Skocz do zawartości

OrionMeister

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O OrionMeister

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia OrionMeister

0

Reputacja

  1. Tak jest, problem dalej występował
  2. Cześć! Pacjent A4 B5 1.8T 150km Z rana samochód odpalił normalnie, po wyjechaniu z garażu silnik zaczął nierówno pracować - jeden cylinder nie hulał. Podpiąłem skaner, pokazało problem z zapłonem na 3 cylindrze. Zacząłem od świec. Ta na 3 cylku była czarna i miała na sobie olej. Reszta świec również miała trochę oleju na ceramice i na stronie od cylindra, ale nie było z nimi żadnego problemu, tego oleju były nieznaczne ilości. Gniazda w miarę możliwości wyczyściłem z tego oleju, cewki również i po zmontowaniu wszystkiego odpaliłem, ruszył po dosłownie połowie obrotu rozrusznika, jak nigdy, zawróciłem się w garażu do wyjazdu i znowu to samo, dodatkowo jakby ubyło mu mocy co odczułem przy wyjeździe pod górkę, bo miał z tym problem. Powrót do garażu i sprawdziłem cewki. Wszystkie dawały iskrę na świece. Tu rodzi się pytanie, czego szukać dalej? Wypalone gniazdo? Moduł wzmocnienia zapłonu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...