Skocz do zawartości

Paezjuszo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paezjuszo

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

124 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Paezjuszo

1

Reputacja

  1. Żyje, żyje. Przepięć ani żadnych innych nie dostał - dodatkowo zastosowałem zenerkę żeby nie miał powrotu.
  2. Jak ja wymieniałem to weszło mi niecałe 5 L. Odkręcony korek spustowy, zdjęty wąż z chłodnicy i odkręcony korek zbiorniczka wyrównawczego. Czekałem aż przestanie kapać. Ale wydaje mi się, że mogło coś zostać gdzieś indziej. Odnośnie tego co napisałeś - do 9L trochę tu brakuje
  3. Może nie styka na wtyczce? Sprawdź czy piny wchodzą dokładnie w gniazda. Przeczyść i spróbuj potestować.
  4. Witam, Próbuję zamontować dynamiczne kierunkowskazy LED + wsteczny LED do A4 B8 Avant z 2011 roku. Kierunek jak i wsteczny to taśmy LED, gdzie wsteczny to statyczny biały 5000K, a kierunek to dynamiczna żółta taśma LED. Doszedłem do momentu gdzie komputer nie pokazuje mi już żadnych błędów przepalonej żarówki, lecz po chwili działania kierunkowskazu na uruchomionym silniku pasek zaczyna wariować czyli robi się efekt stroboskopu, a później przestaje świecić całość, a świeci jedynie kawałek (4-6 diod). Na wyłączonym silniku całość działa dynamicznie bez problemu cały czas. Do kierunku zamontowałem rezystor, który imituje opór żarówki tradycyjnej, do wstecznego wykodowałem informację o przepalonej żarówce (zmiana wartości w kanale 181 na 62463). Wchodziłem w 09-Centr. Zesp. Elektr. -> 07-kodowanie -> kodowanie pomocnicze i próbowałem wykodować "zimny" test żarówek kierunkowskazów lecz VCDS nie pokazuje mi w żadnym bicie ani bajcie takich opcji, po prostu jej nie ma. Próbowałem wyłączyć monitorowanie obciążenia kierunkowskazów i ściemnianie do napięcia znamionowego kierunkowskazów - nic to nie dało. Szukałem w innych opcjach w VCDS i dalej nic. Próbowałem kombinować z filtrem przeciwzakłóceniowym - żadnych rezultatów. Proszę o wskazówki gdzie szukać, co robić aby nie było niechcianego efektu, a dynamiczny LED działał poprawnie. Poniżej filmik testowy jak ma to działać. Pozdrawiam, Paezjuszo VID_20211012_192545(0)(0).mp4
  5. Temat do zamknięcia. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
  6. W takim razie DPF zostaje. Czy któryś z Użytkowników ma pomysł / doświadczenie jak osiągnąć 200 KM w tym silniku czy darować sobie tego typu modyfikacje i tak jak użytkownik @Muskel1 napisał - zmienić samochód na mocniejszy?
  7. @Muskel1, czyli Twoim zdaniem jak chcę więcej mocy, to mam zmienić samochód. Niestety nie mam takiej możliwości, więc chciałbym wykorzystać te, które posiadam. W każdym razie dziękuję za odpowiedź.
  8. @pelonek1 dziękuję za wskazówkę. @Muskel1 zamiast tematu, o który zapytałem zrobiła się przepychanka. Na tym akurat mi nie zależy. Rozumiem, że samochód nie filtruje spalin tak jak fabryka by tego chciała, lecz nadal jest dużo mniej szkodliwy niż 70% samochodów poruszających się po naszych drogach. Zapytam więc wprost - dlaczego uważasz, że pomysł z wycięciem DPF'a, który przy podniesieniu mocy w okolicach jakie chciałbym osiągnąć przeszkadza, jest zły?
  9. Witam wszystkich Użytkowników forum!
  10. pelonek1, wypowiedzi użytkownika marcoczak. Zadałem pytania, na które jedynie użytkownik KOMORNIK78 mi odpowiedział.
  11. Muskel1, dziękuję za odpowiedź. Szkoda, że w takim tonie i szkoda, że tylko jej część była konstruktywna.
  12. Witam wszystkich Użytkowników forum! Szukałem i znalazłem wiele pokrewnych ale nie znalazłem konkretnego tematu więc zakładam nowy. Jestem posiadaczem A4 B8 2.0 CAGA (143 KM) 2011 rok. Jakiś czas temu zrobiłem program lecz chciałbym mieć więcej mocy "pod nogą". Plany są takie: - wycięcie DPF wraz z wyłączeniem procedury wypalania, - zmiana turbosprężarki na tą z wersji 170 KM, - intercooler z 3.0 TDI, - korekta programu, - zmiana sprzęgła na SACHS +15%. I teraz pojawiają się pytania: - czy po takich modyfikacjach jestem w stanie osiągnąć ponad 200 KM? - czy nie będzie dymił? (jazda spokojna oraz od czasu do czasu trochę agresywniej) - intercooler od 3.0 TDI czy może FMIC? (co polecacie?) - jak z wytrzymałością silnika i podzespołów? (pompa paliwa, wtryski, wałki, blok, panewki, półosie, skrzynia) - jaki maksymalnie moment może znieść sprzęgło SACHS +15%? Zależy mi na podniesieniu mocy jednocześnie mając na uwadze bezpieczeństwo zarówno dla silnika jak i podzespołów. Proszę o rzetelne i konstruktywne odpowiedzi. Pozdrawiam, Paezjuszo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...