Skocz do zawartości

malwina287

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O malwina287

Informacje

  • Imię
    Natalia
  • Miasto
    Banino

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CTGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć dzięki za odpowiedź, nie możliwości wstawienia auto-scanu z vcds ale sprawdzone po raz 3 Mam uszchodzony sterownik i jest kiepsko z zakupem końcówka numeru B , ale pytanie mam czy jak już kupię ten za 650zl mechanik będzie wstanie zdjąć ochronę komponentu z Vcds czy tylko ASO???
  2. Cześć Mam ten sam problem do wymiany sterownik i również ochrona komponentu czy po wymianie tylko Aso odblokuj ochronę czy na Vcds mechanik jest w stanie to ogarnąć? Auto A4 b8 2008 2.0 Proszę o podpowiedz?
  3. Nikt nic nie jest w stananie pomóc? 🤔
  4. Cześć Sorry ale jeśli podpinam się z tematem w nieodpowiednim miejscu ale przeczytane wszystko i nikt nie miał takiego problemu, podobny ale nie to co u Mnie. Mam 3 błędy poduszek (poniżej zdjęcie) mechanik mówi że moduł do wymiany lub reset crasxh data, ale coś mi nie pasuje z błędem rezystancji , więc sprawdzone kostki poduszek-wszytko ok- drugi mechanik że reset crasxh nie pomoże, moduł raczej spalony- kupić używkę ale nie wie czy się da zakodować. dodatkowo nowy akumulator bo ten jest niedoładowany. Akumulator byl nowy..mam 3 lata ... nie był zakodowany wszystko było ok -do momentu wyjazdu i odpinaniu minusowej klemy któregoś razu wyjazd na 4 miesiące, akumulator nie odpięty i padł..ładowany i normalnie na nim jeżdżę z tym że na mmi nieraz było 10%raz 30% czasami 100 ale głównie max 50% Druga sprawa nie mam sygnału zajętości pasa i kierowcy i pasażera ani kontrolki na desce, jeszcze jakiś czas po błędzie airbag ten komunikat był później cisza. Sterownik poduszek mógł się przepalić od akumulatora po wjechaniu w dziurę? pod siedzeniami sprawdzone kostki i jest ok ( mata zajętości siedzeń, klamra pasa? ) nie wyświetla żadnego błędu na komp. Gdzie sprawdzić jeszcze dlaczego to nie ma ani sygnału ani kontrolki? Pomijając już ten procent naładowania aku bo to zależy ile przejadę tyle mi naładuje , ale jest ktoś w stanie powiedzieć czy bez wkręcania Sterownika airbag można sprawdzić czy to w nim jest problem w akumulatorze czy może gdzieś indziej? Vcds pokaże to skrupulatniej?
  5. ...
  6. @laszlo261 Cześć udało Ci się rozwiązać problem? Mam ten sam blad
  7. @Diego1121 @Szalony.Janek.PiratCześć poradziliście sobie mam podobny problem blad air bag i wskazuje na sterownik ale gdzieś jest jakies zle napięcie błąd u100200 Ktoś coś naprawił? Wie? Coś?
  8. Nie działa po obydwu stronach. Mata grzewcza i mata/czujnik zajęcia fotela to to samo? Tzn czy są zintegrowane czy to dwa oobne komponenty?
  9. Masz rację lepiej nie podpinać miernika do poduchy. Luty są całe, nie ma przerwy. Pas od strony kierowcy(zdjęcie poniżej) wygląda na nienaruszony, nie widzę by ktoś tam coś grzebał tak samo od strony pasażera. Przed odpieciem akumulatora i zabraniem się za ściąganie plastików coś mnie tknęło by sprawdzić czy komunikat nie zapiętych pasów się wyświetla i okazało się że jest jego brak, ani sygnału, ani kontrolki na desce, zabrałam nawet pasażera na przejazd i też jest cisza ?wcześniej nie dało się nie zapiąć pasa bo tak "pikało"! Stąd teraz moje jeszcze pytanie co jest za to odpowiedzialne? Jak to sprawdzić/ wykluczyć czy czasem to nie powoduje błędu poduszki?? ? ?
