Skocz do zawartości

FabianB

Pasjonat
  • Postów

    268
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O FabianB

Informacje

  • Imię
    Fabian
  • Miasto
    Małopolskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. WAUZZZ8EX5A578946 I tak żebyście mnie źle nie zrozumieli koszt to jest 1500 zł wraz ze 2 nowymi sprężynami, gumy + robota.. Natomiast jak bym zainwestował w dobry ściągacz sprężyn np. taki talerzowy nie dało by radę zrobić bez żadnego demontażu zawieszenia podejdzie tam? Może i samemu pod wiatą bym ogarnął (kanału nie mam). Jeśli nie trzeba rozpinać zawieszenia i opuszczać wózek. Później ustawiać geometrie, zbieżność i tak dalej - to wtedy już wole oddać jak mam sam z tym walczyć. Ale tu mam film z B8 jak gość robi bez rozpinania czegokolwiek - takie coś to tak. Na to bym poszedł bo dobry ściągacz kupić wyjdzie mnie i tak taniej z częściami jak oni sobie policzą. Natomiast amory na przeglądzie miały jakieś 50/60% może od razu bym nowe zarzucił tylko jaka firma?..
  2. Witam, jak w temacie trzaskało mi coś na dołach okazało się że pękła u góry sprężyna i wpadła tak, że się obijała tam skąd te dźwięki były. Oderwało 1,5 zwoja wyciągnąłem i jest cisza. Siedzą sprężyny na swoim miejscu sprawdzone lecz z drugiej strony też kawałek uszczerbany u góry i od dołu jakieś parę cm oderwane. Generalnie w połowie nie są złamane tylko krańce się połamały już.. Można tak jeździć czy robić to? Bo trochę z tym zabawy jest słyszałem, a samemu nie mam warunków i koszta jakieś 1,5tys na warsztacie jak pytałem już. Co myślicie? Auto siedzi równo nie widać na oko różnicy żadnej, ani innych niepokojących rzeczy. Generalnie nie wiedział bym o tym dopóki nie te dźwięki się pojawiły z jednej strony na dołach jak pękło. Tym bardziej że to u góry się stało i nie widać tego od razu na 1 rzut oka. Miał ktoś tak i jeździł - temat pewnie znany i przerabiany hmm? Pozdrawiam
  3. Witam jak na zdjęciu w podszyciu tapicerki od strony wewnętrznej klapy są takie 2 małe odbojniki. Jak się to natomiast reguluje, żeby ta klapa tak nie dobijała? Te wypustki nacięte są na śrubokręt krzyżak, ale kręcę tym w lewo czy prawo i różnicy nie widzę może mam to popsute już? Jak to wciskam opór podobny jest na jednym i drugim odbojniku..
  4. Daj znać jak w praktyce, temat zostanie dla potomnych
  5. Czekam na informacje zwrotną. Ale fakt pięknie leżą i są dopasowane co widać na zdjęciu
  6. Witajcie jak się ustawiało na wyświetlaczu fis datownik wyświetlanie godziny dnia miesiąca i roku? Obecnie pokazuje mi tylko samą godzinę. Wiem że robiło się to z panelu przycisków manualnych podpowie ktoś?
  7. A olej liqui moly 5W40 jeździł ktoś na nim?
  8. Cześć szukam tych wkrętów do tej pokrywki jeden mi gdzieś wypadł i mam 2 idzie to dokupić? Jaki numer katalogowy ma ten wkręt orientuje się ktoś?
  9. Hej jednorazowo miałem już w tym sezonie taki numer że klima tak jakby przestała działać dając na 16/LO - AUTO w klimatroniku itp. dmuchało mocniej wentylatory ale tylko zwykłym nawiewem. Klikałem w czasie jazdy Off/Econom ale to nic nie pomogło próbując ją Off/On. Wróciłem do domu zauważyłem że spod silnika wylało się bardzo dużo wody, kapało prawie ciurkiem jakiś czas, po ponownej jeździe wróciło wszystko do normy i mrozi jak należy, zeszły rok i 2 poprzednie też bez problemów. Klimę używam cały rok, nie wyłączam ją w zimie, auto używam codziennie. Układ jest na pewno szczelny był sprawdzany. Co to mogło być jakiś czujnik nie zadziałał? Jeżdżę do tej pory już około 1,5tyg i nie ma problemu. Spotkał się ktoś z tym? Jak mi raz padł 4 lata temu czujnik klimy, to świeciła się ciągle dioda Econom i nie szło jej załączyć z powrotem klimatyzacji lecz tutaj nic takiego nie było.
