OrionMeister
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O OrionMeister
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia OrionMeister
0
Reputacja
-
Tak jest, problem dalej występował
-
OrionMeister obserwuje zawartość Nie pali jeden cylinder i Nowicjusz - wątek powitalny
-
Siemanko wszystkim pasjonatom!
-
Cześć! Pacjent A4 B5 1.8T 150km Z rana samochód odpalił normalnie, po wyjechaniu z garażu silnik zaczął nierówno pracować - jeden cylinder nie hulał. Podpiąłem skaner, pokazało problem z zapłonem na 3 cylindrze. Zacząłem od świec. Ta na 3 cylku była czarna i miała na sobie olej. Reszta świec również miała trochę oleju na ceramice i na stronie od cylindra, ale nie było z nimi żadnego problemu, tego oleju były nieznaczne ilości. Gniazda w miarę możliwości wyczyściłem z tego oleju, cewki również i po zmontowaniu wszystkiego odpaliłem, ruszył po dosłownie połowie obrotu rozrusznika, jak nigdy, zawróciłem się w garażu do wyjazdu i znowu to samo, dodatkowo jakby ubyło mu mocy co odczułem przy wyjeździe pod górkę, bo miał z tym problem. Powrót do garażu i sprawdziłem cewki. Wszystkie dawały iskrę na świece. Tu rodzi się pytanie, czego szukać dalej? Wypalone gniazdo? Moduł wzmocnienia zapłonu?