Skocz do zawartości

FabianB

Pasjonat
  • Postów

    276
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O FabianB

Informacje

  • Imię
    Fabian
  • Miasto
    Małopolskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak szukam i cenowo rozsądnie BOSH widzę - jak uważacie będzie dobry?
  2. Gdzie zlokalizowany jest ten czujnik w okolicach filtra oleju dobrze pisze? Wtyczka znajduję się chyba pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego tak? Mam go do wymiany jakiej firmy założyć, jeśli by ktoś znał numery OE było by miło.
  3. Wziąłem Sachs znalazłem dobrą cenę troszkę tańsze od Blistein a nie wiele drożej jak TRW to dopłaciłem Natomiast taką dali instrukcje z obrazkami o co chodzi z tymi obrazkami od 3 i jakiś olej? Przecież one są gotowe zalane do montażu?
  4. Co sądzicie o MEYLE/Optimal/TRW z tych 3 troszkę tańsze bo widzę drogi interes 500zł nie moje, a potrzebuje zwykły goły bo osłony mam dobre Chyba że ktoś ma jakieś dobre źródło z dobrymi cenami
  5. Jakie amortyzatory tył polecacie? Sachs czy KYB? I jakie amorki będą do mojego zawieszenia pasować WAUZZZ8EX5A578946
  6. Już ogarnięte jeszcze jakbym cię mógł zapytać o numery amortyzatorów tylnych też je wymienię bo zauważyłem że już się wylewają i słabo odbijają..
  7. WAUZZZ8EX5A578946 I tak żebyście mnie źle nie zrozumieli koszt to jest 1500 zł wraz ze 2 nowymi sprężynami, gumy + robota.. Natomiast jak bym zainwestował w dobry ściągacz sprężyn np. taki talerzowy nie dało by radę zrobić bez żadnego demontażu zawieszenia podejdzie tam? Może i samemu pod wiatą bym ogarnął (kanału nie mam). Jeśli nie trzeba rozpinać zawieszenia i opuszczać wózek. Później ustawiać geometrie, zbieżność i tak dalej - to wtedy już wole oddać jak mam sam z tym walczyć. Ale tu mam film z B8 jak gość robi bez rozpinania czegokolwiek - takie coś to tak. Na to bym poszedł bo dobry ściągacz kupić wyjdzie mnie i tak taniej z częściami jak oni sobie policzą. Natomiast amory na przeglądzie miały jakieś 50/60% może od razu bym nowe zarzucił tylko jaka firma?..
  8. Witam, jak w temacie trzaskało mi coś na dołach okazało się że pękła u góry sprężyna i wpadła tak, że się obijała tam skąd te dźwięki były. Oderwało 1,5 zwoja wyciągnąłem i jest cisza. Siedzą sprężyny na swoim miejscu sprawdzone lecz z drugiej strony też kawałek uszczerbany u góry i od dołu jakieś parę cm oderwane. Generalnie w połowie nie są złamane tylko krańce się połamały już.. Można tak jeździć czy robić to? Bo trochę z tym zabawy jest słyszałem, a samemu nie mam warunków i koszta jakieś 1,5tys na warsztacie jak pytałem już. Co myślicie? Auto siedzi równo nie widać na oko różnicy żadnej, ani innych niepokojących rzeczy. Generalnie nie wiedział bym o tym dopóki nie te dźwięki się pojawiły z jednej strony na dołach jak pękło. Tym bardziej że to u góry się stało i nie widać tego od razu na 1 rzut oka. Miał ktoś tak i jeździł - temat pewnie znany i przerabiany hmm? Pozdrawiam
  9. Witam jak na zdjęciu w podszyciu tapicerki od strony wewnętrznej klapy są takie 2 małe odbojniki. Jak się to natomiast reguluje, żeby ta klapa tak nie dobijała? Te wypustki nacięte są na śrubokręt krzyżak, ale kręcę tym w lewo czy prawo i różnicy nie widzę może mam to popsute już? Jak to wciskam opór podobny jest na jednym i drugim odbojniku..
  10. Daj znać jak w praktyce, temat zostanie dla potomnych
  11. Czekam na informacje zwrotną. Ale fakt pięknie leżą i są dopasowane co widać na zdjęciu
  12. Witajcie jak się ustawiało na wyświetlaczu fis datownik wyświetlanie godziny dnia miesiąca i roku? Obecnie pokazuje mi tylko samą godzinę. Wiem że robiło się to z panelu przycisków manualnych podpowie ktoś?
  13. A olej liqui moly 5W40 jeździł ktoś na nim?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...