Jump to content

Cama3l

Pasjonat
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About Cama3l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Cama3l's Achievements

0

Reputation

  1. Witam Od 2-3 tygodni mam problem z odpalaniem Audi na zimnym silniku. Samochód po drobnych modyfikacjach: wtryski, turbo, program itd, z instalacja LPG. Po modyfikacjach nie wykazywal zadnych problemow z odpalaniem, do czasu. Około 2 tygodni temu wymieniony zostal filtr paliwa na zamiennik (poprzedni oryginal zakonczyl swoj zywot) i pompa paliwa Pierburga od 3.0. Problemy nadal sie nie pojawialy do czasu kolejnej wymiany jaką byla wymiana wtryskow od gazu na wieksze i sterownika. Od tego czasu gdy samochod jest zimny odpala za 3-4 razem. Rozrusznik caly czas kreci, akumulator tez w porzadku. Gazownik przy wymianie sterownika i strojeniu potwierdzil ze nie ingerowal w uklad zaplonowy. Robione tez byly logi, ktore wykazaly ze samochod nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa jaka ma zadana i nic wiecej. Nasuwa sie moje pytanie co moze byc tego przyczyna? Tandetny zamiennik (ktory i tak bedzie wymieniany w niedlugim czasie przez wczesniejszy brak dostepnosci z ASO i w/w problem z niedostatkiem paliwa) czy jednak cos innego? Dodam ze gdy samochod jest cieply odpala od strzala..
  2. Time Left: 19 days and 9 hours

    • Kupię
    • Używany

    Kupię błotnik Lewy przód do a4b6, LX7Z, sedan, w ocynku, niemalowany

    NO VALUE SPECIFIED

  3. Kupię błotnik przedni Lewy a4b6 LX7Z Zobacz ogłoszenie Kupię błotnik Lewy przód do a4b6, LX7Z, sedan, w ocynku, niemalowany Użytkownik Cama3l Data 06.09.2021 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  4. Ostatnio byłem przejazdem komisie samochodowym za innym samochodem i zauważyłem a4b6 z felgami których jeszcze nigdy nie widziałem. Czy ktoś wie co to za felgi ?
  5. Logi dziś były zrobione przez mechanika (nie mam ich do wglądu aktualnie), okazało się że problem leży po stronie sztangi. Na logach wyszło przeładowanie do 1.8 bara, po odcięciu zaworu przez samo odlaczenie kostki wyszło 0.8 bara. Problem powstal ze strony firmy ktora regenerowala turbine.
  6. Na dniach bedzie wyjasnione, samemu przez prace nie mialem czasu tego ogarnac w tym tygodniu i jutro/pojutrze prowadze do mechanika i beda zrobione kolejne logi wiec dam znac.
  7. Wznawiam temat, zrobione dziś były logi po kilku dniowym postoju Audi w garażu a wcześniej po bezproblemowej jeździe, problem znów powrócił tj. Audi jedzie ale na niskim zakresie obrotów i tylko przez jakiś czas. Gdy rozpędza się powyżej 90-100km/h turbo przestaje pompować. Logi robione na OBD Eleven Pro pokazywały najpierw przeładowania turbo, które dochodziły nawet do 1.7 bara, po czym przy następnym niedoładowanie na 0.1 bara. Moje przypuszczenia padły znów na N75, czy może być jednak coś innego?
  8. Zawor dzisiaj wymieniony na nowy z ASO, stary nie wykazywal tego aby byl nieszczelny sprawdzajac go recznie, nie mniej po wymianie na nowy Audi nie traci mocy i chodzi jak powinno. Dzięki.
  9. Witam mam problem z turbo w mojej B6, 1.8T BFB. Mianowicie 2 tygodnie temu turbo "kończyło" swoj zywot i zostalo oddane na regeneracje kompletna (jak sie okazalo peknieta byla rowniez mufa - mechanik stwierdzil, ze od gazu ktory mogl byc zle ustawiony). Zregenerowane turbo zamontowane tydzien temu nie przynioslo efektow, a raczej kolejne problemy - szarpanie na wolnych obrotach i nierowna praca. Problem byl zdiagnozowany i wymienilem swiece, cewki oraz zawor odpowietrzajacy skrzynie korbowa. Silnik zaczal chodzic tak jak powinien ale pojawily sie kolejne z samym turbo. Samochod przyspiesza dynamicznie ale tylko w pewnym zakresie niskich obrotow, majac wrazenie jakby turbo nie pompowalo tyle co powinno. Przed regeneracja turbo zachowywalo sie lepiej, teraz na zregenerowanym powyzej 100km/h ma sie wrazenie jakby tego turbo nie bylo, a silnik byl raczej wolnossakiem. Moje kolejne przypuszczenia to przeplywka, dv lub n75. Dodam jeszcze, ze po wymianie turbo aby zdiagnozowac dlaczego nierowno pracowal pokazaly sie 2 bledy zwiazane z samym turbo: 16618 - Regulacja cisnienia doladowania, osiagniety koniec zakresu regulacji 17705 - Spadek cisnienia pomiedzy zaworem turbosprezarki i przepustnica Czy ktos mial podobny problem lub moze nakierowac co moze byc tego przyczyna?
×
×
  • Create New...