Skocz do zawartości

pz87

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

1 obserwujący

O pz87

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po winie mam jak we wczesniejszych postach J1N - 75AH / 420A AGM Sek w tym że takich parametrów nie znajduje poza oryginalnym VW. Widze że Raqu miał ten sam problem no i po numerze części znajduje choćby ten z varty ale on ma już 80Ah i wiekszy prąd startu
  2. Wg komputera 75Ah, Noe wyciągałem go fizycznie
  3. Dzięki, tak przypuszczałem. Co do vcds rozumiem. z tego co przeszukałem internet to chyba najsensowniejszym wyborem jest to co kolega @raqu43, bo faktycznie nie ma aku nie ori o parametrach takich samych paramterach. Jak to jest jakbym wziął aku o pojemnosci np 90-105Ah? - ma to wogóle sens?
  4. Hej, podepnę się jeszcze raz pod temat. jakoś od początku grudnia po dłuższym postoju przed odpaleniem zaczął mi sie pojawiać komunikat o niskim stanie naładowania instalacji pokładowej i fakcie ze będzie sie ładował w trakcie jazdy. Pierwotnie liczyłem ze faktycznie tylko sie doładuje (stał pare dni przy chorobie a były mrozy). Dodam ze auto pali normalnie (tylko raz miałem wrażenie ze coś się lekko męczy wtedy też pojawiła mi się ikonka akumulatora na VC). W zasadzie wystarczy przejechać pare kilometrów i przy ponownym odpaleniu komunikat się nie pojawia, po czym po jakimś czasie 2-3 dni od rana znów to samo. Ładowałem nieco akumulator na prostowniku (niestety troche też zwykłym ładowaniem nie AGM), ale realnie wydłużyło to tylko okres z 2-3 dni do moze tygodnia. Ostatnio robiłem sporo małych tras, ale liczyłem ze w święta nadrobię 25-26.12 zrobiłem trase 700km autostradą i sprawdziłem na obd11 - naładowanie na 100%, ale użyteczna pojemność jedynie 41Ah (powrót 26.12 wieczorem), potem zrobione jedynie 27.12 - 30km, 28.12-postój, 29.12 - 10+10km i dziś 30.12 zgodnie z załączonym zdjęciem po wejściu do auta znów sygnał i sprawdzając na obd naładowanie 0%. Mój akumulator ma oznaczenie: 7P0915105A pytania: 1. czy to faktycznie jego koniec? 2. jeśli tak możecie polecić jakis dobry aku? 3. z tego co rozumiem na obd11 bez pro nie zakoduje nowego aku - czy możecie polecić dobry nie za miliony kabel + vcds (zakładam ze mi sie przyda i tak)
  5. Dzięki @MaTeo85
  6. Hej, podepnę się pod temat czy jesteście mi w stanie powiedzieć jaki ja mam akumulator?
  7. nie wierz temu co słyszysz w aucie w trakcie jazdy - ja też nie miałem pewności która strona. ale łatwo to zweryfikować trzeba tylko wejść pod auto i poruszać jedną lub drugą śrubą na podłużnicy i jeśli to ta sprawa to na pewno usłyszysz znajomy dźwięk.
  8. pz87