  10. Odpływy na podszybiu drożne, walczyłem z tym pół roku temu, bo miałem wodę na dywaniku pasażera na przodzie. I nie występuje to akurat po deszczu. Czemu miałby się zapowietrzyć, nie zaobserwowałem żadnych problemów z układem chłodzenia, od ostatniego posta co tu pisałem - problem wystąpił może jeszcze raz i na razie jest cicho, aczkolwiek jest to dziwne dlatego zapytałem.
  11. Cześć, po jeździe nieraz i zgaszeniu samochodu coś chlapie dosłownie wydobywa taki dźwięk spod maski. Myślałem że to paliwo w baku lecz wykluczam już, ewidentnie dźwięki pochodzą spod maski jakieś chlapanie oraz takie przelewanie się. Coś się mogło zapowietrzyć jakiś układ czy co to może być? Stało się to nie dawno i wcześniej było cicho. Aha i mam tak ale nie zawsze nie za każdym razem...
  12. Potrzebuje namiary na taką sprężynkę, gdzie ją mogę kupić?
  13. Witam, przymierzam się do wymiany kompletnie całego tłumika z wszystkimi śrubami, obejmami, uchwytami, łącznikami i elementami mocującymi takie jak gumy itp. Oraz rurę kolektorową wraz ze złączem elastycznym, tłumikiem środkowym oraz tylnym końcowym lewym i prawym. Czy dostanę jakiś schemat numerów katalogowych pod moją wersję bo muszę podzwonić popytać po firmach o dostępność tych elementów oraz rozpatrzyć się cenowo za tymi tłumikami śrubami, obejmami itp. Przymierzam się do zakupu całego zestawu tłumika firmy IMASAF. Dobrze zrobię, jakościowo w miarę wytrzyma? Chyba że coś innego mi polecicie w tej cenie. Chciałbym dobrać wszystko od jednego producenta razem bo później są problemy z kątami, odchyleniami, a co najważniejsze średnicami łączeń tych tłumików. Aha i ścianka tych lepszych producentów tłumików bodajże jest troszkę grubsza niż tych tańszych zmienników. IMASAF ma chyba grubość blachy ścianki 1,5mm a nie 1,2mm? Bo wagowo nawet te elementy tłumika z tego co patrzyłem ich parametry są cięższe niż załóżmy POLMO. Ewentualnie jeszcze w tej cenie podobnej to jest VEGAZ albo Walker/Bosal - MTS troszkę tańszy.
  14. Ja też zalałem już 98 i żadnej różnicy nie widzę w mocy i spalaniu. Za to już widzę różnicę przy moim tankowaniu na którym bylem już około 20 zł do tyłu porównując z paliwem 95..
  15. Nie znam producentów jaki dany konkretnie od którego wiadomo jest wiele. Natomiast parametry lepkości itp. mają różne adekwatnie jak do standardowych, chodzi mi natomiast o tą właściwość co z nazwy definicja mówi: "Oleje ceramiczne to innowacyjne smary silnikowe, które w swoim składzie mają nano-cząsteczki ceramiczne. Te cząsteczki działają jako dodatek, który zwiększa trwałość i wydajność oleju, tworząc wyjątkowo odporną warstwę ochronną na powierzchniach tarcia w silniku." I jestem tego ciekawy czy to kolejny kit czy hit Aha i wymiana tego oleju może się odbywać co 15K KM, tak słyszałem zapraszam do dyskusji bo sam jestem tego ciekawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...