  10. Tak kierownica jest cała z poduszka wymieniona od nowszego modelu, bo nawet kostka nie pasuje do multifunkcji, ale poducha jest na 100%, a czy sprawna? podłącze Multimeter i sprawdzę. Jeszcze rozbiorę słupek pasa i sprawdzę czy tam nie ma opornika! Bo jeśli wywaliło poduchę to pewnie i pas ale napinacza nie widzę, może nie być? Co do zimnego luta to masz na myśli w którym miejscu? Przy kierownicy co było kombinowane , czy w sterowniku? Jeśli w kierownicy to jeden kabel odlamal mi się od konektorka zaraz po zdjęciu i dałam nowy (to właśnie wtedy znalazłam opornik) od strony pasażera nie wydaje mi się by było coś grzebane. Dodam że od czasu kupna nie działa ogrzewanie fotela kierowcy, to co widziałam nie ma w ogóle wpiętej zielonej wtyczki która za to odpowiada i dziwnym cudem rozplyneła się w powietrzu, także zanim pojadę do jakiegoś magika zabiorę się za fotel i sprawdzę całe okablowanie w oparciu również jest poduszka (powinna być ??‍♀️)trochę zimno w garazu ale ciekawość silniejsza. Jeszcze raz podpowiedzcie gdzie sprawdzić luty?
  11. To fest,zrobiłam Audi trochę km i nie jedno państwo widziało, ale już nie żyje w niewiedzy i muszę to naprawić, mam już po przeglądzie, a chce na niego podjechać najlepiej bez tej kontrolki. Wracając do tematu, błąd mi wskazuję na sterownik i drugi za wysoką oporność czyli że co? Sterownik złapał po wjechaniu w dziurę crasch? ? Trzeba go zakodować? Ale ta oporność to jakby gdzieś przerwany obwód? VCDS pokaże coś więcej? Jakieś sugestie? ?
  12. Niestety nie mam VCDSA. Pomijając ten fakt zozebralam poduszkę kierownicy by sprawdzić kostkę, która jest prawidłowo wpięta, ale... Kabel od wtyczki do poduszki był kombinowany, rozkleiłam go może coś tam coś przerwane iii? ukazał mi się wlutowany opornik ? teraz powiedzcie mi czy to może być przyczyną tego błędu? Czy opornik mógł się uszkodzić, skoro przez tyle lat jezdzilam i nie było błędu? Inne kable podłączone do poduszki, czy mimo to przez ten opornik w trakcie zderzenia poduszka nie wystrzeli?
  13. Niestety nie mam VCDSA. Pomijając ten fakt zozebralam poduszkę kierownicy by sprawdzić kostkę, która jest prawidłowo wpięta, ale... Kabel od wtyczki do poduszki był kombinowany, rozkleiłam go może coś tam coś przerwane iii? ukazał mi się wlutowany opornik ? teraz powiedzcie mi czy to może być przyczyną tego błędu? Czy opornik mógł się uszkodzić, skoro przez tyle lat jezdzilam i nie było błędu? Inne kable podłączone do poduszki, czy mimo to przez ten opornik w trakcie zderzenia poduszka nie wystrzeli?
  14. Hey Nie mam VCDSA innym programem sprawdzam ,wstawiam zdjęcie histori , doszedł mi jeszce jeden błąd po grzebaniu U110100 Component Protection Active, czyli 3 airbag? Sprawdzę jeszcze ta kostkę poduszki w kierownicy, ale 2lata banglala i nagle by się wypięła? Zaraz Sprawdzę.. Zastanawia mnie błąd U110200 supply Voltage-Voltage too High, wysokie napięcie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...