Skocz do zawartości

dan4tech

Pasjonat
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dan4tech

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Zielona góra

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak to u mnie wygląda, co jak nie zrobię tej adaptacji ( jeżdżenia do osiągnięcia jakiś skutków )od razu tylko np. za tydzień ?
  2. Długo jeździłeś żeby to się po ustawiało? Bo przejechałem 20km na 6b i mi widzę tych komunikatów co w filmie? Ktoś to robił ?
  3. kupiłem auto, przejechałem 1000-1500km i pojawił sie komunikat jak na zdjęciu. Zatankowałem 10L adblue przejechałem 100km żadnych zmian, dolałem do pełna weszło kolejne 14L, przejechałem 50km komunikat zaczął czasami znikać ale wraca. Jest szansa że zniknie całkiem w końcu czy raczej usterka? Log-WAUZZZF54HA016810-127434km-79183mi adblue.txt
  4. Takie jest zalecenie, te korki dość miękkie więc przynajmniej dolny wymień ale lepiej oba.
  5. Odpowiedz dla potomnych, jak sie samochód wygrzał, naładował i pojeździł mmi przestało się resetować ale soft to nowszej wersji również podniosłem po kilku dniach.
  6. Jak tam wasze wibracje po wlaniu dodatku LSD ?
  7. Wyczytałem na niemieckim forum że ktoś dodał modyfikatora tarcia do oleju w torsenie, wychodzi na to że olej powinien być gęstszy wtedy nie zachodzi problem. Modyfikator tarcia LSD. Dodtaek Do Mostów Motorcraft Lsd - Dodatki do oleju - Chemia - OILPARTS.PL WWW.OILPARTS.PL Coś takiego, nie wiem czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tego typu preparatami ?
  8. Ja mam takie szarpanie lekkie, tak sobie myślę że to może nie torsen a np. dwumasa. Chociaż przebieg 125 tyś nie wiem... Wymieniłem w torsenie ale wlałem MOTUL - za radą mechanika znajomego bo wielokrotnie tańszy, pytanie czy tu nie zjebałem.
  9. W torsenie i tylnym dyfrze nowy olej ale to chyba nie to, ja mam takie poszarpywanie też przy takim szybkim starcie ze skręconymi kołami.
  10. Chciałbym wymienić olej w tylnym dyfrze, ma ktoś może dostęp do elsy żeby sprawdzić które korki są od odkręcenia oraz z jakim momentem je później dokręcić, oraz jaki ma być poziom ( bo czasami jest do przelania a bywa że może i coś mniej) napełnienie 670ml. + 2 korki Dyfer 0db500043G
  11. Spuszczenie oleju przez otwór po pompie to jedno ale jak go nalać ? gdzie jest śruba do nalewania? Może jakieś zdjęcie? Może ta służy do zalewania MTF ? EDIT: potwierdzam że to śruba kontrolna oleju MTF w skrzyni 0CL
  12. Lub kolega może będzie znał odpowiedź na pytanie: Trzeba odkręcić tą pompę żeby zlać olej? Nie ma korka spustowego? Wyżej jest jakiś korek żeby nalać ten olej? Jakim momentem dokręcić później tą pompkę oraz czy trzeba wymieniać uszczelkę? Jak to robiłeś u siebie?
  13. Cześć wymieniam dzisiaj olej w środkowym mechanizmie różnicowym ( torsen) przy skrzyni i tam trzeba odkręcić tą pompę żeby zlać olej, rozumiem że wyżej jest jakiś korek żeby nalać ten olej? Jakim momentem dokręcić później tą pompkę oraz czy trzeba wymieniać uszczelkę? Jak to robiłeś u siebie?
  14. To jest bardzo ważne info, dzieki gdzie ten TSB można przeczytać? Masz może dostęp ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...