    Wymiana chłodnicy w A4 B9

    Hej nie wymieniłem. bo zimno cały czas a nie bardzo mam warunki. generlanie ja mam wyciek minimalny i to sobie bardzo powoli ucieka - zasadniczo nalałem płynu na full i zasadniczo nie widać ubytku -kontroluje co jakiś czas. Tamta ucieczka płynu co miałem to albo musiało gdzies przy którejś jeździe mocno zagrzać i wiecej uciekło albo było to spowodowane wlaniem dodatku od liquimoly do paliwo - do czyszczenia dpf - mozeliwe ze to tak dobrze wyczyściło że cześc płynu uciekła przez chłodnice EGR (tak przynajmniej wywnioskowałem czytając Internet). na szczęście sie uspokoiło (dodatku juz nie dodaje choć kupiłem 2) i narazie tak jeżdżę na wiosnę pewnie wymienię te chłodnice. Wiec moze bedziesz pierwszy i to ja podpytam o rady
  9. jest w instrukcji informacja: wg tego 2.0 tfsi jest rozrząd dożywotni choć nie wiem czy w to wierzyć:
  10. Tez w związku z wyciekiem musze wymienić chłodnicę a dokładnie tę małą dodatkową chłodnicę (błędnie przez niektórych nazywaną intercoolerem - z racji że w niektórych wersjach silnikowych faktycznie jest w tym miejscu intercooler). Nie mniej jednak chce to sam wymienić do czego trzeba ściągnąć zderzak i przy tym poodpinać radary. Oznaczenie chłodnicy: 8W0145804A Chciałem zapytać może ktoś już robił sam taka wymianę: 1. czy faktycznie po ściągnięciu i odpięciu radarów - trzeba je jakoś dodatkowo kalibrować ? - widziałem film na youtube (ale kalibracja mechaniczna czyli ustawianie w zderzaku - co wydaje się bez sensu skoro zderzak trafia w to samo miejsce)? - a koszt takiej wymiany u mechaników to rząd około 1300zł 2. czy warto kupować oryginalną chłodnicę? - ktoś jest w stanie powiedzieć kto jest producentem dla Audi tych chłodnic? oryginał na allegro 600zł , zamiennik SRline 350zł, Marret 450zł 3. jakieś złote rady?
  11. kolejny update po trasie 500km. Powiem szczerze wibracje podczas jazdy w zasadzie niewyczuwalne - tzn pojawiają się okresowo ale o znacznie mniejszym natężeniu. Dodam że świeżo co wymieniona półoś z prawej strony i koła letnie po wyważeniu na hunterze (plus przy wymianie półosi trochę trzeba było sie poszarpać z wahaczami moze i to cos pomogło). Ale przy okazji zdecydowanie bardziej uciążliwe zrobiło sie teraz drganie/podskakiwanie przy ruszaniu - dodam co jest ewidetnie wyczuwalne z prawej storny (przednie prawe koło) - ma sens by był to ten luz na flanszy choć pewności nie mam (generalnie przyśpieszanie idzie jak po maśle tylko te ruszanie z jedynki)- czy ktoś ma sugestie co moze powodować takie drgania? co ważne faktycznie są one raczej wyczuwalne na rozgrzanym silniku niż na zimnym (choć nie wydaje mi się by było to sprzegło skoro wyczuwalne jest ewidentnie tylko z jednej strony? Na zimnym silniku też da się wywołać ten efekt tzn. jesli od ruszenia jade tylko do przodu to problem pojawia się np po zjechaniu z trasy jak jest nagrzane wszystko. Ale wystraczy zę na zimnym silniku spróbuje kawałek cofnąc potem do przodu potem pokrece kieronicą lekko przód tył i już przy ruszaniu drży to koło? - jakieś sugestie?
  12. Dzięki, ale to nie to. Gasiłem silnik na autostradzie przy 140 i to nic nie zmienia. zostaje układ napędowy i zawieszenie. Dziś zmieniłem ponownie koła na letnie i odczucia nieco lepsze. Generalnie z mojej analizy wychodzi ze w tym momencie po przejechaniu ponad 20 tys km z tym problemem nie jest to sprawa jednego elementu a raczej składowa/ wypadkowa wielu niedociągnieć. postanowiłem że wymienię tuleje w wahaczach, gumy i stabilizatory w maju jeśli to nie pomoże zrobię pewnie tez skrzynię, jak to nie pomoże to sprzedam auto.
  13. Tak czytałem już te tematy ale na różnych etapach i w różnych momentach - trudno to usystematyzować. Z tego co kojarzę nikt przy szarpaniu przy ruszaniu nie mówił ze ma tylko z jednej strony objawy a takie występują u mnie - stad pomysł ze to może nie sprzęgło. dzieki,poszukam jeszcze może znajdę coś nowego
  14. Hej odgrzebuje - i jak rozwiązanie? co pomogło?
  15. U ciebie jak rozumiem problem wibracji pojawiał sie przy przyśpieszaniu ? nie przy ruszaniu czy normalnej jeździe - czyli powiedzmy typowe dla uszkodzenia wewnętrznego przegubu / lub jak w Twoim wypadku flanszy skrzyni od strony kierowcy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...