Skocz do zawartości

dan4tech

Pasjonat
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dan4tech

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Zielona góra

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chciałbym wymienić olej w tylnym dyfrze, ma ktoś może dostęp do elsy żeby sprawdzić które korki są od odkręcenia oraz z jakim momentem je później dokręcić, oraz jaki ma być poziom ( bo czasami jest do przelania a bywa że może i coś mniej) napełnienie 670ml. + 2 korki Dyfer 0db500043G
  2. Spuszczenie oleju przez otwór po pompie to jedno ale jak go nalać ? gdzie jest śruba do nalewania? Może jakieś zdjęcie? Może ta służy do zalewania MTF ?
  3. Lub kolega może będzie znał odpowiedź na pytanie: Trzeba odkręcić tą pompę żeby zlać olej? Nie ma korka spustowego? Wyżej jest jakiś korek żeby nalać ten olej? Jakim momentem dokręcić później tą pompkę oraz czy trzeba wymieniać uszczelkę? Jak to robiłeś u siebie?
  4. Cześć wymieniam dzisiaj olej w środkowym mechanizmie różnicowym ( torsen) przy skrzyni i tam trzeba odkręcić tą pompę żeby zlać olej, rozumiem że wyżej jest jakiś korek żeby nalać ten olej? Jakim momentem dokręcić później tą pompkę oraz czy trzeba wymieniać uszczelkę? Jak to robiłeś u siebie?
  5. To jest bardzo ważne info, dzieki gdzie ten TSB można przeczytać? Masz może dostęp ?
  6. Podobno poprzedni właściciel zmieniał 10 tys km temu ale czy to nie objawiało by się również przy prostych kołach? Może w torsenie ?
  7. Gdy ruszam z kołami na wprost nic się nie dzieje natomiast gdy startuje z kołami skręconymi to słychać jakby dudnienie, odrobinkę szarpanie. Niby przeguby mechanik sprawdzał, zbieżność, geometria ustawione. Podniosłem auto i jak tył (jedno koło) jest w górze to koło można obracać, natomiast z przodu jakby był na biegu - skrzynia w P, może tak powinno być? Problemem jest dudnienie jakby z tyłu podczas ruszania ze skręconymi kołami. Byłem u dwóch mechaników w Zielonej Górze z tym tematem, niby dobrych ale pojęcia nie mają co to. 20241112_193019.mp4 20241112_191710.mp4 20241112_182850.mp4 20241112_193714_1.mp4 20241112_181439.mp4 20241112_193714_2.mp4 20241112_181445.mp4
  8. dan4tech

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Windows 10 + winrar @Muskel1 dzięki Ci wielkie za to co robisz, całe forum na Tobie wisi
  9. dan4tech

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Rozpakowałem paczkę programem 7 zip i wygląda że poszło, następnie robię pacza programem MIB 3.6, zaglądam jednak do katalogu patches w MIB i jest w zasadzie pusty, gdzie znaleźć pacha do MHI2Q_ER_AUG22_P5092_MU1329
  10. dan4tech

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Zacząłem aktualizacje paczką ściągniętą z mega którą udostępnił kolega Muskel i na starcie taki błąd:
  11. dan4tech

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Edit: znalazłem w czerwonym menu Gdzie widać jaką mam wersję SW MMI (5F)?@Muskel1 mi pisał jaką mam ale chciałbym to zobaczyć żeby widzieć ns przyszłość i d*py nie zawracać. W zrzucie z vcdsa który dodawałem czy może tu na zdjęciu to widać ?
  12. Instrukcja jest w temacie z mapami ?
  13. Windows 10, 7zip ale to pojawiło się zanim wgrałem najnowsze mapki. Jestem w trasie przejechałem 60km i znowu ten pisk, może zrobić wyzerowanie instalacji sterowników lub zrobić tego pacza na p5092. Mam kompa i vcds przy sobie tylko mógłbyś mnie naprowadzić odrobinę ?
  14. Wygląda że jest już 5152, tylko link do pobrania nie działa... Jak będzie kiedyś działał to będę mógł od razu instalować tą wersję czy jeszcze jakieś po drodze? MHI2Q_ER_AUG22_P5152 - Audi MMI Navigation plus firmware MIB-HELPER.COM Check VAG Infotainment System details
×
×
  • Dodaj nową pozycję...