Skocz do zawartości

tomi14101

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomi14101

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Alflen

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomi14101

0

Reputacja

  1. U mnie temat rozwiązany, sam jestem sobie winny? okazalo się to co przewidywałem, czyli wtryski były zbyt mocno skręcone, czyli innymi słowy mówiąc brak wiedzy = koszta, w tym przypadku 300€ za regenerowane wtryski, koszt niewygórowany ponieważ oddalem swoje w rozliczeniu. Panowie z Gladbeck rozwiązali sprawę w 20 minut, podłączyli pod maszynę, zadali ciśnienie i zero reakcji. Dodatkowo w jednym kulał już elektromagnes. Wrocilem z 4 regenerowanymi wtryskami, po kodowaniu i odpowietrzeniu auto odpaliłem praktycznie za drugim obrotem silnika … Można powiedzieć ze od strzała. wszystko chodzi jak należy, Mimo wszystko dzieki za wszystkie podpowiedzi ??
  2. Dobra kumam, cieszył bym się jakby tak było ? z tym ze robiłem tak ze jak pierwszy rozebrałem to robiłem zdjęcia, a jak zaczynałem składać to rozebrałem jeszcze drugi delikatnie tak żeby upewnić się jak on tam sobie w środku wyglada.. I heja .. Ale oczywiście mogłem coś źle zrobić.. nie jestem serwisantam ? tylko ze starałem ze je wszystkie pod ropą złożyć żeby nie były suche w środku, ten silowniczek tez zalany był ropą.. Kurde zgłupiałem… Ale trzeba jakoś temat rozwiązać ? dziekuje Ci bardzo Kolego za podpowiedzi !! wiec, tak wtrysków nie pomyliłem, druga sprawa jak zacząłem kręcić z podłączonymi rurkami do przelewów to chwile nic nie było a potem dość szybko wszystkie cztery zaczęły przelewać. Niem wiem do jakiej tu teraz prędkości porównać ale moim zdaniem przy obrotach silnika kręconego przez rozrusznik dość szybko przelatuje… Tak patrzę teraz normalne testy przelewowe ze sprawnym układem na YT to w porównaniu do nich to u mnie leci z 4 razy szybciej … Tylko nasuwa mi się pytanie, czy to normalne podczas kręcenia rozrusznikiem przy nie oddalonym silniku ? Czy faktycznie mam zacięte wszystkie 4 wtryski. Dodam tylko ze skręcałem je bez użycia klucza dynamometrycznego.. ? moglem je dokręcić za mocno ? Lub za słabo i przez to są zacięte ?
  3. Ok kumam ! ? tak zrobię. jezeli będzie szło w przelew wszystko to znaczy ze wtryski zawieszone ?
  4. Tak właśnie myslalem… No ale mimo wszystko sprawdzę je. a coś z tym ciśnieniem mógłbyś mi jeszcze podpowiedzieć? z tego co rozumiem to powinno być około 26bar na listwie, a są tylko 3 bary. Tylko to wartości mierzone tylko przy kręceniu rozrusznikiem .. Jak auto odpalone te wartości się wtedy zwiększają ?
  5. Wiem właśnie, do 15:30 jestem w pracy, jak wrócę to od razu porównam wartości zapisane po kolei z wtryskami. Tylko zastanawia mnie to czy w przypadku gdybym pomylił wtryski to sterownik nie pozwoli wtedy na odpalenie silnika ?
  6. Ja tez się męczę z odpaleniem auta po czyszczeniu wtrysków… Naoglądałem się na YT jak to sprawnie idzie i wziąłem się za rozbieranie wtrysków. Poszło bez przeszkód, rozebrałem każdy po kolei i wymyłem w myjce ultradźwiękowej. Syfu było co nie miara.. Ale problem w tym ze nie mogę odpalić auta, już drugi dzień się mecze.. Zrobilem ogromny błąd ze nie włączyłem odpowietrzania VCDSem, zacząłem od razu kręcić rozrusznikiem. Potem dopiero znalazłem jak można odpowietrzyć układ VCDSem. Po kilkukrotnych próbach odpowietrzania kompem i poluźnienia nakrętek na wtryskach przestało mi lecieć powietrze z paliwem, leci już same paliwo ale auto dalej nie odpala.. nie mam nigdzie opiłków leci czyste paliwo, ale mimo wszystko ciśnienie rzeczywiste różni się ogromnie od zadanego .. Zadane jest około 265000 hPa, a ja mam Max. 30000 hPa przy kręceniu rozrusznikiem, jak przestane kręcić to spada do 10000. Błąd zbyt niskiego ciśnienia wyskoczył tylko dwa razy, już nie wraca … Nie wiem już co mam myślec.. pompe zatarlem ? Tak sobie pomyślałem ze mogłem wtryski pomylić kolejnością … Będzie to miało wpływ na odpalenie silnika ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...