykorzystać te, które posiadam. W każdym razie dziękuję za odpowiedź. -
Podniesienie mocy wraz z modyfikacją mechaniczną A4 B8 CAGA
Paezjuszo odpowiedział(a) na Paezjuszo temat w Audi A4 B8
@pelonek1 dziękuję za wskazówkę. @Muskel1 zamiast tematu, o który zapytałem zrobiła się przepychanka. Na tym akurat mi nie zależy. Rozumiem, że samochód nie filtruje spalin tak jak fabryka by tego chciała, lecz nadal jest dużo mniej szkodliwy niż 70% samochodów poruszających się po naszych drogach. Zapytam więc wprost - dlaczego uważasz, że pomysł z wycięciem DPF'a, który przy podniesieniu mocy w okolicach jakie chciałbym osiągnąć przeszkadza, jest zły? -
Witam wszystkich Użytkowników forum!
-
Podniesienie mocy wraz z modyfikacją mechaniczną A4 B8 CAGA
Paezjuszo odpowiedział(a) na Paezjuszo temat w Audi A4 B8
pelonek1, wypowiedzi użytkownika marcoczak. Zadałem pytania, na które jedynie użytkownik KOMORNIK78 mi odpowiedział. -
Podniesienie mocy wraz z modyfikacją mechaniczną A4 B8 CAGA
Paezjuszo odpowiedział(a) na Paezjuszo temat w Audi A4 B8
marcoczak, mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź? -
Podniesienie mocy wraz z modyfikacją mechaniczną A4 B8 CAGA
Paezjuszo odpowiedział(a) na Paezjuszo temat w Audi A4 B8
Muskel1, dziękuję za odpowiedź. Szkoda, że w takim tonie i szkoda, że tylko jej część była konstruktywna. -
Paezjuszo zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Podniesienie mocy wraz z modyfikacją mechaniczną A4 B8 CAGA
Paezjuszo opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam wszystkich Użytkowników forum! Szukałem i znalazłem wiele pokrewnych ale nie znalazłem konkretnego tematu więc zakładam nowy. Jestem posiadaczem A4 B8 2.0 CAGA (143 KM) 2011 rok. Jakiś czas temu zrobiłem program lecz chciałbym mieć więcej mocy "pod nogą". Plany są takie: - wycięcie DPF wraz z wyłączeniem procedury wypalania, - zmiana turbosprężarki na tą z wersji 170 KM, - intercooler z 3.0 TDI, - korekta programu, - zmiana sprzęgła na SACHS +15%. I teraz pojawiają się pytania: - czy po takich modyfikacjach jestem w stanie osiągnąć ponad 200 KM? - czy nie będzie dymił? (jazda spokojna oraz od czasu do czasu trochę agresywniej) - intercooler od 3.0 TDI czy może FMIC? (co polecacie?) - jak z wytrzymałością silnika i podzespołów? (pompa paliwa, wtryski, wałki, blok, panewki, półosie, skrzynia) - jaki maksymalnie moment może znieść sprzęgło SACHS +15%? Zależy mi na podniesieniu mocy jednocześnie mając na uwadze bezpieczeństwo zarówno dla silnika jak i podzespołów. Proszę o rzetelne i konstruktywne odpowiedzi. Pozdrawiam, Paezjuszo