
FreeStylePL
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O FreeStylePL

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Biała Podlaska
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
8E0 907 279 N Temat rozwiązany, po wstawieniu czujnika 4E0955559E - błąd znikł i wszystko działa jak należy
-
FreeStylePL obserwuje zawartość Awaria rozrządu 2.0 BRD , Czujnik Deszczu/Światła i [BRD] Parametry DPF
-
Siemanko, Jako iż musiałem wymienić szybę w swoim Aucie, postanowiłem dołożyć czujnik deszczu i światła - Niestety chyba gdzieś popełniłem błąd : VCDS pokazuje błąd : 02071 - Lokalna magistrala Danych - Usterka w obwodzie elektrycznym. (Po wykodowaniu czujnika Deszczu/Światła błąd znika) Czujnik podpiąłem zgodnie z opisami: +12 z Bezpiecznika 17 Masa, ze śruby pod skrzynką bezpieczników Sygnałowy przewód - Pin 14 Szara Kostka MCE Sam czujnik wygląda na to, że otrzymuje zasilanie - co jakiś czas widać migające diody podczerwieni Numer Czujnika: 8K0955559 - posiadam dwa takie czujniki, i niestety na obu jest ten sam problem. Zamówiłem kolejny czujnik ( 4E0955559E) Co może być nie tak ? Gdzie popełniłem błąd
-
Oryginalny czujnik, wrzuciłem stary to po adaptacji spadło do 0 mbar
-
Cześć, Jestem po regeneraci DPF-a, Poskładałem auto i jak nowo narodzone, śmiga aż miło Tylko czy ten offset, nie jest przypadkiem za duży? (8 mbar ) Czujnik różnicy ciśnień nowy. LOG: 067+011+010: https://log.tunezilla.com/s/C88FpADF Teraz dało się normalnie zajrzeć do DPF-a bezpośrednio za turbiną A Takie wyniki dostałem z firmy, która robiła regenerację
-
Udało się wyjąć Wyszedł górą bez problemu - Po odkręceniu chłodnicy spalin, filtra paliwa i sondy lambda Wylot, tak jak widać wygląda nie najgorzej, ale wlot, tak jak udało mi się dojrzeć, bardzo zabity, Mam nadzieję, że regeneracja pomoże Dzięki!
-
Dzięki za pomoc DPF wyjdzie górą bez wyciągania turbo?
-
Podmieniłem czujnik, poprawy brak :/ Logi Dynamiczne: Stary czunik: https://log.tunezilla.com/s/DNqrdrZP Nowy Czunik: https://log.tunezilla.com/s/YDknpLEA Statycznie: Na Starym: 15-20 mbar Na nowym: 17 a 20 mbar Chyba DPF na stół i do regeneracji ?
-
277 tyś km po podmianie czujnika wrzucę info z logami
-
Czujnik zamówiony z używki, czekam aż przyjdzie Zrobiłem Logi: Statyczne: 001: https://log.tunezilla.com/s/UxYEmcxP 004: https://log.tunezilla.com/s/6QmIFjrW 013: https://log.tunezilla.com/s/JG486N3F 018: https://log.tunezilla.com/s/MMvCwwgm 023: https://log.tunezilla.com/s/boqYCMeh Dynamiczne: 001+004 : https://log.tunezilla.com/s/NbOXZBuc 003+011: https://log.tunezilla.com/s/QEnF9YDW 010:011: https://log.tunezilla.com/s/L4Wel6lJ 003+008+011: https://log.tunezilla.com/s/0BvzBs5d Wydech czyściutki Pozdrawiam
-
Witam Potrzbuję oceny parametrów DPF w moim BRD, Objawy: 1. Utrata mocy, auto wstaje około miedzy 2300-2500 obrotów, Turbo ładuje do okolo 2.5, i trzyma 2. Dziwny dzwięk podczas odjemowania nogi z gazu (podejrzeniem był wirnik na turbo, ale turbo wymienione i nadal to samo) 3. Zapach spalin w okolicach silnika Parametry: Na Postoju, Różnica Ciśnień (Tak to rozumiem): 12.0 - 13.1 mBar Zapełnienie DPF (Carbon Mass): 20.9 Wypala się co około 350-450 km, w zależności czy więcej po mieście, czy więcej na trasie. Pojderzewam, że ktoś przed sprzedażą mógł wyzerować DPF-a i temu pokazuje takie małe zapełnienie, ale czy tak jest to nie wiem Auto z 2007 roku. PS. nie mogę go wywalić, latam za granicę dość często i wolę nie ryzykować
-
U mnie, po 2 tyś od wymiany rozrządu strzeliła szpilka od napinacza (przy 70 km/h i 5 biegu). Poleciało wszystko, 16 zaworów, popychacze zaworowe połamało, prowadnice zaworowe wymienione by były w średnim stanie. W sumie wyszło około 4 tyś.
-
Dziś wyglądało to tak (po naładowaniu aku) 20211229_102549.mp4
-
Akumulator podłączony, zobaczymy rano jak będzie Ostatnio regenerowałem pompę tandemową. Założyłem zestaw uszczelek o numerze: 9191207. Czy ten zestaw jest okej ? Bo została mi jedna uszczelka, która nigdzie nie pasuje. Pompa 03G145209C
-
Aku niby nowe.. kupiony pod koniec sierpnia VARTA 74AH 750A Silver Dynamic, zmierzyłem teraz napięcie- 11.8 V