Skocz do zawartości

adam749

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam749

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adam749

0

Reputacja

  1. o to chodzi Gdzie najlepiej sprawdzić co przewidział producent? Są dostępne w internecie różne konfiguratory, dane techniczne samochodów. Są również naklejki w samych autach, ale one potrafią się różnić od tego co w internecie... i nawet między takimi samymi samochodami bywają różne. Chyba, że przykładowo Avant 2.0TDI może mieć 18", a Avant 1.8T już nie... bo takie etykiety w drzwiach, ale już w internecie przy 1.8T jest napisane, że mogą być felgi 18". Wiem, że się czepiam ale co powiedzieć policjantowi, albo diagnoście jak stwierdzi, że mam felgi o złym rozmiarze.. skoro są dobre i zgodne z parametrami producenta
  2. Jak to jest z tą wielkością kół w samochodach? Moja Audica (A4 B7 1.8T) była wypuszczona na kołach 16”. Na swojej etykiecie w drzwiach z zalecanym ciśnieniem mam rozmiary 16” , 17” i koła zapasowego. Zamontowane natomiast mam koła 18”, bo na takich również były wypuszczane te samochody i ludzie przesyłają zdjęcia tych etykiet. Jak sprawa prawnie wygląda? Przegląd i jakieś kontrole? Czy ta etykieta jest jakimś „dowodem”? Słyszałem przypadki, że zabierali dowód. Chciałbym wiedzieć na przyszłość co komu mówić w razie problemów.
  3. No właśnie na słupku nie mam ciśnienia dla 18 cali
  4. A ja mam pytanie jakie ciśnienie stosować przy oponie 235/40 R18 95Y na feldze 8.00x18 5x112.0 ET35 ?
  5. Czy taki zestaw będzie ok? Tylko tam nie ma informacji o otworze centrującym. Prawdopodobnie jest 66.6, załatwi się pierścień na 57.1. Czy wpływa to na komfort jazdy lub bezpieczeństwo?
  6. ET 38 będzie ok? Znalazłem gdzieś, że idealne jest 35.
  7. Czyli lepiej szukać felg z mniejszym ET?
  8. Rozglądam się za nowymi felgami i oponami do nich. Mam na oku coś takiego jak poniżej. Czy oprócz pierścieni centrujących będą pasować do A4 B7 Avant? Zawieszenie sportowe, doszło jeszcze LPG, które też swoje waży, więc dość nisko siedzi. Teraz mam seryjne felgi 16 calowe. Średnica , rozmiar: 18" Szerokość felgi: 8,0" Rozstaw śrub: 5x112 Osadzenie ( ET ):45 Otwór centralny ( mm): 66.6 Jakie byście proponowali opony do takich felg? Pozdrawiam
  9. Dzień dobry, mam Audi A4 B7 z systemem odprowadzania do domu, gdzie świeca się światła przeciwmgielne po wyłączeniu zapłonu. Ostatnio wymieniłem przednie reflektory na takie z paskiem led - jako pozycyjne. Chciałbym wyprowadzić sygnał/napięcie z tych przeciwmgielnych co się świecą bez zapłonu do pozycyjnych reflektora, ale w jedną stronę, aby w trakcie jazdy przy włączonych pozycyjnych nie świeciły się przeciwmgielne. Najlepiej bez jakiś dodatkowych sterowników. Czytałem, że taki efekt można uzyskać po podłączeniu jakiejś diody w obwód, ale kompletnie nie mam pojęcia czego dokładnie szukać. Pozdrawiam
  10. Powodem objawów okazał się filtr paliwa Febi, który wytrzymał 4 miesiace z przebiegiem około 5000 km. Wymiana na nowy oryginalny rozwiązała problem. Samochód śmiga jak szalony. Usterka widocznie zbiegła się z czasem instalacji LPG, bo raczej jedno i drugie nie ma nic wspólnego ze sobą. Pozdrawiam
  11. A jak te logi wykonać? Mam VCDS, ale z ciekawości zakupione. Nie znam się na tym programie.
  12. Tydzień temu założyłem sobie w swoim 1.8T BFB 2006r instalacje LPG w „renomowanym” Warszawskim punkcie. Po przejechaniu jakiś 250km na LPG zaczęły się problemy z uruchamianiem silnika. Na letnim lub zimnym silniku trzeba kilka razy kręcić stacyjką, by samochód odpalił. Czasem odpali bez problemu, czasem ma problem z utrzymaniem obrotów i zgaśnie, np.: dziś przejechałem 3 metry i przestał reagować na gaz i zgasł. Uruchomiłem go ponownie i jakoś wyruszyłem na ulice. Na benzynie silnik nie ma mocy, słabo się wbija w obroty i w ogóle ma złą charakterystykę pracy. Powyższe dzieje się tylko na PB, bez Check Engine, po przełączeniu na LPG moc wraca do normy. W VCDS wyskoczył błąd silnika „17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) 1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona”. Udałem się do punktu, gdzie zakładali LPG i uważają, że to wina układu paliwowego, że samochód stary, natomiast z tego co wyczytałem po kodzie błędu jest to złe wystrojenie ECU przez instalatorów. A może to jednak pompa paliwa, lub filtr? Miał ktoś podobny przypadek?
  13. Witam. Czy w vcds jest możliwość zakodowania, aby tylko światła pozycyjne świeciły w trybie auto po przekręceniu kluczyka? Obecnie mam tak ustawione światła mijania - tryb skandynawski. Ewentualnie jak podłącze do nich 12v ze stacyjki i jednocześnie światła będą podłączone pod wiązkę to nic się nie popsuje? Bo jak odłączę kabelki od wiązki to raczej będzie błąd na fisie. Audi A4 B7 Avant. Model MCE 8e0 907 279 n Pozdrawiam
  14. Kupiłem sobie lampy, które mają pasek do jazdy dziennej, chyba wyprowadzone jako postojowe. Chciałbym sobie zrobić tak, że światła które by się świeciły w trybie auto - tylko pasek led, a po zmierzchu automatycznie by się włączały H7. Myślałem, by podpiąć je pod +12 po zapłonie, bo nie mam DRL, ale też myślę, czy można by zakodować w MCE "Halogen Headlights with Daytime Running Lights".. i wyciągnę kable ze sterownika do lampy, ale nie wiem czy takie coś zadziała? MCE 8e0 907 279 n. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...